olkaimet.. muilla samaa ongelmaa rintsikoiden kanssa? argh !

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ostan mitkä tahansa liivit niin aina sama ongelma, liivien olkaimet eivät pysy kohdassa johon ne säädän vaan ne löystyvät heti käytössä ja sitten saa olkaimia nostella koko ajan. liivit ovat minulla kaikki muuten oikean kokoisia mutta nuo olkaimet !! mitenhän nuo saisi pysymään?
 
"Jen"
Mainitsit että koko on oikea... koska on viimeksi tarkistettu? Jos on raskaat rinnat ympärysmitan tulee olla NAPAKKA jotta se tukee yhdessä olkainten kanssa, jos kaikki paino on olkaimilla voi tulla useita eri ongelmia... Myös malli voi olla väärä ja ne nipsut joilla saadaan olkaimet yhteen ovat myös käteviä :)
Tsemppiä!
 
lehdessä oli juttu, että hyvät rintaliivit on sellaiset jotka aamulla laitat päälle, tuntuvat niin mukavilta ettet päivällä niitä edes huomaa kunnes illalla riisut ne pois. meinasin laittaa viestiä mistä sellaisia rintaliivejä saa ostaa ja vielä sattuisi löytymään omaa kokoa. melkein mahdoton yhtälö.
 
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti;28443577:
lehdessä oli juttu, että hyvät rintaliivit on sellaiset jotka aamulla laitat päälle, tuntuvat niin mukavilta ettet päivällä niitä edes huomaa kunnes illalla riisut ne pois. meinasin laittaa viestiä mistä sellaisia rintaliivejä saa ostaa ja vielä sattuisi löytymään omaa kokoa. melkein mahdoton yhtälö.
Mulla on sellaiset. Oikean kokoiset, tarpeeksi napakka ympärys mutta ei liian ja olkaimet pysyy ylhäällä yms niin ei niitä edes huomaa.
 
lucifer
[QUOTE="Anne";28443617]Mulla on sellaiset. Oikean kokoiset, tarpeeksi napakka ympärys mutta ei liian ja olkaimet pysyy ylhäällä yms niin ei niitä edes huomaa.[/QUOTE]mulla kans, löysin vuosia sitten sopivan mallin ja tästä en luovu. aivan mahtavat.
 
jiojkk
[QUOTE="vieras";28443433]Pullohartiat? Osta sellainen nipsu, millä saa olkaimet takaa yhteen. Tai sitten malli on vaan väärä.[/QUOTE]

Minulla ainakin on leveät hartiat mutta silti tuo ongelma olkaimien kanssa, varsinkin työssä ollessa vaivaa. Ne vaan liukuu löysemmäksi.
 

Yhteistyössä