olutta päiväuniaikaan....

  • Viestiketjun aloittaja haittaako?
  • Ensimmäinen viesti
haittaako?
Mitä mieltä olette äidistä joka juo pari olutta ja polttaa pari tupakaa lapsen päiväunien aikana? Eli niin, että saa nopeat pikku nousut ja rentoutuu, ollen kyllä ihan kunnossa kun lapsi herää. Eikä siis änkyrässä tietenkään muutenkaan.
 
Ettekö
Ettekö te muut todellakaan juo yhtään alkoholia? Minä ainakin aion nyt heti korkata sen valkkaripullon ennen kuin unohdan sen tuonne jääkaapin perälle. Löytyy multa oluttakin, mutta nyt maistuisi se valkkari.
 
haittaako?
Kiitos synninpäästäjille ;) Minustakaan se ei ole paha. Olen hieman ylisuorittaja äitinä ja varmasti tarvitsisin enemmän iltavapaitakin. Mutta näin hellepäivänä olut kyllä maistuu ihan päivälläkin ;)
 
hyih
Mä pidän alkoholin juomista vastenmielisenä. Luen sen samaan kastiin muidenkin huumaavien aineiden kanssa. Ja jos ihminen tarvitsee huumaavaa ainetta rentoutuakseen niin on aina vaara, että se riistäytyy käsistä. Toki pari ei sekoita päätä, mutta jos teet noin usein niin voi olla, että pian tarvitset pari lisää joka kerta.

Ja onhan se kaljan lemukin aika hirvee.
 
no en, en juo
Alkuperäinen kirjoittaja Ettekö;24076696:
Ettekö te muut todellakaan juo yhtään alkoholia? Minä ainakin aion nyt heti korkata sen valkkaripullon ennen kuin unohdan sen tuonne jääkaapin perälle. Löytyy multa oluttakin, mutta nyt maistuisi se valkkari.
"todellakaan" ?? :D Mikä itseisarvo se juominen oikein täällä Suomessa on?
 
"Jeba"
[QUOTE="joku";24076680]Mä voisin juoda ne oluet illalla kun lapsi on mennyt yöunille.[/QUOTE]

Peesi.

Ei kyllä tulis mieleenkään päivällä kaljotella edes yhtä kaljaa.
 
haittaako?
[QUOTE="Jeba";24076737]Peesi.

Ei kyllä tulis mieleenkään päivällä kaljotella edes yhtä kaljaa.[/QUOTE]

Mitä eroa sillä on juoko ne päivällä vai illalla? samalla tavallahan sitä pitää olla "hoitokunnossa" kokoajan.
 
"Sama"
"todellakaan" ?? :D Mikä itseisarvo se juominen oikein täällä Suomessa on?
Ei se mikään itseisarvo ole, mutta en näe mitään pahaa, jos korkkaan keskellä päivää valkkaripullon tai vaikka ap:n mainitsemat pari olutta.
Enemmän haittaa lapselleni on tästä koneen ääressä istumisesta. Tähän vaan unohtuu kirjoittelemaan ja ihmettelemään, miten eri tavalla ihmiset ajattelevat.

Mä otin tästä nyt opikseni ja lähden viettämään aikaa lapseni kanssa valkkaria juoden. On muuten sen verran pahaa, että taidan käyttää loput ruuanlaittoon.
 
"vieras"
Ymmärrän ihan hyvin. Mäkään en koskaan iltaisin, lasten mentyä nukkumaan, saa tehtyä kotitöitä (=siivottua keittiö, olohuone, laitettua pyykit) ellen mä juo paria viinilasillista eka. Tässä just siemailen toista samalla kun palstailen. Sitten hommiin =)
 

Yhteistyössä