OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Fay
Laitetaanpas tännekin ja samalla nostetaan... Oon juuri Raaheen muuttanut, LA oli muutama päivä sitten, ja nyt esikkoa odotellaan jo innolla. Hakusessa olisi kahvittelu- ja vähän myöhemmin vaunutteluseuraakin, jos vain ketään muita löytyy lahistöltä? =) Meiliä voipi laittaa hiiriprinsessa@luukku.com
 
Enpäs muista joko olen tässä pinossa mutta päivitellään ainakin... :) Elikäs minä vm -87 ja poika muutaman päivän päästä 11kk. Oulussa asustellaan suht lähellä keskustaa.

Uudet tuttavuudet enemmän kuin tervetulleita! =) Yv:llä saa nakata! :wave:
 
Täällä 21v kajaanilainen pienen pojan äiti (05/07) ja pikukakkosen LA olis sitten lokakuun puolessa välin (rv 5+4). Opiskelen tällä hetkellä Leipuri-kondiittoriksi ensimmäistä vuotta, aikaisenpaa ammattia ei ole. Harrastuksiin kuuluu hevostelu, käsityöt (neulominen, ompeleminen, virkkaaminen yms askartelu) Itse olen siis vm -88 ja mies on vm -86 ja uusio perhe ollaan... Kaikki ystävät ovat tervetulleita
 
Heips!

Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja kolmas tulossa; LA 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. Saa laittaa yv:tä tai heitä maililla: siiri_lehtela@windowslive.com.

T: Siiri
 
Täälläkin 25v äiti Kempeleestä. Etsin sekä pojalle (7kk) että itselleni ystäviä ja uusia tuttavuuksia. Olisi kiva vaikka kahvitella, lenkkeillä tai lähteä vaikka leffaan yhdessä. Laitappas viestä osoitteeseen: tukorhonen@gmail.com. Iällä tai asuinpaikalla ei niin väliä.
 

Yhteistyössä