OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Hei!
Olen 28v äippä Oulusta (Kaijonharjusta).
Meillä on 7kk ikäinen vilkas poika.

Perheeseen kuuluu myös aviomies + 2 koirulia.
Minä ja lapseni kaivattas hirveesti seuraa muista lapsista ja äideistä :)

Mailia voi laittaa: hanna@leinonen.fi

:flower:
 
Huomenta!

Olen jo kerran itseni ängennyt tähän piiriin, mut nyt voisin vähän päivittää tietoja. Eli olen kohta 22v äiti ja tyttö on 2,5v. Asumme Oulun Toppilassa.

Kaikki lähialueen äidit ja lapset (tietysti muualtakin :) ) ottakaa yhteyttä. Olisi kiva saada lenkkeily ja puistoseuraa.. Kesä tullut, olisi kivaa jakaa se uusien ystävien parissa! :hug:

Mese ja maili siis: hentsu20@hotmail.com
 
Täällä oisi äippä(30v) sekä lapset 9,7 ja 6v. Oulusta. Olisi kiva saada uusia ystäviä ja lapsille kavereita. Asumme Oulussa Rajakylässä ja varsinkin täältä suunnalta olisi kiva saada tuttuja. Kirjoitella voi minulle sähöpostiin mari.halonen@suomi24.fi
 
Hei. Mekin kaivataan ystäviä.. Ollaan asuttu Oulussa nyt 3kk eikä tunneta juuri ketään niin olis kiva tutustua. Elikkäs minä olen 24-vuotta ja poika on pian 11kk. Asutaan Kaakkurissa!
Laittakaas sähköpostia marze3@luukku.com =)
 
Tää ketju on näköjään nostettu niin vois vähän päivitellä, eka sivulle oon jo kirjotellu mut näköjään vanhalla nikillä ja vanha profiilikin lukee vielä siellä. Eli oon sama kuin ekasivun Marja85 =)
Meillä on siis tyttö 09/05 ja poika 06/07, asutaan Oulun Herukassa nykyään. Yv:tä saa laittaa ja meseosoitekin on vielä sama, kuin ekasivun viestissä :)
 

Yhteistyössä