Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

kyllä mullakin omat ihan tavalliset farkut oli piiiitkälle raskaudessa. 3kg tuli vaan kokonaisuudessaan toisessa raskaudessa, joten en mitään äitiysfarkkuja käyttänyt alusta asti...ehkä ihan viimeisillään ei omat tavalliset farkut mahtunut, vaan jouduin "sortumaan" äitiysfarkkuihin :) :whistle:
 
Juu
Meillä kolme lasta ja jokaisesta mulla alkanut painonnousu ja vatsan näkyminen vasta viimeisellä kolmanneksella. Sillä on varmasti jotain tekoa asian kanssa, että olen pitkä ja etenkin pitkäselkäinen sekä kohtuni on taaksepäin kallistuva. Ylipainoa ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva juttu. täällä mennään omilla farkuilla viikolla 27. eikä tee ees tiukkaa.
farkut kokoa 32.
Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
Musta tuntuu, että Lavruskalla on semmoset lantiofarkut, niinkuin mäkin käytin/käytän. Ei silloin lapsen tarvitse siellä mahassa puristuksissa olla. Ellei sitten joku käytä farkkuja, jotka ovat napaan asti. Silloin en ihmettele sitä, että ei mahdu omiinsa, koska mahahan navan kohdalta on aika iso viimeisillään. Mutta kun on lantiofarkut, housuthan jäävän ihan alas, eli mahan alle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva juttu. täällä mennään omilla farkuilla viikolla 27. eikä tee ees tiukkaa.
farkut kokoa 32.
Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
mä en tiedä! kauheesti haluaisin vauvamahan , mutta minkäs teet. ehkä se sieltä vielä pullahtaa jos oikee yritän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitylitar:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva juttu. täällä mennään omilla farkuilla viikolla 27. eikä tee ees tiukkaa.
farkut kokoa 32.
Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
Musta tuntuu, että Lavruskalla on semmoset lantiofarkut, niinkuin mäkin käytin/käytän. Ei silloin lapsen tarvitse siellä mahassa puristuksissa olla. Ellei sitten joku käytä farkkuja, jotka ovat napaan asti. Silloin en ihmettele sitä, että ei mahdu omiinsa, koska mahahan navan kohdalta on aika iso viimeisillään. Mutta kun on lantiofarkut, housuthan jäävän ihan alas, eli mahan alle.
Ei ole lantiomallisia koskaan ollu ku ne valuu rumasti mun päällä, ihan on reilusti navan seudulla vyötärö!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva juttu. täällä mennään omilla farkuilla viikolla 27. eikä tee ees tiukkaa.
farkut kokoa 32.
Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
mä en tiedä! kauheesti haluaisin vauvamahan , mutta minkäs teet. ehkä se sieltä vielä pullahtaa jos oikee yritän.
Onhan sulla vielä matkaa jäljellä, eiköhän se masu sieltä vielä kerkiä esiin!! =)
 
mmm
no ei kai se mikään ihme oo tällä aikakaudella et voi farkkujansa pitää koko raskauden kun vyötärön kohta on siinä puolessavälissä persposkia,onneksi on edes tunikat muodissa ettei tartte niin paljon niitä työmiehen ahtereita katella =)
 
Kyllä mulla ainakin menee ihan normaalit houdut viel jalkaan. Nyt rv 26+4. Eikä kaikissa housuissa tee tiukkaakaan edes :) paino laski tuossa rv21 tienoilla pari kiloa.. sukuvika :p Ei siis oo tullu yhtään kiloja vielä, miinuksella mennään vielä kilon verran. Ja mahaa kuitenki löytyy, oli maanantain neukkulassa sf 26,6 :)
 
vieras mamma
Itse käytin ihan tavallisia farkkuja loppuun asti. Yhden koon isommat jouduin hankkimaan joskus rv 20 jälkeen..! Niin ja sitä painoa tuli itselle se +20kg lisää ja reilusti enemmänkin!
Ja silti mahtui omat vanhat farkut jalkaan pitkän aikaa.. :D
 

Yhteistyössä