Omat farkut jalassa rv 16+1!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva juttu. täällä mennään omilla farkuilla viikolla 27. eikä tee ees tiukkaa.
farkut kokoa 32.
Mihin ihmeeseen se sun vauva mahtuu!! Taitaa hipoa selkärankaa?? :D
moon kans kokoa 32 j tosi pitkään meni omat farkut,sit ihn loppuajasta vasta piti siirtyy käyttään 34kokosia ku ei litsit enää menny kiinni..
ja kiloja tuli kumminki 12,kaikki tohon pötsiin..
 
Olkaa onnellisia sitten, ja älkää hermoilko jos/kun tullaan kauhistelemaan miten pieni mahasia oottekaan.. Ite kuulun kyllä siihen toiseen ääripäähän, normaaleista housuista tietookaan ollu kuukausiin saatikka nyt sitte että farkut mahtus... Ympärys mahassa jo 107cm, ja vielä pari kuukautta la:han. :kieh:
 
Minä vaan
Mulla tuli eka raskaudessa +7kg
toisessa +6kg
kolmannessa +4kg

Masu kyllä kasvoi niin että lopussa ei normi housut mahtunut,mut "ylimääräisiä" kiloja en saanut.Aina synnytyksen jälkeen sain sen löysän taikinan survottua takaisin vanhoihin vaatteisiin.
 
Mulle sano kerran yks kaveri et sä oot ainoo kenen oon nähny käyttävän farkkuja viel rv38!
Mulla tosiaan oli kans yhen farkut mitkä oli ihan tosi hyvät, niis on matala vyötärö ja vaikka ne onkin kireet ne ei ole kireet,ne on edelleen tosi hyvät :xmas:
Muut omat farkut ei sitten käynytkään enää n.rv14 jälkeen kun lantioluut alkoi erkanemaan ihan tosi ajoissa. Painoa raskaudesta tulikin vaan 9,5 kg, mitkä jäi melkeen kaikki laitokselle, paitsi ne pari kiloa mitkä jäi muhun kiinni ja ja se käärelö 3,4kg sylissä :D
 
Työäiti
Siis mulla ei ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin hankkia tavalliset matalat farkut äitiysvaatteiksi. Kiloja tuli +20kg... Aika lailla oli normaalia kokoa housut 33"/34", käytin vielä seuraavat 2 vuotta niitä. Pitkäkoipisille kun ei tehdä äitiyshousuja... Nyt vasta voisin hankkia hieman pienemmät farkut, kun olen laihduttanut takapuolta.
 
+
ja tämän keskustelun pointti on? :eek: Mä oon enemmän kiinnostunut siitä kuinka voin ja kuinka vauvani voi, kuin millasiin vaatteisiin kukin mahtuu. Sori vaan, mut suurimmasta osasta tuli mieleen toi Anu S-R... :(
 
vieras
Siis raskausaikanako pitäisi laihtua? Jos on ennen raskautta normaalipainoinen, niin jo itse raskaus aiheuttaa noin 10-12 kiloa, jos tulee vähemmän (miten käy yleensä ylipainoisilla), niin sitä periaatteessa laihtuu raskausaikana.
 
6kg tuli painoa mulle. Omat vaatteet oli alusta loppuun. Yhdet housut ostin ja nekään ei mammahousut vaan normaalit yhtä numeroa suuremmat vain. Nekin pöksyt nyt käytössä ja tarkoitus ois että nuo jää isoiksi ja saan heivata pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ja tämän keskustelun pointti on? :eek: Mä oon enemmän kiinnostunut siitä kuinka voin ja kuinka vauvani voi, kuin millasiin vaatteisiin kukin mahtuu. Sori vaan, mut suurimmasta osasta tuli mieleen toi Anu S-R... :(
No öö, saakait täällä jutella mistä tahtoo?

Useinkaan aloituksissa ei ole minkäänlaista pointtia, tahdotaan vaan kertoa jotain itsestä.

Ja tottakait se että omat farkut mahtuu raskauden ajan jalkaan tarkoittaa sitä että omasta ulkonäöstä on kiinnostuneempi kuin lapsen hyvinvoinnista :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä