Omituinen ongelma liittyen seksiseuran hakuun netistä.

  • Viestiketjun aloittaja liian kiva?
  • Ensimmäinen viesti
liian kiva?
Olen sinkku, mutta mullakin on himoni. En halua pysyvää parisuhdetta juuri nyt, mutta seksisuhde olisi oikein passeli, jos siis sellaisen vaan löytäisi. En ole kovinkaan suorapuheinen, joten baarissa en halua mennä ehdottelemaan seksisuhdetta suoraan, eikä yhdenillan jututkaan oikein kiinnosta samalla tavalla. Päädyin siis nettiin hakemaan seuraa, monellekin eri sivustolle.

Syy siihen miksi joudun koko ajan etsimään uuden kanavan seuranhakuani varten, on se että mä olen ilmeisesti liian hyvä ollakseni totta. :D En sano tätä ylimielisesti, vaanlähinnä turhautuneena. Olen hoikka, nätti, kohtuullisen nuori (28v), seksuaalisesti kokeilunhaluinen, ja mielestäni ihan mukavakin. Itsetuntoni on kohdillaan, mutta en silti halua jakaa kuvia itsestäni tai puhelinnumeroani jokaiselle kysyjälle, ja kun kieltäydyn näin tekemästä, mua aletaan heti syyttämään vastapuolen taholta feikiksi ja huijariksi, parhaimmillaan jopa mieheksi. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi jo muutaman viestin vaihdon jälkeen olla todistelemassa sitä että olen oikea ja aito ihminen, varsinkin kun samaan aikaan suurin osa miehistä valehtelee sumeilematta mittojaan, ulkonäköään, sänkytäitojaan jne. En myöskään halua sopia treffejä toisen kotiin sillä olettamuksella että "nyt pannaan!", vaan mielummin kävisin kahvilla ensin, olisihan seksisuhteessa se partnereiden välinen kemiakin kuitenkin tärkeää selvittää. Lisäksi en halua joutua tilanteeseen jossa joutuisin vastenmielisen ihmisen kanssa sänkyyn lähinnä siksi että seksistä on jo sovittu. Kuvatkin kun voivat valehdella paljon, eli koskaan ei voi aidosti tietää millainen ihminen on vastassa.

Ongelmani on ilmeisesti se, etten ole ruma, lihava, rupsahtanut ja epätoivoinen nainen joka antaa kaikille jotka keksivät pyytää, ja joka ei levittele kuviaan ja puhelinnumeroitaan täysin tuntemattomien ihmisten haltuun. Mitä mun pitäisi oikein tehdä, valehdella olevani lihava ja kurttuinen, ja sitten huudahtaa kahvittelun aluksi "yllätys!"? Vai luovunko vaan toivosta ja jatkan selibaatissa kunnes jaksan taas alkaa hakemaan parisuhdetta?
 
näin
[QUOTE="Sari";28357053]Laita kuvasi ilman päätä, jos seksiseuraa haet. Pelkän vartalon pitäisi riittää, etkä silti ole tunnistettavissa.[/QUOTE]

Juurikin näin! Ja toimii :)
 
"Vesku"
Mitä mun pitäisi oikein tehdä, valehdella olevani lihava ja kurttuinen, ja sitten huudahtaa kahvittelun aluksi "yllätys!"? Vai luovunko vaan toivosta ja jatkan selibaatissa kunnes jaksan taas alkaa hakemaan parisuhdetta?
Mitäkö sinun pitäisi tehdä? Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä minuun. :) Autan nimittäin mielelläni sinua noiden tarpeidesi täyttämisessä. ihan täysin epäitsekäs en ole, sillä uskoisin myös omien tarpeideni tulevan tuossa samalla hoidetuksi... Laitanko s-postiosoitteeni näkyville?
 
"Vieras"
Ongelmasi on, että et ole kovin haluttava ja hyvä seksissä. Jos olisit niin miehet kyllä panisivat sinua. Nyt vain voivottelet.

Suosittelen dildojen hankintaa.

Olen sinkku, mutta mullakin on himoni. En halua pysyvää parisuhdetta juuri nyt, mutta seksisuhde olisi oikein passeli, jos siis sellaisen vaan löytäisi. En ole kovinkaan suorapuheinen, joten baarissa en halua mennä ehdottelemaan seksisuhdetta suoraan, eikä yhdenillan jututkaan oikein kiinnosta samalla tavalla. Päädyin siis nettiin hakemaan seuraa, monellekin eri sivustolle.

Syy siihen miksi joudun koko ajan etsimään uuden kanavan seuranhakuani varten, on se että mä olen ilmeisesti liian hyvä ollakseni totta. :D En sano tätä ylimielisesti, vaanlähinnä turhautuneena. Olen hoikka, nätti, kohtuullisen nuori (28v), seksuaalisesti kokeilunhaluinen, ja mielestäni ihan mukavakin. Itsetuntoni on kohdillaan, mutta en silti halua jakaa kuvia itsestäni tai puhelinnumeroani jokaiselle kysyjälle, ja kun kieltäydyn näin tekemästä, mua aletaan heti syyttämään vastapuolen taholta feikiksi ja huijariksi, parhaimmillaan jopa mieheksi. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi jo muutaman viestin vaihdon jälkeen olla todistelemassa sitä että olen oikea ja aito ihminen, varsinkin kun samaan aikaan suurin osa miehistä valehtelee sumeilematta mittojaan, ulkonäköään, sänkytäitojaan jne. En myöskään halua sopia treffejä toisen kotiin sillä olettamuksella että "nyt pannaan!", vaan mielummin kävisin kahvilla ensin, olisihan seksisuhteessa se partnereiden välinen kemiakin kuitenkin tärkeää selvittää. Lisäksi en halua joutua tilanteeseen jossa joutuisin vastenmielisen ihmisen kanssa sänkyyn lähinnä siksi että seksistä on jo sovittu. Kuvatkin kun voivat valehdella paljon, eli koskaan ei voi aidosti tietää millainen ihminen on vastassa.

Ongelmani on ilmeisesti se, etten ole ruma, lihava, rupsahtanut ja epätoivoinen nainen joka antaa kaikille jotka keksivät pyytää, ja joka ei levittele kuviaan ja puhelinnumeroitaan täysin tuntemattomien ihmisten haltuun. Mitä mun pitäisi oikein tehdä, valehdella olevani lihava ja kurttuinen, ja sitten huudahtaa kahvittelun aluksi "yllätys!"? Vai luovunko vaan toivosta ja jatkan selibaatissa kunnes jaksan taas alkaa hakemaan parisuhdetta?
 
liian kiva?
[QUOTE="Sari";28357053]Laita kuvasi ilman päätä, jos seksiseuraa haet. Pelkän vartalon pitäisi riittää, etkä silti ole tunnistettavissa.[/QUOTE]

Näin olen tehnyt muutaman kerran, mutta sitten aletaan väittämään ettei se ole mun kuvani. Huoh, välillä tuntuu että pitäs mennä jonnekin yleiselle paikalle kyltti kaulassa jossa lukee "haluan seksiä!".
 
liian kiva?
[QUOTE="vieras";28357103]Ole nyt rehellinen, kirjoitit tuon vain koska halusit muiden olevan kateellisia ulkonäkösi vuoksi.[/QUOTE]

En, vaan ihan oikeasti olen turhautunut. Toki mussakin on vikaa, rinnat ei ole enää maailman kiinteimmät, olenhan äiti, ja kasvoiltani en ole mikään missi, ihan viehättävä kuitenkin.
 
liian kiva?
[QUOTE="Vieras";28357147]Ongelmasi on, että et ole kovin haluttava ja hyvä seksissä. Jos olisit niin miehet kyllä panisivat sinua. Nyt vain voivottelet.

Suosittelen dildojen hankintaa.[/QUOTE]

Kerrotko vielä miten esim. mun haluttavuus tai sänkytaidot käyvät ilmi netissä? Kyllä varmasti monikin mua panis, jos nyt ens alkuun vaikka uskoisivat mun oikeasti olevan olemassa. Dildoja mulla on usempikin, mutt ei ne ole sama asia kuin ihan oikea ihminen. Miehessä kun on muutakin kuin vaan se kikkeli.
 
liian kiva?
[QUOTE="Vesku";28357198]Laita tänne se kuva, niin katsotaan, onko uskottava! :)[/QUOTE]

Sä olet ilmeisesti yksi niistä miehistä jotka hakee seksiseuraa netistä ja sitten eivät usko mitä olisi tarjolla kun sellainen tulee vastaan. Mun ongelma oli juurikin se, että ihmiset vaatii kuvia musta vaikkei olla edes ehditty tutustumaan sitäkään vähää mitä netissä voi tutustua. Meinaatko siis tosiaan että mun ongelma ratkeais laittamalla kuva tänne, monen tuntemattoman nähtäväksi? :D
 
"Vesku"
Sä olet ilmeisesti yksi niistä miehistä jotka hakee seksiseuraa netistä ja sitten eivät usko mitä olisi tarjolla kun sellainen tulee vastaan. Mun ongelma oli juurikin se, että ihmiset vaatii kuvia musta vaikkei olla edes ehditty tutustumaan sitäkään vähää mitä netissä voi tutustua. Meinaatko siis tosiaan että mun ongelma ratkeais laittamalla kuva tänne, monen tuntemattoman nähtäväksi? :D
Heh, en hae seksiseuraa netistä, saan sitä livenä ihan riittävästi. :)

Mutta ymmärsin kertomuksesi niin, että sinulla on nyt ikään kuin jonkinlaista uskottavuusongelmaa, jonka ratkaisemiseen kaipailit apuja. Niitä sitten yritin tässä tarjota...
 
"nuuh"
Mikä vika on pokailla ihan ilman teknisiä tietoliikenneapuvälineitä? Jos ei ole ulkonäöstä kiinni ja sinä olet ollut se pettynyt osapuoli kun joku urpo ilmaantunut paikalle niin hei, valkkaa ihan livenä väestä se miellyttävä ja pane.
 
c:kin
Ainakin muutama vuosi takaperin naiseudelle kaivattiin kyllä todisteita, vaikken mikään valioyksilö olekaan. Se nyt vaan tuntui kuuluvan asiaan, että osa päätti epäluulonsa vuodattaa, kysellä älyttömyyksiä ja vaatia kuvia. Kannattaa heidät ohittaa ja keskittyä niihin, jotka höyryää vähemmän.
 
"katta"
Mä koittaisin ehkä niin että vaihtaisin seksiseuran hakemisen seurustelukumppanin hakemiseen "ei tositarkoituksella". Eli niin että vastapuoli ymmärtää että suhde ei tule kestämään ikuisesti ja että olet kevyellä mielellä liikkeellä.
 
liian kiva?
[QUOTE="Vesku";28357250]Heh, en hae seksiseuraa netistä, saan sitä livenä ihan riittävästi. :)

Mutta ymmärsin kertomuksesi niin, että sinulla on nyt ikään kuin jonkinlaista uskottavuusongelmaa, jonka ratkaisemiseen kaipailit apuja. Niitä sitten yritin tässä tarjota...[/QUOTE]

se uskottavuusongelma ei vaan ole täällä, vaan seuranhakupalstoilla. Miksi siis laittaisin kuvani tänne?
 
"Vieras"
Meinaatteko te naiset, että vain teillä voi olla joku aavistus miehestä tai vaisto?

Ei kyllä sinusta huomaa, että et ole kovin haluttava. Ensinnäkin, ilmoitus netissä on melko turnoff. Toinen on se prinsessailu ja kuvittelu että ulkonäkö merkkaisi paljonkin.

Jos pistäisi ilmoituksen ilman naamakuvaa ja kertoisit omaavasi kostea pillun niin saisit seksiä kun et esittäisi mitään prinsessaa.

Kerrotko vielä miten esim. mun haluttavuus tai sänkytaidot käyvät ilmi netissä? Kyllä varmasti monikin mua panis, jos nyt ens alkuun vaikka uskoisivat mun oikeasti olevan olemassa. Dildoja mulla on usempikin, mutt ei ne ole sama asia kuin ihan oikea ihminen. Miehessä kun on muutakin kuin vaan se kikkeli.
 
liian kiva?
[QUOTE="Vesku";28357365]Mitä ihmettä? Luin tuolta aiemmin, että kuvaasi oli epäilty feikiksi. Totesin sitten tähän, että laita kuvasi tänne, niin katostaan vaikuttaako aidolta vai feikiltä. :D[/QUOTE]

move on, please.
 
liian kiva?
[QUOTE="Vieras";28357383]Meinaatteko te naiset, että vain teillä voi olla joku aavistus miehestä tai vaisto?

Ei kyllä sinusta huomaa, että et ole kovin haluttava. Ensinnäkin, ilmoitus netissä on melko turnoff. Toinen on se prinsessailu ja kuvittelu että ulkonäkö merkkaisi paljonkin.

Jos pistäisi ilmoituksen ilman naamakuvaa ja kertoisit omaavasi kostea pillun niin saisit seksiä kun et esittäisi mitään prinsessaa.[/QUOTE]

Täytyy varmaan sitten kokeilla, uusi ilmoitus voisi olla tällainen:

*kuva toosasta, mieluiten pyllyn puolelta niin että pakaratkin pääsee kuvaan*

Täällä 28-vuotias nainen, haluan kyrpää! ps. en ole mikään prinsessa, eli kaikki käy!

Meinaat että tuollainen ilmoitus olis uskottavampi? :D Ehkä jos olisin huora, eikä partnerin ominaisuuksilla oikeasti ois mulle mitään merkitystä. Mutta en ole, olen tavallinen nainen joka haluaa oman tasoistaan seksiseuraa, mutta on liian häveliäs mennäkseen paukauttamaan sen jolle kulle baarissa päin naamaa.
 

Yhteistyössä