Omituinen ongelma liittyen seksiseuran hakuun netistä.

  • Viestiketjun aloittaja liian kiva?
  • Ensimmäinen viesti
määä
No voi herranen aika, hakee seksiseuraa, mutta sitoumuksella? Vai miksi se vastapuoli pitää haastatella niin tarkkaan, ja viestiä pidemmän aikaa pelkän seksin takia? Juu ei varmaan mee miehille jakeluun kun annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa.
Mitäs jos muutat sen homman niin että haet pitkäaikaista suhdetta, tällöin miehet suhtautuvat kärsivällisemmin ja saattavat jaksaa parit treffit ennen seksiä. Ja lopputulos on kuitenkin sama, parin seksikerran jälkeen mies häviää, tai sulla on fuckbuddy, mitään oikeaa suhdettahan sitä ei kovin usein miehet ole hinkumassa.
 
"profiili"
No mä taas en ymmärrä, että miksi et voi sitä kuvaasi antaa viestittelyssä? Itsekin haluan nähdä miehestä kuvan ennen kuin kovin pitkällisesti jutellaan, koska se on iso osa - ei niinkään että pitäisi olla mahottoman komea, mutta jollain lailla miellyttävä tai karismaattinen kuitenkin... Enkä tasan tapaisi ketään näkemättä kuvaa! Eli kyllähän siitä tulee sellainen olo, että mitä oikein piilottelet jos et halua kuvaasi näyttää.
 
nainen24 v.
En ole hakenut seksiseuraa netistä, mutta voisin kuvitella että ne miehet tosiaan hakee ihan seksiseuraa, ei mitään lässyttelykaveria. Eli kuvat vaan heti vaihtoon ja tiedot siitä mistä tykkää ja mistä ei, ei mitään päiväkausien lässyttelyitä mistä väristä tykkää yms.

Luulen että olet käsittänyt seksiseuran vähän väärin. Ei se ole deittailua. Toki jos tavatessa tyyppi on klonkun näkönen, vaikka lähettämänsä kuva oli ryan reynoldsista, voit seksistä (ja kaikesta muustakin) kieltäytyä.

Sit semmonen huomio, että enpä koskaan ole esim. treffichateissa tavannut miestä joka olisi rumaksi sanonut, enkä varmasti ole mikään miss maailma, vaan ihan tavis hoikka suomalainen nuori nainen. Kyllä ne miehet on melko kaikkiruokaisia loppupeleissä, ainakin jossain seksichateissa voisin kuvitella... Ja kyllä jokainen niistä on nuoleskelun taidon osannut, ihan verbaalisestikkin. Ihan perussettiä tuommonen " ootpa sikakuuman näköinen, miten tommonen tyttö muka ei oo vielä varattu, onko tuo oikeesti sinun kuva, pistä lisää! nam! *rakastunut* ".
 
"katta"
[QUOTE="katta";28357347]Mä koittaisin ehkä niin että vaihtaisin seksiseuran hakemisen seurustelukumppanin hakemiseen "ei tositarkoituksella". Eli niin että vastapuoli ymmärtää että suhde ei tule kestämään ikuisesti ja että olet kevyellä mielellä liikkeellä.[/QUOTE]

Huomasitko ap ollenkaan tätä viestiä?
 
"Vesku"
En ole hakenut seksiseuraa netistä, mutta voisin kuvitella että ne miehet tosiaan hakee ihan seksiseuraa, ei mitään lässyttelykaveria. Eli kuvat vaan heti vaihtoon ja tiedot siitä mistä tykkää ja mistä ei, ei mitään päiväkausien lässyttelyitä mistä väristä tykkää yms.
Joku näköjään sentään ymmärtää, mikä seksiseuran hakemisessa on pelin henki. Pisteet siitä. :)
 
liian kiva?
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28357489:
No voi herranen aika, hakee seksiseuraa, mutta sitoumuksella? Vai miksi se vastapuoli pitää haastatella niin tarkkaan, ja viestiä pidemmän aikaa pelkän seksin takia? Juu ei varmaan mee miehille jakeluun kun annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa.
Mitäs jos muutat sen homman niin että haet pitkäaikaista suhdetta, tällöin miehet suhtautuvat kärsivällisemmin ja saattavat jaksaa parit treffit ennen seksiä. Ja lopputulos on kuitenkin sama, parin seksikerran jälkeen mies häviää, tai sulla on fuckbuddy, mitään oikeaa suhdettahan sitä ei kovin usein miehet ole hinkumassa.
Siis mitä, oikeastiko sun mielestä jos hakee pelkkää seksiseuraa, pitäisi kelpuuttaa kenet vaan halukas? Että mun pitäs suostua harrastamaan täysin ihanteideni vastaisen miehen kanssa? Miksi ihmeessä?
 
liian kiva?
[QUOTE="profiili";28357514]No mä taas en ymmärrä, että miksi et voi sitä kuvaasi antaa viestittelyssä? Itsekin haluan nähdä miehestä kuvan ennen kuin kovin pitkällisesti jutellaan, koska se on iso osa - ei niinkään että pitäisi olla mahottoman komea, mutta jollain lailla miellyttävä tai karismaattinen kuitenkin... Enkä tasan tapaisi ketään näkemättä kuvaa! Eli kyllähän siitä tulee sellainen olo, että mitä oikein piilottelet jos et halua kuvaasi näyttää.[/QUOTE]

Siis ongelma ei ole siinä etten haluaisi antaa kuvaani ollenkaan, vaan pointti oli se etten halua antaa sitä heti kun ollaan suunnilleen päivää sanottu. Kun kieltäydyn, vaativat saada soittaa, mutta en mä halua numeroanikaan jakaa ties mille hörhöille. Seuraava toteamus onkin sitten että olen feikki/mies, ja siihen se koko viestittely yleensä sitten jääkin. En mä koe että ois mun velvollisuus jotenkin todistaa että olen juuri se jonka sanon olevani. Jos ei tuon verran voi heittäytyä että vastaisi edes muutamiin ihan jutusteluviesteihin ennen kuin alkaa niitä todisteita pummaamaan. Enhän mäkään mene esim. baarissa pummaamaan miehiltä et näytäs kikkeliä, onko tarpeeksi iso niin ku väität.
 
jjhiojho
Siis mitä, oikeastiko sun mielestä jos hakee pelkkää seksiseuraa, pitäisi kelpuuttaa kenet vaan halukas? Että mun pitäs suostua harrastamaan täysin ihanteideni vastaisen miehen kanssa? Miksi ihmeessä?
Ehkä siksi, että ne sinun ihanteitasi vastaavat miehet eivät ole vastavuoroisesti kiinnostuneita sinusta? Minun naisihanteeni on aika lähellä Salma Hayekia, mutta käytännössä olen joutunut tyytymään tätä ihannettani vastaamattomiin naisiin. Ehkä jopa sinun tulisi harkita muiden naisten ja miesten tavoin tyytymistä siihen, mikä on mahdollista saavuttaa? Tai sitten voit toki jatkossakin polkea jalkaa ja kiukutella miehille ja koko ympäröivälle maailmalle, joka ei ymmärrä arvostaa sinua ansaitsemallasi tavalla.
 
liian kiva?
En ole hakenut seksiseuraa netistä, mutta voisin kuvitella että ne miehet tosiaan hakee ihan seksiseuraa, ei mitään lässyttelykaveria. Eli kuvat vaan heti vaihtoon ja tiedot siitä mistä tykkää ja mistä ei, ei mitään päiväkausien lässyttelyitä mistä väristä tykkää yms.

Luulen että olet käsittänyt seksiseuran vähän väärin. Ei se ole deittailua. Toki jos tavatessa tyyppi on klonkun näkönen, vaikka lähettämänsä kuva oli ryan reynoldsista, voit seksistä (ja kaikesta muustakin) kieltäytyä.

Sit semmonen huomio, että enpä koskaan ole esim. treffichateissa tavannut miestä joka olisi rumaksi sanonut, enkä varmasti ole mikään miss maailma, vaan ihan tavis hoikka suomalainen nuori nainen. Kyllä ne miehet on melko kaikkiruokaisia loppupeleissä, ainakin jossain seksichateissa voisin kuvitella... Ja kyllä jokainen niistä on nuoleskelun taidon osannut, ihan verbaalisestikkin. Ihan perussettiä tuommonen " ootpa sikakuuman näköinen, miten tommonen tyttö muka ei oo vielä varattu, onko tuo oikeesti sinun kuva, pistä lisää! nam! *rakastunut* ".
En mä mistään lempiväreistä haluakaan jutella, vaan lähinnä toistemme seksimieltymyksistä, intohimoista, ulkonäöstä, fantasioista jne. En hae deittailuseuraa, mulla ei ole aikaa deittailuun nyt. Haen miestä jolle voin himon iskiessä soittaa ja kutsua kylään, mutta ei mulle silti kelpaa kuka tahansa. Kai sitä saa jotain rimaa pitää vaikka vain seksiä haluaakin. Muakaan ei ole kukaan sanonut rumaksi, päin vastoin. Enkä tosiaan ole mikään prinsessa joka on ymmärtänyt oman tasonsa väärin, mutta miksi mun pitäisi kelpuuttaa sänkyyni joku hikoileva, lihava vanha ukko, jos parempaakin ois mulle saatavilla? Vain siksi että hän ehti ensin kysymään?
 
"Vieras"
Voit sä olla myös ilman!?

Miehet ovat katsos vähän helpompia ajatusmaailmaltaan kun taas läpeensä vaikeat naiset. Mies joko haluaa panna tai sitten vaimon. Miehillä on harrastuksia ja muuta touhua eikä juuri ketään miestä kiinnosta käydä lämmittelemässä kahvillassa jotain "tasokasta naista" ajatuksella jos vaikka saisi.

Siis mitä, oikeastiko sun mielestä jos hakee pelkkää seksiseuraa, pitäisi kelpuuttaa kenet vaan halukas? Että mun pitäs suostua harrastamaan täysin ihanteideni vastaisen miehen kanssa? Miksi ihmeessä?
 
liian kiva?
[QUOTE="nuuh";28357603]Sä olet nyt liian kiva? käsittänyt päiväkahviseuran väärin. Ei sitä tarvi kahville raahata ja töristä vaan sänkyyn ja puristaa.[/QUOTE]

Päiväkahviseuralla käsittääkseni tarkoitetaan maksullisia naisia. En edelleenkään ole sellainen. En myöskään todellakaan ole lähdössä suoraan kenenkään kotiin panemaan, mistä sen tietää mikä paloittelumurhaaja siellä odottaa? Siksi mieluusti kävisin ensin kerran kahvilla, jotta saan edes vähän käsitystä onko mies ihan hullu vai edes lähelle normaalia.
 
määä
Siis ongelma ei ole siinä etten haluaisi antaa kuvaani ollenkaan, vaan pointti oli se etten halua antaa sitä heti kun ollaan suunnilleen päivää sanottu. Kun kieltäydyn, vaativat saada soittaa, mutta en mä halua numeroanikaan jakaa ties mille hörhöille. Seuraava toteamus onkin sitten että olen feikki/mies, ja siihen se koko viestittely yleensä sitten jääkin. En mä koe että ois mun velvollisuus jotenkin todistaa että olen juuri se jonka sanon olevani. Jos ei tuon verran voi heittäytyä että vastaisi edes muutamiin ihan jutusteluviesteihin ennen kuin alkaa niitä todisteita pummaamaan. Enhän mäkään mene esim. baarissa pummaamaan miehiltä et näytäs kikkeliä, onko tarpeeksi iso niin ku väität.
Hommaa prepaid tuohon tarkoitukseen. Ei ne useat miehet ole mitään kirjailijoita, tietysti haluavat soittaa. Ja joo, netistä jos haet seksiseuraa, niin kyllä sun vaan on huolittava kuka tahansa örväke melkeen. Jos et hae vakituista fuckbuddya, mutta sekinhän löytyy sitten varmaankin paremmin noitsa örväkkeiden joukosta.
Sun tarttee sitten hakea ne "seulotut" yhdenyön jutut ihan vaan baarista, jossa sä heti näet pakkauksen.
 
nainen24 v.
Siis mitä, oikeastiko sun mielestä jos hakee pelkkää seksiseuraa, pitäisi kelpuuttaa kenet vaan halukas? Että mun pitäs suostua harrastamaan täysin ihanteideni vastaisen miehen kanssa? Miksi ihmeessä?
Täysin ihanteiden vastainen? eikai seksiseuran tarvitse ihannemies olla... toki kivaa jos se vastapuoli sattuis olemaan se ryan reynolds :D Eikös seksissä riitä että miehen pippeli toimii, ulkoinen habitus miellyttää riittävästi ja ollaan yhteisymmärryksessä siitä mitä halutaan ja mihin ollaan seksissä suostuvaisia...

Joo, en ehkä vieläkään ihan saanut sun ongelmasta kiinni.. Eikai kukaan sanonut että pitäs kenen tahansa kanssa suostua... siksi niitä kuvia jaellaan, asioista puhutaan netissä, usein jo profiilissa ja tapaamispaikalle ei mennä side silmillä vaan ihan siinä ensitapaamisella vielä näkee onko toinen sitä mitä kuva näytti...
 
liian kiva?
[QUOTE="Vieras";28357631]Voit sä olla myös ilman!?

Miehet ovat katsos vähän helpompia ajatusmaailmaltaan kun taas läpeensä vaikeat naiset. Mies joko haluaa panna tai sitten vaimon. Miehillä on harrastuksia ja muuta touhua eikä juuri ketään miestä kiinnosta käydä lämmittelemässä kahvillassa jotain "tasokasta naista" ajatuksella jos vaikka saisi.[/QUOTE]

No niinhän mä olen tässä ollut ilman, miksi muuten luulet että tää asia vaivais mua. Ja taidan olla jatkossakin ilman kerta tää menee koko ajan tällaiseksi koko yrittäminenkään. No, ainakin tämä ketju avasi mulle sitä mitä ongelmani mukaisesti toimivat ihmiset oikein ajattelevat, ei tarvitse sitä ainakaan enää pohtia.
 
määä
En mä mistään lempiväreistä haluakaan jutella, vaan lähinnä toistemme seksimieltymyksistä, intohimoista, ulkonäöstä, fantasioista jne. En hae deittailuseuraa, mulla ei ole aikaa deittailuun nyt. Haen miestä jolle voin himon iskiessä soittaa ja kutsua kylään, mutta ei mulle silti kelpaa kuka tahansa. Kai sitä saa jotain rimaa pitää vaikka vain seksiä haluaakin. Muakaan ei ole kukaan sanonut rumaksi, päin vastoin. Enkä tosiaan ole mikään prinsessa joka on ymmärtänyt oman tasonsa väärin, mutta miksi mun pitäisi kelpuuttaa sänkyyni joku hikoileva, lihava vanha ukko, jos parempaakin ois mulle saatavilla? Vain siksi että hän ehti ensin kysymään?
Jos sä käyt panemassa kymmentä örväkettä, niin aika äkkiä sulla on 5 sellaista jotka sä voit tarvittaessa kutsua paikalle, ja voit alkaa valita niistä tarkemmin.
 
liian kiva?
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28357640:
Hommaa prepaid tuohon tarkoitukseen. Ei ne useat miehet ole mitään kirjailijoita, tietysti haluavat soittaa. Ja joo, netistä jos haet seksiseuraa, niin kyllä sun vaan on huolittava kuka tahansa örväke melkeen. Jos et hae vakituista fuckbuddya, mutta sekinhän löytyy sitten varmaankin paremmin noitsa örväkkeiden joukosta.
Sun tarttee sitten hakea ne "seulotut" yhdenyön jutut ihan vaan baarista, jossa sä heti näet pakkauksen.
mutta kun nimenomaan en halua yhdenillanjuttuja, vaan seksisuhteen.
 
"profiili"
Siis ongelma ei ole siinä etten haluaisi antaa kuvaani ollenkaan, vaan pointti oli se etten halua antaa sitä heti kun ollaan suunnilleen päivää sanottu. Kun kieltäydyn, vaativat saada soittaa, mutta en mä halua numeroanikaan jakaa ties mille hörhöille. Seuraava toteamus onkin sitten että olen feikki/mies, ja siihen se koko viestittely yleensä sitten jääkin. En mä koe että ois mun velvollisuus jotenkin todistaa että olen juuri se jonka sanon olevani. Jos ei tuon verran voi heittäytyä että vastaisi edes muutamiin ihan jutusteluviesteihin ennen kuin alkaa niitä todisteita pummaamaan. Enhän mäkään mene esim. baarissa pummaamaan miehiltä et näytäs kikkeliä, onko tarpeeksi iso niin ku väität.
Mä en ole ikinä numeroani antanut kenellekään ennen kuin ollaan nähty, eikä kukaan ole sen takia feikiksi syyttänyt ;) Mulla tosin onkin kuva näkyvillä profiilissa.. Eli joku sun tyylissä viestiä mättää... Töksäytteletkö jotenkin? Ja edelleen ihmettelen, miksi se sun kuva on niin salainen ;)
 
liian kiva?
Täysin ihanteiden vastainen? eikai seksiseuran tarvitse ihannemies olla... toki kivaa jos se vastapuoli sattuis olemaan se ryan reynolds :D Eikös seksissä riitä että miehen pippeli toimii, ulkoinen habitus miellyttää riittävästi ja ollaan yhteisymmärryksessä siitä mitä halutaan ja mihin ollaan seksissä suostuvaisia...

Joo, en ehkä vieläkään ihan saanut sun ongelmasta kiinni.. Eikai kukaan sanonut että pitäs kenen tahansa kanssa suostua... siksi niitä kuvia jaellaan, asioista puhutaan netissä, usein jo profiilissa ja tapaamispaikalle ei mennä side silmillä vaan ihan siinä ensitapaamisella vielä näkee onko toinen sitä mitä kuva näytti...
Ei edes fyysisesti ihannemies? En mä mitään unelmamiehiä kaipaakaan, vaan normaalipainoista, ei-ylikarvaista tai ylipumpattua miestä. Ei mun vaatimukset kovin kummoisia ole, mutta jos vaan en syty ylipainoisista, karvaisista tai bodarimiehistä niin sittenkö mun kuuluu olla kokonaan ilman? Juuri noita asioita jotka luettelit, halusiin ensin vähän tutustella ennen kuin edes päätän haluanko ko. meiehlle alkaa olemassaoloani todistelemaan. Mutta ei, kun heti pitäs kuvaa olla laittamassa ja soittamassa jne. Ja jos se ensitapaaminen ei voi teidän mielestä olla kahvilassa, niin missä sitten? Sen miehen kotona? Ja mitä luulette että vähääkään sekopäämpi tapaus tekee jos menen johonkin yksityisasuntoon ja siellä alan selittämään että en mä oikeastaan haluakaan sun kanssa panna?
 
liian kiva?
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28357652:
Jos sä käyt panemassa kymmentä örväkettä, niin aika äkkiä sulla on 5 sellaista jotka sä voit tarvittaessa kutsua paikalle, ja voit alkaa valita niistä tarkemmin.
okei, eli teidän mielestä mun pitäs antautua vaikka mille puliukoille ja muille ällötyksille, löytääkseni jonkun edes kohtuullisen tapauksen? Siinä tapauksessa annetaan olla.
 
jkoikkl
Ei edes fyysisesti ihannemies? En mä mitään unelmamiehiä kaipaakaan, vaan normaalipainoista, ei-ylikarvaista tai ylipumpattua miestä. Ei mun vaatimukset kovin kummoisia ole, mutta jos vaan en syty ylipainoisista, karvaisista tai bodarimiehistä niin sittenkö mun kuuluu olla kokonaan ilman? Juuri noita asioita jotka luettelit, halusiin ensin vähän tutustella ennen kuin edes päätän haluanko ko. meiehlle alkaa olemassaoloani todistelemaan. Mutta ei, kun heti pitäs kuvaa olla laittamassa ja soittamassa jne. Ja jos se ensitapaaminen ei voi teidän mielestä olla kahvilassa, niin missä sitten? Sen miehen kotona? Ja mitä luulette että vähääkään sekopäämpi tapaus tekee jos menen johonkin yksityisasuntoon ja siellä alan selittämään että en mä oikeastaan haluakaan sun kanssa panna?
No jos valittavana on nainen, jolla on reilusti kuva jo ilmoituksessa ja jonka kanssa voi jutella puhelimessa, tai sitten sinun kaltaisesi skitso, niin kovin vaikeasta valinnasta ei ole kyse.
 
nainen24 v.
Vika on varmaan juuri siinä kuvan panttaamisessa. Rehellisesti, en mäkään haluaisi kuluttaa aikaani ja vaivaani siihen, että keskustelen netissä 3 päivää miehen kanssa, ja sit kun se kuva kolmen päivän lätinöiden jälkeen irtoais niin vastassa olis joku Martti Ahtisaari. :x

Miksi et voi antaa kuvaasi heti, ja silloin myös saat vastapuolelta kuvan? Ei se kuvan antaminen tarkoita että sitoudut silloin tätä miestä panemaan, vaan voit sanoa ihan reippaasti että sori, et oo mun tyyppiä mutta hyvää jatkoa! - jos miehen kuva jo tökkii. Jos kuva taas miellyttää, pyydä kahville. Kahvit sit johtaa johonkin jos johtaa..
 
liian kiva?
[QUOTE="profiili";28357658]Mä en ole ikinä numeroani antanut kenellekään ennen kuin ollaan nähty, eikä kukaan ole sen takia feikiksi syyttänyt ;) Mulla tosin onkin kuva näkyvillä profiilissa.. Eli joku sun tyylissä viestiä mättää... Töksäytteletkö jotenkin? Ja edelleen ihmettelen, miksi se sun kuva on niin salainen ;)[/QUOTE]

Ihan vaan siksi etten todellakaan halua kuvani päätyvän jonkun runkkarin arkistoihin kuolattavaksi. Eikö oikeasti enää nykypäivänä kukaan muu oo varovainen nettituttujen suhteen kuin minä?
 

Yhteistyössä