On se julma ja ahne heppu tuo ex-jääkiekkoilija Mikko Koivu lastensa äitiä kohtaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Nojoo myönnetäkööt et joskus luen juoruja ja miks tää on sellanen mitä kommentoinn. Lapset mukana. Mut mä muistan tän mut mun mummi sillonku se eli et tuntu pahalta kun sukulaiset jakoi omaisuutta ja riiteli vaik mummi oli elos. Viimesinä kuukausin istuin monesti siel ja naukkailtiin viintä kävin sillon mäkiksen aikuislukioo. Ketä hittoa kiinnostaa joku vitun tavara kun läheinen kuolee. Mitä vittua sil tavaral tekee. Ni siks en ymmärrä et yritetään ahnehtia lisää keinojakaihtamatta. Miksi ihminen tuntee kateutta mihkä sitä tarvitsee. Mut jos äiti ja isä eroo ni ei sitä vanhempaa haukuta lapsille niil voi olla rakkaudelluset välit vaikparisuhteesoli huono
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Nojoo myönnetäkööt et joskus luen juoruja ja miks tää on sellanen mitä kommentoinn. Lapset mukana. Mut mä muistan tän mut mun mummi sillonku se eli et tuntu pahalta kun sukulaiset jakoi omaisuutta ja riiteli vaik mummi oli elos. Viimesinä kuukausin istuin monesti siel ja naukkailtiin viintä kävin sillon mäkiksen aikuislukioo. Ketä hittoa kiinnostaa joku vitun tavara kun läheinen kuolee. Mitä vittua sil tavaral tekee. Ni siks en ymmärrä et yritetään ahnehtia lisää keinojakaihtamatta. Miksi ihminen tuntee kateutta mihkä sitä tarvitsee. Mut jos äiti ja isä eroo ni ei sitä vanhempaa haukuta lapsille niil voi olla rakkaudelluset välit vaikparisuhteesoli huono
Asiaa. (Y) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Härskisti pelaa Mikko Koivu, edelleen kovaa, vaikka kyse on ihmisistä. Jäärä mikä jäärä. Miljonääri joka on päättänyt ettei ex vaimo ansaitse mitään kun ei tee niin kuin hän määrää. Olisi ollut viisasta jättää ne syrjähypyt tekemättä, ehkä naiset vähän enemmän arvostaisikin ja avioero olisi voitu hoitaa sivistyneesti jos kerran ei perhe- elämä kiinnostanut.
 
vierailija
Härskisti pelaa Mikko Koivu, edelleen kovaa, vaikka kyse on ihmisistä. Jäärä mikä jäärä. Miljonääri joka on päättänyt ettei ex vaimo ansaitse mitään kun ei tee niin kuin hän määrää. Olisi ollut viisasta jättää ne syrjähypyt tekemättä, ehkä naiset vähän enemmän arvostaisikin ja avioero olisi voitu hoitaa sivistyneesti jos kerran ei perhe- elämä kiinnostanut.
Mikko halusi hoitaa eron sivistyneesti, mutta Hellu aloitti riitelyn.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
"Helena voi välttää rangaistuksen sillä, että hän palauttaa allekirjoitetut asiakirjat Mikon asianajajalle ja saapuu seuraavaan oikeuden kuulemiseen tammikuun 18. päivä."

Helenan oma vika jos joutuu vankilaan.
No onhan se noin, mutta hoitaisin asiat toisin.

Se on vain rahaa!

Pääasia on että lasten kumpikaan vanhempi ei joudu kärsimään/kummallekaan ei aiheuteta vahinkoa.
SE ON LASTEN ETU!

Vanhemmat osaavat kyllä olla möllejä erossa, mutta lasten vuoksi kannattaa mielummin tehdä kompromisseja, kuin pitää kiinni tiukasti omista oikeuksistaan.

Tämä on vain minun nöyrin mielipide.
 
Oikeestiko???

Jos tämä on totta niin alan uskoa exää joka lainaa puheissaan määritelmää narsistista ja tietenkin viittaa sillä lasten isään.

En ole paljon seurannut tätä, mutta vaikuttaa tuo mies olevan melkoinen mulkero.
Erot ovat rankkoja ja monella ajatus sumenee. Koetaan kostonhalua eikä haluta toiselle mitään hyvää. Riidellään ja riehutaan.

Jos ei olisi lapsia niin Helenan paikka olisi ehdottomasti 14 päivää vankilassa jos ei toimi ohjeiden mukaan, mutta, nuo suloiset viattomat lapset….heidän vuoksi tätä koko sotkua ei IKINÄ olisi alunpitäenkään pitänyt tapahtua.
 
vierailija
Ketjussa jotkut rikkiviisaat kirjoittavat sivistyneestä erosta. Mitä olen näiden mustien kirjoituksia lueskellut, niissä ei ole sanaakaan sivistyneisyyteen viittaavaa.
 
vierailija
Härskisti pelaa Mikko Koivu, edelleen kovaa, vaikka kyse on ihmisistä. Jäärä mikä jäärä. Miljonääri joka on päättänyt ettei ex vaimo ansaitse mitään kun ei tee niin kuin hän määrää. Olisi ollut viisasta jättää ne syrjähypyt tekemättä, ehkä naiset vähän enemmän arvostaisikin ja avioero olisi voitu hoitaa sivistyneesti jos kerran ei perhe- elämä kiinnostanut.
Mun mielestäni puolitoista miljoonaa ei ole "ei mitään". Suurin osa ihmisistä ei elämänsä aikana saa kartutettua 1,5 miljoonaa omaisuutta, vaikka mukaan lasketaan 40+ vuoden työura ja vanhemmilta saadut perinnöt. Silti yleensä kuollaan korkeintaan muutaman sadan tuhannen asunnon ja kesämökin kanssa ja tilillä parikytätonnia rahaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja m1es

Yhteistyössä