On se vaan ihmeen vaikeaa.. nussiminen siis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eikun muualle panemaan sitten vaan ap! Muista kuitenkin kertoa vaimolle syyt, niin hänkään ei suurella todennäköisyydellä jää surkuttelemaan perääsi.

Onneksi minulla ei ole tuollaista miestä, vaan paremmin toimivilla aivoilla varustettu yksilö. Toivon että tulevalle exällesi löytyy myös uusi kulta, ja sinulle myös joku jo lapset tehnyt taikka lapsettomaksi jäävä. Sitä kun ei etukäteen tiedä miten lapsen tulo haluihin vaikuttaa monestakin syystä, mutta se sentään tiedetään että hyvin todennäköisesti se kuitenkin vaikuttaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Me tehtiin vaimon kanssa asia selkeämmäksi. Eli kysytään suoraan. Voin kertoa että mikään ei ole maailmassa turhauttavampaa, kuin se kun hierot toisen hartioita ja jalkoja. Pusuttelet niskaa ja hipsuttelet siinä kolme varttia.... ja sitten toinen tokaisee, että ei halua nyt seksiä. Mä sanoinkin vaimolle, että kyllä mä teen edelleen kaikki nuo, mutta reilu peli: jos ei seksiä, niin se pitää sanoa heti. Ei niin että olen hipsutellut siinä puoli tuntia ja sitten vasta kerrotaan mielipide seksin suhteen. On toiminut. Suosittelen. Tuo metodi ei silti lisää sitä seksin määrää valitettavasti.
Mä en tee tuolla tavalla. Se on teidän välinen juttu miten seksi aloitetaan. Hierotko vain silloin kun haluat seksiä?
 
Me tehtiin vaimon kanssa asia selkeämmäksi. Eli kysytään suoraan. Voin kertoa että mikään ei ole maailmassa turhauttavampaa, kuin se kun hierot toisen hartioita ja jalkoja. Pusuttelet niskaa ja hipsuttelet siinä kolme varttia.... ja sitten toinen tokaisee, että ei halua nyt seksiä. Mä sanoinkin vaimolle, että kyllä mä teen edelleen kaikki nuo, mutta reilu peli: jos ei seksiä, niin se pitää sanoa heti. Ei niin että olen hipsutellut siinä puoli tuntia ja sitten vasta kerrotaan mielipide seksin suhteen. On toiminut. Suosittelen. Tuo metodi ei silti lisää sitä seksin määrää valitettavasti.
No meillä on joutunu menemään tuohon kans, ja homman nimi on kummallekin silloin selvä.

Mutta mun mies innostuu välillä jo pelkästä halailustakin kun toisen kroppa on lähellä. (n)
"Kulta halitaan vaan"-> miehellä muikea ilme-> kohta kaivetaan jo kortsua piironginlaatikosta.
 
vierailija
Niin no heteroseksissä naista pannaan. Se on yhteistä hyvää seksiä. Vai oliko joku parempi ehdotus? Että mies menee yksin pimeään vaatehuoneeseen runkkaamaan ja se on sitten sitä parempaa yhteistä seksiä?
Hyvää? Et taida reppana tietää, mitä tarkoittaa hyvä seksi naiselle. Ilmankos olet jäänyt ilman. Ne miehet kyllä saavat, jotka osaavat tyydyttää naisenkin.
 
vierailija
Hyvää? Et taida reppana tietää, mitä tarkoittaa hyvä seksi naiselle. Ilmankos olet jäänyt ilman. Ne miehet kyllä saavat, jotka osaavat tyydyttää naisenkin.
Loppujen lopuksi olen tästä Niiiiin samaa mieltä! Vaikka ois mitä synnyttänyt, mitä kautta vaan, ja vaikka ois kuinka väsynyt vaan, niin kyllä siinä perheessä jossa on taidoiltaan hyvä mies taatusti harrastetaan seksiä jo ennen jälkitarkastuksia (Niin kuin kuuluisikin jotta voi osaa lääkärille kertoa jos on jotain fyysistä ongelmaa tai kipua.)
 
Loppujen lopuksi olen tästä Niiiiin samaa mieltä! Vaikka ois mitä synnyttänyt, mitä kautta vaan, ja vaikka ois kuinka väsynyt vaan, niin kyllä siinä perheessä jossa on taidoiltaan hyvä mies taatusti harrastetaan seksiä jo ennen jälkitarkastuksia (Niin kuin kuuluisikin jotta voi osaa lääkärille kertoa jos on jotain fyysistä ongelmaa tai kipua.)
Hyvää? Et taida reppana tietää, mitä tarkoittaa hyvä seksi naiselle. Ilmankos olet jäänyt ilman. Ne miehet kyllä saavat, jotka osaavat tyydyttää naisenkin.
hei kyllä se niin on olen 2pienen lapsen isäpuoli kyllä sellanen hyvä mies joka osaa tyydyttää naisen
 
Siinä vaiheessa kun se lapsi on "pyöräytetty" ulos, nainen huomaa, että elämässä on muutakin sisältöä kuin orgasmin saaminen säännöllisin väliajoin. Se lapsen saaminen on niin avartava kokemus. Plus siihen tosiaan monilla se väsymys potenssin kymmenen, jos vaikka syntyneellä lapsella on vaivoja, mikä on aika yleistäkin, että vaivoja on. Onneksi sieltä vauvahuuruista myös yleensä tullaan pois, toiset vaan hieman myöhemmin.
 

Yhteistyössä