On tää hurjaa :)

mitä sitten
En tiedä, mut mitä olen muita seuraillu niin harvemmin ns parisuhteen laatuaikaa autossa vietetään. Kai...
Jokainen voi tehdä mitä haluaa, olettaisin että ne joilla ei ole koskaan kahdenkeskistä aikaa lasten takia tekevät juurikin jotain sensuellia just sillon kun mahdollisuus on, tai sitten vaan ovat ja ihmettelevät hiljaisuutta ja "tyhjää" oloa kun lapset ei ole riekkumassa ympärillä.
 
Sama kai se on missä sen laatuajan viettää :D

Me ajeltiin ihan hirveesti meidän suhteen alkuaikana, ihan vapaa-ajalla + olin miehen mukana kun se sillon ajeli työkseen muutamia keikkoja normityön lisäksi.

Oli kiva jutella tai olla hiljaa, käydä syömässä, puhua lisää, katsella maisemia... :D
Oi niitä aikoja.

Nykyään kun ehdotan ajelulle lähtemistä niin miehellä pullistuu otsasuoni et "TIEDÄTKÖ SÄ MITEN KALLISTA BENSA ON??!!" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26204416:
Sama kai se on missä sen laatuajan viettää :D

Me ajeltiin ihan hirveesti meidän suhteen alkuaikana, ihan vapaa-ajalla + olin miehen mukana kun se sillon ajeli työkseen muutamia keikkoja normityön lisäksi.

Oli kiva jutella tai olla hiljaa, käydä syömässä, puhua lisää, katsella maisemia... :D
Oi niitä aikoja.

Nykyään kun ehdotan ajelulle lähtemistä niin miehellä pullistuu otsasuoni et "TIEDÄTKÖ SÄ MITEN KALLISTA BENSA ON??!!" :LOL:
:D
Me ei kauheesti harrastettu ajelua kun ens alkuun oli kaukosuhde ja nykyään mies kerran ajaa työkseen niin ei kauheesti nappaa, no nyt yhdistettiin huvi ja hyöty ja tuotiin yks vehje tänne myyntiin.
 

Yhteistyössä