On tämä synkkää kun on ihastunut yhten palstalaiseen.

  • Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
:O Puhutko nyt Päivi Räsäsen lääketieteellisellä suulla?
Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.

Näin saa ajatella koska elämme suvaitsevaisessa maassa ja meillä on mielipiteenvapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:
Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.

Näin saa ajatella koska elämme suvaitsevaisessa maassa ja meillä on mielipiteenvapaus.
Kuten me (jotkut muut) saamme ajatella että sinä olet vinoutunut ja kieroutunut mielivammaisuudessasi :saint: Mutta eihän me, se olisi ilkeää.

Mie meen nukkuun, ihan kauhee olo. Vitun flunssa. Tappakaa mut ettei tartte tätäkin taas sairastaa.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724734:
Seksuaalivammautunut :LOL: Tuli ihan mieleen joku, joka on saanut vamman seksin yhteydessä :LOL: On sulla äitee jutut ;)
En ole koskaan väittänyt itseäni "suvaitsevaiseksi" enkä myöskään teitä nuoleskellakseni aijo sanoa mitään sellaista mitä mieltä en oikeasti ole. Pois se kertakaikkiaan minusta että miellyttämään ryhtyisin.

Tuttavapiiriini kuuluu kuin ihmeen kautta hirmuinen määrä lesboja, homoja ja jokun bi-seksuaalikin eli heitä olen nähnyt livenä, kiitos vain kysymästä.
 
Tota... ap, miten sä huomasit tän ihastukses? Ja mikä nää tunteet herätti?
Vaikka mikäs siinä... Täällä kun tasasin väliajoin tuskastutaan, ärsyynnytään ja turhaudutaan, välillä jopa vihataan, niin kivahan se on, että joskus jotain positiivisia tunteitakin joku kokee :heart:
 
alkuper
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22724794:
Tota... ap, miten sä huomasit tän ihastukses? Ja mikä nää tunteet herätti?
Vaikka mikäs siinä... Täällä kun tasasin väliajoin tuskastutaan, ärsyynnytään ja turhaudutaan, välillä jopa vihataan, niin kivahan se on, että joskus jotain positiivisia tunteitakin joku kokee :heart:
Vastauksissaan on särmää ja paljon samankaltaisia ajatuksia.
Niin, voihan mieskin kirjoittaa naismaisesti. (Tuonne aikaisemmin kommenteille).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724751:
Ihan omallani joskin Päivi R. taitaa olla samoilla linjoilla. Eli mielestäni asia on oikeasti noin että homoseksuaalisuus on vinouma joko aivojen rakenteessa, välittäjäaineissa tai ihmisyksilön kehityksessä. Tai sitten muoti-ilmiö.

Näin saa ajatella koska elämme suvaitsevaisessa maassa ja meillä on mielipiteenvapaus.
Totta, tuo viimeinen lause siis. Ja hyvä niin. :) Minä olen kuitenkin toista mieltä itse asiasta, ja uskon, että suurimmalla osasta ihmisistä on biseksuaalinen ulottuvuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724817:
Jos nyt oikein halutaan harrastaa seksiä pilkun kanssa, niin vääriä mielipiteitä ei olekaan. On vain mielipiteitä ;)
Kuin persereikä, jokaisella omansa. Mä niin tykkään tosta lausahduksesta :saint:

Ja käytän selkeästi liikaa tota typerää hymiötä..
 
Karjunen
minkätakia tämä keskustelu on jatkuvasti tuossa vastuksina nähtävillä. herätkää nyt herranenaika todellisuuteen sieltä näyttöpäätteen ääreltä ja menkää kahvilaan tapaamaan ihmisiä ja ihastumaan :eek: ja mikä chat tääkin keskustelu on nyt tietyn piirin alaluokan huumoria?? messenger on sitä varten että voitte supista kun 13 vuotiaat nettielämän ihastuksesta.
 

Yhteistyössä