Onko ihan normaalia et työporukka saunoo nakuna?Mies

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Mua ei haittaisi ollenkaan vaan musta on järkeenkäypää että noin pieni porukka saunoo ja siinä juttelee yhdessä. Jos mies haluaisi toisia naisia katsella niin eiköhän kauniimpia ruotoja löydy ihan vaikka kotikoneelta käsin netistä kuin että pitäis alkaa työkavereita tiiraamaan siinä mielessä.
 
Nalletar
En mä kyllä tuota hyväksyisi. Jossain tilanteessa on ok, että mies saunoo sekasaunassa alasti esim. silloin jos olen itse mukana. Mutta tuollasessa tapauksessa mä suuttusin. En kyllä tekisi niin itsekään miestä kohtaan.
 
PRKL
riippuu paljon työkavereista, jos on töissä niasvaltaisella alalla niin ok, jos menee saunaan naisten kanssa, mutta jos porukassa on miehet ja naiset sekaisin ja saunotaan alasti, niin ei ole ihan normaalia.
perhe on perhe mutta TYÖkaverit ovat niitä työkavereita kenen ei kuulu tietää minkälainen kroppa sulla on ja onko karvoja vai ei yms.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Saunassa ollaan alasti. Ja jos saunassa ollaan alasti niin miksi ihmeessä pitäisi uimaan mennessä pukeutua? Kun kuitenkin ollaan mökillä eikä uimahallissa.
Mä olen täsmälleen samaa mieltä.
Itse olen saunonut miespuolisten työkavereiden kanssa alasti eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Tarkoitus ei ollut kytätä toisten vartaloita tai vehkeitä vaan jutella ja rentoutua työviikon päätteeksi.
Enkä koe itseäni mitenkään tyrkyksi sinkkunaiseksi.
 
Carlos74
Mä olen aina toivonut noihin huoltoasemien saunoihin naisia saunakaveriks, mut eipä ole näkynyt. Jotenkin noloa pyytää selän pesua joltain toiselta "rapamahaiselta" rahtarilta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä olen aina toivonut noihin huoltoasemien saunoihin naisia saunakaveriks, mut eipä ole näkynyt. Jotenkin noloa pyytää selän pesua joltain toiselta "rapamahaiselta" rahtarilta :D
Eikö tuon pesun voi hoitaa ihan perinteisesti deudorantilla? :D
 
Milla
naiset ja miehet erikseen saunaan tai yhdessä uikkarit päällä.En minäkään tykkäisi,että mun mies saunoisa alasti muiden naisten kanssa,eikä varmaan mun mies,että minä saunoisin vieraiden miesten kanssa.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä olen aina toivonut noihin huoltoasemien saunoihin naisia saunakaveriks, mut eipä ole näkynyt. Jotenkin noloa pyytää selän pesua joltain toiselta "rapamahaiselta" rahtarilta :D
Eikö tuon pesun voi hoitaa ihan perinteisesti deudorantilla? :D
No sillainhan mä yleensä teenkin, mut ei kerrota muille :D
 
omnomnom
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
naiset ja miehet erikseen saunaan tai yhdessä uikkarit päällä.En minäkään tykkäisi,että mun mies saunoisa alasti muiden naisten kanssa,eikä varmaan mun mies,että minä saunoisin vieraiden miesten kanssa.
Ohhoh. Naureskelin viime viikonloppuna brittien nudismidokumentille, lähes kaikki siinä esiintyvä nudismi oli mielestäni ihan normaalia suomalaista elämää. Näköjään ahdasmielisyys ja etääntyminen omasta kropasta on saavuttanut Suomenkin.
 
PRKL
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos asia häiritsee jota kuta niin silloin on vika joko omassa itsetunnossa tai parisuhteessa.

onko se mun itsetunnosta kyse jos en halua saunoa toisten miesten kanssa?
enkä halua että mun mies saunoo toisten naisten kanssa?

mun käsitys vaan on se että jotain omaakin kuuluu olla, ja jos olen naimisissa mun oma on myös mun miehen omaa ja toisinpäin

Ymmärsitkö mitä ajan takaa?

jos se on ihan normaalia että saunotaan alasti naiset ja miehet sekaisin niin miksi uimahallissa ja rannoilla on aina miesten ja naisten saunat erikseen tai ainakin kieletty saunomasta alasti yleisillä rannoilla/uimahallissa?


 
--p
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos asia häiritsee jota kuta niin silloin on vika joko omassa itsetunnossa tai parisuhteessa.
Tai sitten miehessä? Mä veikkaan että suurin osa miehistä EI pitäisi siitä että oma eukko saunoo alasti alastomien miesten kanssa, ui nakuna jne... Eikä se vielä tarkoita, että on huono itsetunto.

Ja ollaanpa rehellisiä: kyllä sekasaunassa vähän vilkuillaan muita. Turha väittää muuta.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja saunoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos asia häiritsee jota kuta niin silloin on vika joko omassa itsetunnossa tai parisuhteessa.
Joo olen huomannut, että miehet on tässä(kin) asiassa paljon avarakatseisempia kuin naiset.
.. niin, siihen asti kunnes se oma eukko menee mieslauman kanssa saunomaan päiviksi nakuna :)
 
Nalletar
Mun negatiiviseen mielipiteeseen vaikuttaa sekin, että työkaverit on sen verran vieraampia ettei niiden edessä alasti hilluta. Onhan monella työpaikalla naisten ja miesten pukuhuoneetkin erikseen.
Ja aikoinaan jos olen sinkkuaikoina ollut alkoholin vaikutuksen alaisena ja alasti vastakkaisen sukupuolen edessä niin on joskus jotain seksuaalista jännitettä saattanut olla. Tosin eihän kaikki niin moraalittomia ole ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja --p:
Tai sitten miehessä? Mä veikkaan että suurin osa miehistä EI pitäisi siitä että oma eukko saunoo alasti alastomien miesten kanssa, ui nakuna jne... Eikä se vielä tarkoita, että on huono itsetunto.

Ja ollaanpa rehellisiä: kyllä sekasaunassa vähän vilkuillaan muita. Turha väittää muuta.
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja --p:
Tai sitten miehessä? Mä veikkaan että suurin osa miehistä EI pitäisi siitä että oma eukko saunoo alasti alastomien miesten kanssa, ui nakuna jne... Eikä se vielä tarkoita, että on huono itsetunto.

Ja ollaanpa rehellisiä: kyllä sekasaunassa vähän vilkuillaan muita. Turha väittää muuta.
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
Suurin osa miehistä ei halua, että vieraat miehet näkee eukkonsa tissit, tuheron jne.. se on omistushalua, ja se on ihan tervettä. Miehet kyllä mielellään itse katselee muiden naisten suloja.
 
PRKL
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja --p:
Tai sitten miehessä? Mä veikkaan että suurin osa miehistä EI pitäisi siitä että oma eukko saunoo alasti alastomien miesten kanssa, ui nakuna jne... Eikä se vielä tarkoita, että on huono itsetunto.

Ja ollaanpa rehellisiä: kyllä sekasaunassa vähän vilkuillaan muita. Turha väittää muuta.
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
Suurin osa miehistä ei halua, että vieraat miehet näkee eukkonsa tissit, tuheron jne.. se on omistushalua, ja se on ihan tervettä. Miehet kyllä mielellään itse katselee muiden naisten suloja.

sepäse, ja kuka on joskus kuullut että NAINEN EHDOTTAA kimppa saunaa?
eiköhän se ole AINA mies ;)
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja PRKL:
olisin hieman huolissani jos mun miestä ei ärsyttäisi että saunoisin alasti toisten "vieraiden" miesten kanssa

silloin olisi meidän suhteessa jotain vikaa
Mulle taas tulisi mieleen, että mun kropassa on pahasti vialla jos miehelle on ihan ok mun olevan alasti toistenkin edessä. Helppohan se olisi päästää, jos olen niin ruma ettei muhun varmasti kukaan koskis ;)
 

Yhteistyössä