Onko järkeä tehdä laihdutuspäätös ennen joulua?

Päätin että nyt lähtee ainaki 10 kiloa läskiä (en tiedä vielä tarkkaan että miten). :cautious:

Mutta mites jouluglögin siemailu pitkin joulunalusaikaa, syöntipiparisatsi nro 1, syöntipiparisatsi nro 2 ja sit kolmannella tehdään vieraille "the varsinaiset piparit" & piparitalo? Torttuja ainakin 5 satsia ennen joulua?
Pikkujoulut?

Ja aatto. Suklaarasioita kasoittain ja jouluruokaa, tirisevä kinkku. :cry:

....vai palaanko laihdutusasiaan suosiolla vasta joulun jälkeen?
Mitään ituhifistelyjoulua tyyliin "herkuttele aattona ruokalusikallisella linssi-ja kikhernerosollia" en halua, koska en halua lasten näkevän itkevää äitiä jouluna.
 
Unohda ihan ensimmäiseks sana ''laihdutuskuuri''. Muuta ruokatottumuksia muuten terveellisemmäks, annokset pienemmiks, useampi syöntikerta per pvä (5-6x/pvä), syöt n. 2-3 tunnin välein aina jotain (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala..jossain välissä voi olla toinenkin välipala)..sillai sun ei tee mieli hirveesti ees herkutella vaan voit hyvällä omalla tunnolla leipoo pipareita muille ja lapset näkee hymyilevän äiteen...herkuttelet vaikka kerran viikossa jos oikein tekee mieli.:)
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Vierailija
Olen samaa mieltä Elena777 kanssa. Unohda laihdutuskuuri, paremmat tulokset saat itsellesi elämäntapoja muuttamalla. Itse pidän yllä sääntöä 80% terveellistä ruokaa 20% herkuttelua. Mieli pysyy parempana kun ei kiellä itseltään mitään ja mieliteot myös jäävät vähemmälle. Ja muista jos stressaat niin et myöskään laihdu! Kaikista pahin on itselle se, että pistää kehonsa stressitilaan. Tsemppiä elämäntapamuutos remonttiin :) :)
 
Olen samaa mieltä Elena777 kanssa. Unohda laihdutuskuuri, paremmat tulokset saat itsellesi elämäntapoja muuttamalla. Itse pidän yllä sääntöä 80% terveellistä ruokaa 20% herkuttelua. Mieli pysyy parempana kun ei kiellä itseltään mitään ja mieliteot myös jäävät vähemmälle. Ja muista jos stressaat niin et myöskään laihdu! Kaikista pahin on itselle se, että pistää kehonsa stressitilaan. Tsemppiä elämäntapamuutos remonttiin :) :)
Kiitos. :) *mutustaa samalla pullaa*
 
Unohda ihan ensimmäiseks sana ''laihdutuskuuri''. Muuta ruokatottumuksia muuten terveellisemmäks, annokset pienemmiks, useampi syöntikerta per pvä (5-6x/pvä), syöt n. 2-3 tunnin välein aina jotain (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala..jossain välissä voi olla toinenkin välipala)..sillai sun ei tee mieli hirveesti ees herkutella vaan voit hyvällä omalla tunnolla leipoo pipareita muille ja lapset näkee hymyilevän äiteen...herkuttelet vaikka kerran viikossa jos oikein tekee mieli.:)
"Voit leipoa pipareita.."
Ei niitä pipareita pelkästään leivota, niitähän syödään samalla!

Yöllä pitää käydä kattilasta pöllimässä sitä taikinaa!

Hyvä ihme...
 
"Voit leipoa pipareita.."
Ei niitä pipareita pelkästään leivota, niitähän syödään samalla!

Yöllä pitää käydä kattilasta pöllimässä sitä taikinaa!

Hyvä ihme...
Ei tässä pullan kyljessä lue mitään. Hyvin on voideltu ku kiiltää.
Tolla menolla sä kirjotat ens vuonna tyyliin ''
Päätin että nyt lähtee ainaki 20 kiloa...
:cautious:
Heivaa nysse pulla seinään ja lähe lenkille nainen!:ninja::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
No mun mies tuolla puhui iltakävelystä.
Mut ei me kauas voi mennä ku lapset nukkuu, en mä nyt kouluikäsille mitään itkuhälyttimiä väsää...
...ai niino kännykät on keksitty. :D:oops:
Säähän keksit tekosyitä jo ennenkö urakka ees alkaa:X3::cautious:...mees nyt ja hyppäät miehes syliin ja halaa tiukasti:love:..suukotat suuta ja kehrää korvaan myönteinen vastaus siitä iltakävelystä:love: ...n-y-t NYT! :p
 
Säähän keksit tekosyitä jo ennenkö urakka ees alkaa:X3::cautious:...mees nyt ja hyppäät miehes syliin ja halaa tiukasti:love:..suukotat suuta ja kehrää korvaan myönteinen vastaus siitä iltakävelystä:love: ...n-y-t NYT! :p
No juu oon mä jo siihe suostunut, mut ei joku "löntystetään puolen kilsan päähän ja takaisin"-lenkki laihduta.
En mä halua jollekin lastensuojeluviranomaisille selittää "kun mun pitäs laihduttaa niin aattelin talsia yöllä naapuripitäjän puolelle".
 
Miten laihduttajat ja fitness-tyypit viettää joulua? (n)

Onko niillä joku kireä hymistely-hymy kasvoilla ja ne ottaa just ja just pari konvehtia kun tarjotaan, ja mielessään sadattelevat "voi pe*se, tän takia onki illalla 10 min.lankutusta?"
 
vierailija
Täytä kaksi tyhjää 1,5l juotavapulloa vedellä joka aamu. Katso, että juot molemmat tyhjiksi ennen kuin menet nukkumaan. Tällöin sinuun ei uppoa niin paljoa ruokaa, koska maha on vettä täynnä. Laihdut varmasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä