onko ketään joka ois itte päällystäny sohvan ?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Oon joskus verhoillu sohvan, jossa oli irtotyynyt
Kankaita löytyy kyllä yllättävän halvalla, kannattaa käydä kangaskaupassa vilasee

Mitäs ihmeen läikkiä teijjän sohvaan on tullu? :whistle:
Ai ne läikät ,hih löytyy a:sta ö:n :D Pitääpä kävästä kattomas kangaskaupoista =) Ehdotelkaa väriä :D Nyt viininpunanen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Oon verhoillu kulmasohvan jossa irtotyynyt. Kankaitahan on hinnaltaan ihan joka lähtöön... eli valitsemalla voi vaikuttaa hintaan.
Onko hyvä sellanen tavallinen kangas , vai pitääkö oikeen olla kunnon verhoilukangasta?

Riippuu ihan käyttötarkotuksesta, tavalliset kuluu nopeemmin, eli laatu ja hinta kulkee käsikädessä. 50 euroa metri alkaa oleen sellanen hinta jolla esim saa vastaavia kankaita kuin mitä huonekalukaupoissa on ne alkuperäiset kankaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Oon verhoillu kulmasohvan jossa irtotyynyt. Kankaitahan on hinnaltaan ihan joka lähtöön... eli valitsemalla voi vaikuttaa hintaan.
Onko hyvä sellanen tavallinen kangas , vai pitääkö oikeen olla kunnon verhoilukangasta?
Tavallinen kangas ei kestä yhtä hyvin kulutusta. Menee iso työ ja rahat hukkaan, jos ei osta kestävää kangasta.
 
OmituinenOtus
Verhoilin tuommoset vanhat nahkasohvat kankaalla ja ostin eurokankaasta "verhoilukangasta". Maksoi jotai vajaa 30 metri, mutta se siitä hinnasta ja verhoilukangas-nimestä. Alle kahdessa vuodessa kangas on kulunut ja nyppääntynyt ihan järkyttävän näköiseksi.

Vertailun vuoksi; verhoilin pikkutuolit asustekankaalla, jonka ostin palakorista jollain parilla eurolla, vai markkojako ne silloin oli. No ihan mitättömän vähän kuitenki maksoin kankaasta ja nyt äkkiä laskemalla ne on kestäneet uudenveroisina, öö, noin kahdeksan vuotta!

eli hinta eikä nimi takaa vielä mitään. Ehkä kannattaa mennä asiantuntevampaan paikkaan kuin eurokankaaseen ;)
 
+
Eurokankaasta saa ainakin kivan tuntuista ja kestävän oloista verhoilukangasta n.17?/m. En ainakaan 50?/m maksais, silloin ostaisin uuden... Vaikkakin kierätys muutoin lähellä sydäntä!
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Oon verhoillu kulmasohvan jossa irtotyynyt. Kankaitahan on hinnaltaan ihan joka lähtöön... eli valitsemalla voi vaikuttaa hintaan.
Onko hyvä sellanen tavallinen kangas , vai pitääkö oikeen olla kunnon verhoilukangasta?
Tavallinen kangas ei kestä yhtä hyvin kulutusta. Menee iso työ ja rahat hukkaan, jos ei osta kestävää kangasta.
napakka puuvillakangas ei ole ihan hirveän kallis, mutta maksaa se ja muut materiaalit myös. Kangasta menee paljon, joten varmista kestävyys. Mulla maksoi 300euroa kankaat
 

Yhteistyössä