Onko ketään Kouvolasta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Joku vaan"
[QUOTE="shihtzu";23233027]Minä 35v ja lapset molemmat poikia ja siis vanhempi 2,5v ja nuorempi tulee 4kk. Perheeseen kuuluu myös 3 koiraa. Yksinhuoltajan elelen nykyään.[/QUOTE]

Anteeksi että kommentoin/kysyn ohi aiheen, mutta miten pärjäät yksin kahden pienen kanssa? Olen ihaillen seurannut avauksiasi ja muita kirjoituksiasi täällä; en ole huomannut sinun valittavan väsymystä tai muutenkaan miettivän pärjäämistäsi :) Tunnut jotenkin niin itsevarmalta ja seesteiseltä :) Toivon sinulle ja lapsillesi kaikkea hyvää!

Ai niin, Kouvolasta olen minäkin, 37 v ja 6 kk vauva. En vaan tiedä "uskaltaisinko" tulla mihinkään tapaamiseen.
 
"shihtzu"
[QUOTE="Joku vaan";23233352]Anteeksi että kommentoin/kysyn ohi aiheen, mutta miten pärjäät yksin kahden pienen kanssa? Olen ihaillen seurannut avauksiasi ja muita kirjoituksiasi täällä; en ole huomannut sinun valittavan väsymystä tai muutenkaan miettivän pärjäämistäsi :) Tunnut jotenkin niin itsevarmalta ja seesteiseltä :) Toivon sinulle ja lapsillesi kaikkea hyvää!

Ai niin, Kouvolasta olen minäkin, 37 v ja 6 kk vauva. En vaan tiedä "uskaltaisinko" tulla mihinkään tapaamiseen.[/QUOTE]

Ihan hyvin minä jaksan ja mulla on hyvät tukijoukot. Väsymystä mulla ei pahemmin ole ollut, onneksi selviän lyhyemmilläkin unilla ja onneksi tuo pienempi on todella helppo tapaus, nukkuu hyvin, eikä ole mahavaivat vaivanneet. En minä osaa sanoa millainen olen, mutta sanottava on, että en minä turhia märehdi, miten tässä pärjätään, se on vaan pärjättävä.
 
"Joku vaan"
[QUOTE="shihtzu";23233761]Ihan hyvin minä jaksan ja mulla on hyvät tukijoukot. Väsymystä mulla ei pahemmin ole ollut, onneksi selviän lyhyemmilläkin unilla ja onneksi tuo pienempi on todella helppo tapaus, nukkuu hyvin, eikä ole mahavaivat vaivanneet. En minä osaa sanoa millainen olen, mutta sanottava on, että en minä turhia märehdi, miten tässä pärjätään, se on vaan pärjättävä.[/QUOTE]

Hyvä että on tukijoukot, ne onkin tärkeitä myös henkisen jaksamisen kannalta. Sen olen oman vauvan kanssa huomannut että kaiken jaksaa ja hyvin pärjää, kunhan saa jotenkuten nukuttua. (Väsyneenä ei meinaa tulla mistään mitää). Aika hyvin on tuo meidänkin vauva nukkunut. Minun perheeseeni kuuluu mieskin kyllä, eikä ole lemmikkejä, että sikäli en voi itseäni sinuun verrata.
 
Täällä yksi uudesta Kouvolasta.
26 vuotta ja 3 lasta. 3-vuotias, 2-vuotias ja reilu kuukauden ikäinen pikkuneiti. Tyttöi ovat kaikki.
Mä voisin oikeasti mielellään ottaa ens viikolla vaikka shoppailu/kahviseuraa joko vaikka Kouvolan keskustaan tai Kotkakin onnistuu kun asutaan siinä välimaastossa.
 
:))
Täällä yksi uudesta Kouvolasta.
26 vuotta ja 3 lasta. 3-vuotias, 2-vuotias ja reilu kuukauden ikäinen pikkuneiti. Tyttöi ovat kaikki.
Mä voisin oikeasti mielellään ottaa ens viikolla vaikka shoppailu/kahviseuraa joko vaikka Kouvolan keskustaan tai Kotkakin onnistuu kun asutaan siinä välimaastossa.
Mahdetaan asua aika lähekkäin, mekin puolesta välistä lähes. :D Mutta ujo mikä ujo, mihinkään uskalla vieraiden kaa.. :(
 

Yhteistyössä