Onko meidän ekaluokkalainen liian lapsellinen?

  • Viestiketjun aloittaja "yks äiti"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";26315273]miten kukaan voi olla näin omahyväinen ja itserakas ???
kersa kauhea teini ja vaatteet elämän sisältö ja mamma on vaan tyytyväinen.[/QUOTE]
Miten joku voi olla noin väärin asioita ymmärtävä ja tulkitseva?

Ei voi kun ihmetellä.
 
"vieras"
Teidän mielestä puman laukussa tai jumpsuitissa ei ole mitään pahaa, ok, mutta minua ainakin jotenkin kylmää katsella naapurin tokaluokkalaisia jotka trendivaatteissaan ohi pyyhältävät, kaikki hiuksia myöten tip top laitettuna... Minusta jotenkin surullista, takaisin ei saa aikaa jolloin tuossa iässä pukeuduttiin collegepukuun, eläimen kuvalla tottakai...
 
Saraldo
Kaikenlaisia vaatteita löytyy meidänkin tytön kaapista. Sen verta pitkä tapaus, että hirveästi ei enää löydy Disneytä, Hello Kittyä ,jne, vaikka tyttö haluaisikin.

Bikineitä, toppeja, avonaisia kaula-aukkoja, paljastavia vaatteita sun muuta aikuisten naisten vaatteita ei ole eikä tule. Minihametta saa käyttää, leggingsien kanssa. Kaikenkaikkiaan tää pienten lasten pukeminen mininaisiksi on musta ällöttävää.

Reppu tulee lapselle. Hänestä se on mukavampi kantaa. Ehtii sitä pilata ryhtinsä myöhemminkin.
Mä en ymmärrä, mitä pahaa on bikineissä ja topeissa? Siis mun mielestä toppi on hihaton paita :confused:.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Kyllä lasten pitää saada olla lapsia ja näyttää lapsilta. Jos mun lasta joku ton takia kiusais niin en malttais olla sanomatta mitä mieltä olen kiusaajan vaatteista. Äidiltä vai isosiskolta lainattuja?
 
"vieras"
Ja se vielä, että lapset tietävät mikä on in ja mikä ei, ei kuuluisi lapsen elämään vielä. Oppivat pienestä pitäen trendeihin ja brändeihin, sellaista arvomaailmaa en haluaisi lapsilleni opettaa.
 
Kyllä lasten pitää saada olla lapsia ja näyttää lapsilta. Jos mun lasta joku ton takia kiusais niin en malttais olla sanomatta mitä mieltä olen kiusaajan vaatteista. Äidiltä vai isosiskolta lainattuja?
Mä taas toivoisin, että pystyn olemaan aikuinen, enkä alentuisi pikkumuksun tasolle & alkaisi kiusaamaan alakouluikäistä lasta. Ja että kykenen luomaan lapselleni niin hyvän itsetunnon, ettei tämä pätkääkään välitä siitä, tykkääkö joku toinen hänen vaatteistaan vaiko ei - tärkeää on vain se, että itse niistä tykkää.

Mitäs jos joku ns. lapsellisesti pukeutuva haukkuu ns. teinimäisesti pukeutuvan vaatteita? Saako sille lapsellisemmin pukeutuvalle sitten sanoa, että buahahaa, päiväkodistako oot karannut, kun pukeudut kuin pikkutaaperot? Ei. Miksi siis toisinpäin saisi?
 
[QUOTE="vieras";26315401]... Minusta jotenkin surullista, takaisin ei saa aikaa jolloin tuossa iässä pukeuduttiin collegepukuun, eläimen kuvalla tottakai...[/QUOTE]

Heh, meidän naapurin ekaluokkalainen kulki ainakin syksyllä vielä velour housuissa ja takissa. Mä miellän ne lähinnä vauvojen vaatteiks, mutta hyvä että isommallekin kelpaa.
 

Yhteistyössä