onko meitä täällä paljonkin?

  • Viestiketjun aloittaja liima
  • Ensimmäinen viesti
zelda
Minäkin kirjoitan omat kokemukset.E-pilleri vauva-98 ja toista ei sitten kuulunutkaan.Keskenmeno viikolla12.Clomifen vauva-01.Viikolla19 vauva kuoli kohtuun,(napanuora komplikaatio-03).Clomifen vauva-05.Alkuraskauden keskenmeno pariviikkoa sitten -06.Keskenmenoissa harmittaa eniten se,kun raskaaksi tuleminen on jo niin vaikeaa.PCO-todettiin pian esikoisen jälkeen ja clomifenit sain avuksi ja ne ovatkin toimineet hyvin.3 lasta jo on ja luulen,etten jaksa enää uuden keskenmenon pelossa alkaa yrittämään uutta raskautta.Pahin keskenmenoista oli tuo 19 viikolla,koska se oli synnytys.Olin aivan shokissa ,koska edellisenä päivänä vielä liikkui kovasti ja neuvolassa sanottiin ,että vilkas vauva täällä tulossa.Menin ultraan ja siellä huomasin heti itse jo näytöltä,ettei sydämen sykettä näy.Lääkäri ultrasi ja ultrasi ja laittoi sitten naistentautienpolille lähetteen,että siellä katsovat vielä tarkemmin.Shokissa sinne sitten kävelin ja siellä todettiin,ettei elämää ole enää.Päivällä käynnistettiin synnytys ja synnytin iltasella pikkiriikkisen poika vauvan.
Viimeisin keskenmeno ei ole tuntunut läheskään yhtä pahalta kuin edelliset.Ainoastaan muiden kommentit viimeiseen keskenmenoon,että sullahan on jo 3..... :'(
 
Minulla takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohtukuolema rv25. :'(
Eläviä lapsia ei olla saatu ja välillä toivo hiipuu, että tulemmeko koskaan saamaankaan.

Kysyisinkin teiltä jotka ovat kokeneet useamman keskenmenon putkeen, että kävittekö tutkimuksissa?
Mitä tutkivat ja löytyikö syytä keskenmenoihin?
Onnistuneita raskauksia tämän jälkeen?

Me olemme menossa tutkimuksiin syksyllä ja olisi kiva tietää mitä tutkivat kaikenkaikkiaan...
 
Pitkän yrittämisen jälkeen viime viikolla ultrassa ei pienen sydänääntä löytynyt ja seuraavana päivänä tarkemmissa tutkimuksissa selvisi että pikkuinen kuollut kohtuun, eli keskeytynyt keskenmeno. :ashamed: Lääkkeillä nyt yhjennys käynnissä, 5 pvä vuotoa nyt. Kovasti pientä halutaan..yksi ihana tytär meillä on.
 
Täällä 2 km kokenut. Tänään todettiin toinen, sikiöllä ikää 11+, laskujen mukaan olisi ollut jo 12+. Lääkärin mukaan n. 10 pv kuolleena ollut. Syynä todennäköisesti ultrassa näkyvä runsas niskaturvotus... :'( :'( :'(
 
sufina
Mulla kanssa kaksi keskenmenoa 7-9vkoilla 2003 ja yksi jota epäilin mutta en ole varma kun en ehtinyt testiä tehdä. Nyt kuitenkin 10/04 syntynyt tyttö ja toisen la 11/06
Ja todella raskaasti otin kummatkin. Vielä tänä päivänäkin mietin niitä. Vaikka yli olen päässytkin. Voimia kaikille muille kohtalotovereille<br><br>
 

Yhteistyössä