onko meitä täällä paljonkin?

  • Viestiketjun aloittaja liima
  • Ensimmäinen viesti
katjuusa
Meitä riittää. Itsellä yksi km takana rv 12 viime heinäkuussa. Raskautta oli yritetty 3 vuotta ja vihdoin hoidoilla onnistui. Kolme kertaa ehdin nähdä sydämensykkeen ultrassa kunnes sitten neljännessä ultrassa todettiin keskeytynyt km. Rankkaa oli. Onneksi on kotona yksi kohta 5 v poika.
 
Lauantain aloin verta vuotaan ja maha oli tosi kipeä.. Maanantaina kävin neuvolassa ja todettiin keskenmenoksi.. Mitään ei kuitenkaan tehty kun arveltiin että tulee pois itestään.. Tänään sitten tuli siteeseen epämääräinen n.4cm mittainan klöntti :'( Mahakipu loppui kuin seinään..
 
Mintti
Tuo köntti oli varmaan sitten kaikki loput siköpussista eli tyhjeni varmaan lopullisesti. Itselläni keskenmenossa tuli hyytymiä/klönttejä useampana päivänä, mutta ei nyt ehkä yksittäistä noin suurta. Vatsakipu hellitti itsellänikin noiden klönttien jälkeen ja pian loppui vuoto kokonaan. Omalla kohdallani oli kyseessä hyvin varhainen keskenmeno.

Voimia kaikille keskenmenon kokeneille :hug:
 
jenmo
Täällä kans yks. Mun kokemuksia on tuolla "lääkkeellinen vai kaavinta"-aloituksessa ja Vauvakuumeosiossa Alle 25v.-kuumeilijoissa.

Kaikille osanotto ja :hug: Mulla on vielä niinsanotusti tilanne päällä, et en nyt osaa kamalasti teitä lohduttaa :'( :ashamed: :( Toivottavasti nähdään joskus jossain muussakin, kuin keskenmenon kokeneiden pinossa! Voimia kaikille km:n kokeneille!
 
Tänään rv 11 ultrassa löytyi sikiö jonka koko vastasi rv 8 ja sydän ei lyönyt. Verta on tullut jo kaksi päivää joten osasin odottaa. Sain lääkkeet ja toivon mukaan ei kaavintaan tarvitse mennä. Olo on surullinen mutta onneksi reilu vuoden ikäinen poikani ilostuttaa minua.
 
enkelivauvan äiti
Mulla keskeytynyt km rv:lla 13. Noin 3 vk sitten. Entuudestaan meillä 2,5-v. poika. Kovasti toivomme vielä toista pikkuista.... Pelottaa vaan että miten sitä uskaltaa yrittää, mutta toivossa on hyvä elää... :heart:
 
masentunu
olin 2 vuotta sitten raskaana ja olin k2 kertaa sydänäänien kuuntelus.. eikä mitään kuulunut , m utta terv.hoitaja sanoi, että kyllä sieltä jotai kuului, vaik ei kuulunutkaan ja ne lähetti mut ultraan mun piti olla jo 12v raskaana.. mut ultrassa tuli ilmi ,että se oli lopettanu kasvunsa ja kuollu.. masennuin .. ja nyt olen vieläkin masentunut.. ja olemme yrittäneet uutta vauvaa jo vuoden tuloksetta.. :(
 
masentunu
olin 2 vuotta sitten raskaana ja olin k2 kertaa sydänäänien kuuntelus.. eikä mitään kuulunut , m utta terv.hoitaja sanoi, että kyllä sieltä jotai kuului, vaik ei kuulunutkaan ja ne lähetti mut ultraan mun piti olla jo 12v raskaana.. mut ultrassa tuli ilmi ,että se oli lopettanu kasvunsa ja kuollu.. masennuin .. ja nyt olen vieläkin masentunut.. ja olemme yrittäneet uutta vauvaa jo vuoden tuloksetta.. :(
 
Kyllähän meitä täällä (vissiin) riittää..itse sain km juhannusaattona, viikkoja takana 8..
mutta eteenpäin vaan vaikka kuinka pahalle vieläkin tuntuu :'(

kai se joskus onnistuu, vaikka nyt on yrittämiset jätetty..parisuhteeseen keskitytään.. :)
 
minäkin
Kaksi keskenmenoa on minulla ollut. Ensimmäinen raskaus meni kesken rv6. Sen jälkeen syntyi tyttö. Sitten uuden raskauden yritystä 1,5v ja kesken meni 12+5. Sen jälkeen kaksi lasta ja nyt on neljäs tulossa.
 
lapsi,km,km,km,lapsi

km tapahtui 7-11 viikoilla.
ei kaavintaa.lääkkeellisesti pisimmällä oleva ongittiin pois.
itsekseen kaks tuli pois.

kamala ikävä välillä.
onneks 4 ja 1 vuotiaat pitää kiireisenä.
eka km oli kamalin,meni muisti 6kk,oikeesti.en muista mitä tein,kuinka hoidin vauvaa..
tokan ja kolmannen aikana tiesin km tulevan.

:'( :'( :'(
 
SHV
Mulla on v. 2000 syntynyt lapsi ja nyt tässä kesällä 2006 päätettiin vihdoin alkaa yrittää toista. Lopetin pillerit 30.5 ja eka luomukierto alkoi 30.6, josta tuli raskaaksi. Jostain syystä alusta pitäen oli tunne, että kaikki ei ole kunnossa, raskausoireet hävisi jossain vaiheessa jne. Kävin kahdesti ultrassa, ekassa löytyi ruskuaispussi, pari viikkoa myöhemmin 7.9.2006 alkiokin siellä, mutta ei sydänääniä. Siinä vaiheessa viikkoja oli se 10, kuukautisten mukaan ja alkio vastasi noin 5-6viikkoista. Ultran jälkeen alkoi tiputteluvuoto, joka muuttui runsaammaksi, 13.9.06 sitten tuli jo "tavaraakin" ja samantien äitiyspolille, jossa todettiin kohtu tyhjentyneeksi ja kotiin. Sairaslomaa piti anella, mikä tutui ihan hirveälle, mielestäni on vain luonnollista, että haluaisi pari päivää asettua, että jaksaa töissä taas ja vuotokin oli niin runsasta. Nyt tässä viikonlopun yli olen ollut kipeä ja vuotoa on runsaasti, että pakko soitella polille lisätietoja, onko nyt kaikki ok. HUomenna menen töihin kuitenkin. Uusi yritys on haaveissa, mutta nyt on olo niin kurja, ettei jaksa vielä miettiä.
 
Täällä myös yksi keskenmenon kokenut, siitä on tosin jo yhdeksän vuotta aikaa, mutta muistan yhä kuin eilisen. Olimme yrittäneet lasta jo pari vuotta kun tulin raskaaksi, km tuli viikolla 12. Luulin etten ikinä toivu siitä. Nyt meillä on kuitenkin kolme ihanaa lasta, joista nuorin (4kk), nukkuu parhaillaan tässä mun sylissä. Eli toivoa on, vaikka minä ainakin silloin kuvittelin etten ikinä tule tätä onnea kokemaan. Voimia kaikille :hug:
 
kaks km täälläkin.
rv 12 todettiin sikiö kuollut rv 8-9(7+4 näin sykkeen vielä)
toinen km on nyt päällänsä 6+4 ultras todettiin ja 7+4 varmistettiin asia vielä,tänään oli lääkkeellinen.niin ja ekallakin kerralla lääkkeellinen.
molemmat raskaudet on hoidoilla saatu alkuun (ivf ja pas)
 

Yhteistyössä