Onko nää menkat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ainakaan ole, mut täällä on yks ollut aina, joka on perässä kirjoitellut kaikkea, mitä keksii. Oon sanonut senkin moneen kertaan ja saattaapa tuo nytkin olla paikalla:whistle:
Palstoilla kun kirjoittelee niin sekopäät seurailee... se on vaan nykymaailma sellainen.(n) Mutta mä se en ole. enkä tiedä onko täällä.

Minä olen leppoisa, en halua riidellä. :love:
 
vierailija
vierailija
Lehmät lentää sanotaan silloin kun joku sanoo jotakin mikä ei ole totta.
Höpö höpö. Missä piireissä? Maitojauhetta kerätään euroopassa ja sillä tasataan tiettyjä tarpeita. Kukaan ei kai ottanut huomioon, et sekin saattaa pilaantua joskus? Nyt ei tule se sana mieleen... mut nyt on ongelmana se, että sitä on kerätty liikaa. Mikä maailman mahti sellaiseen aon alkanut? Tämä on vaan mun mielikuva asiasta, jos joku sellaista väittäisi.
 
vierailija
http://www.koronainvest.fi/ajankohtaista/275-korona-investin-hallinnoima-rahasto-paeaeomistajaksi-digitaalisiin-palveluihin-erikoistuneeseen-wunder-ryhmaeaen

OT?
Omakantaa on kai turha edes mainita? Mut kerronpa jutun: pankkiin tuli kutsu, kun tyrkyttävät niitä tunnuksia ja virkailijalla oli kokonainen tunti jaaritella niitänäitä, eikä uskonut, et ei niitä haluta. Sit se vielä sanoi et ethän pääse terveystaloonkaan kirjautumaan ilman niitä? No ihmettelin, mitä hullua siellä? No, ei kuulemma ihan pakko ookkaan. Sai palkkansa paskanjauhamisesta. Niin, että mitä ne palvelut olikaan, mistä ne jauhaa kaiket päivät SOTE-uudistuksen yhteydessä?
 

Yhteistyössä