Onko ok nimet ja vaatteet ristiäisiin?

  • Viestiketjun aloittaja Ristiinkastan
  • Ensimmäinen viesti
Ristiinkastan
Nimeksi kolmostytöille tulee varmaan Ellen Lila Adele, Emme Luna Anette ja Eevi Lumi Adeliina.
Vaatteiksi sitten kastajaispukujen jälkeen olen ajatellut tälläistä. Mitä tykkäätte?

[JPG]http://kappahl.viskan.com/media/0215332620721_F_02.png[JPG]

Onko tyhmäää kun kaikille olis samat?
Panta ja tossut olisivat punaiset. Alla valkoinen body ja rimpsupeppusukkikset.
 
..
Muut nimet on kivoja, mutta Emme nimestä en tykkää. Lisäksi vähän liian samanlainen Ellenin kanssa.

En myöskään tykkää yhtään ajatuksesta, että kaikilla on samanlaiset mekot. Ilmeisesti nämä valinnat nimissä ja mekoissa heijastaa sitä, että aiotte kasvattaa lapset kaikessa identtisinä. Itse tekisin toisin, nimet eri alkukirjaimilla, ehkä jotenkin toisiinsa sointuvat, kuten sisaruksilla usein on. Ja mekot eri mallia/väriä kaikille, samoin kuin vaatetus muutenkin jatkossa.
 
pops
onhan se alussa niin söpöä olevinaan kun kolme ihan samankaltaista pikku tyttöä,samankaltaiset nimetkin.mutta kun ne on isompia,ja persoonatkin alkaa näkyä.mitä jos heitä alkaakin ärsyttää ne samankaltaset nimet...itse varmaan olisin nimet laittanut ihan erilaisiks keskenään.mutta kauniita nimiä kaikki kyllä...
 
neljän äiti
Oliskohan tossa Emmessä tullut kirjoitisvirhe, ja tarkoittaisi kuitenkin Emmaa? Ihan ok nimet minusta (jos siis kyseessä Emma. mut miettisin tosiaan sitö et kannattaako laittaa noin samantapaiset nimet. Jos ulal olis kolmoset niin laittaisin samantyyliset, mutta eri kirjailemma alkavat nimet.

Tuo mekkokin on periaatteessa kaunis, mutta itse en oke lapseeal enää sen kastemekon jälkeen pukenut mekkoa, vaan jotain rennompaa. pieni vauva + mekko ei ole kiva yhdistelmä. Tollaset viskoosihässäkät hiostaa, ja ovat hankalia jos vauvoja pidetään sylissä, kanniskellaan, siirretään sylistä syliin jne. Varsinkin kun ristiäisissä tuppaa iana olemaan kamalan kuuma.
 
BJ
Musta Emme on ihan kiva. :) Mutta olen samaa mieltä muiden kanssa siitä, että tässä tehdään niitä valintoja kolmosten kasvatuksenkin suhteen. Voi olla kauhean söpöä nimetä tytöt lähes samalla tavalla ja pukea samanlaisiin mekkoihin, mutta he ovat kuitenkin yksilöitä.
 
pops
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24819266:
Mua aina kiinnostais tietää, että kun näihin kyselyihin palsta vastaa tuomitsevasti ja rääpien, niin muuttaako aloittaja nimiehdotuksia, järjestelyjä, mekkoja, tarjottavia palstamyönteisempään suuntaan?
kyllä suurin osa ihmisitä joita täällä liikkuu,on varmaan onneks jo tottunu että täällä puhutaan suoraan ja väännetään kaikesta jotain huonoa.mutta tässä kysyttiin mielipiteitä :) mutta niin kyllä kiinnostaisi.
 

Yhteistyössä