onko se asia nyt jo selvinnyt

  • Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti
Taare
mitä viestejä täällä saa jatkossa kirjoitella? päivällä jäitte tänne vääntämään kättä siitä ja laiskana ei jaksa kaikki viestejä selata läpi jotta näkisi mihin lopputulokseen on tultu
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Voi hyvänen aika sentään, eiköhän jokaiselta löydy sitä omaa maalaisjärkeä ja hyviä tapoja. Eihän sitten enää tarvitsekaan mitään 'ohjeita', jotta voisi kirjoitella keskustelupalstalla. :D
no eipä ole koskaan mieleeni tullut kun olen nähnyt myynti-aloituksen että se on hyvin tapojen vastainen, mutta eipä tarvinnut tänäänkään nousta turhaan ja vääntää plussaa auki ku johan oon taas viisaampi :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Voi hyvänen aika sentään, eiköhän jokaiselta löydy sitä omaa maalaisjärkeä ja hyviä tapoja. Eihän sitten enää tarvitsekaan mitään 'ohjeita', jotta voisi kirjoitella keskustelupalstalla. :D

Mut eikös KESKUSTELUpalstalla vois keskustella ihan mistä vaan??!
 
Se on hyvä, että ainakin osaatte osoittaa mieltänne. Vähän kapinahenkeä ilmassa. Kaikki vastalauseet rekisteröidään, mutta moderaattoreiden on vedettävä yhtä linjaa ja tämän linjan määrää ylläpito. Lehdistölläkin on linjaus, jota vedetään, tällä palstalla omansa.

Keskusteluja ei tarvitse karsia, eikä miettiä mitä saa ja ei saa kirjoittaa. Jos puututtavaa on, me moderaattorit siihen puutumme. Eipä tässä ole tämänkään päivän aikana mainittavammin jouduttu mihinkään puuttumaan.

Kirjoittakaa ihmiset ja käyttäkää palstaa kuten ennenkin. Ja jos valitettavaa tulee tai olette tyytymättömiä, palautetta pistämään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Mut eikös KESKUSTELUpalstalla vois keskustella ihan mistä vaan??!


Ei kait tällä palstalla enää voi. Niin olen ainakin itse ymmärtänyt MAALAISJÄRJELLÄ ajatellen. (esim. osto/myynti, huutispinot).

Niin näihin nimenomaan mäkin olisin halunnut yksiselitteisen vastauksen, koska ne ohjeet kuulemma ylemmältä taholta tulleet. Ja mulle kaikenlainen kirppisjuttu, myyntitouhu, tuotekeskustelut ja vertailut jne. jne on osa persoonaa ja osa palstaidentiteettiä, niin että mieluusti ottasin asiaan yksinkertasen ja selkeän vastauksen. =)
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja Rodeoraattori:
Se on hyvä, että ainakin osaatte osoittaa mieltänne. Vähän kapinahenkeä ilmassa. Kaikki vastalauseet rekisteröidään, mutta moderaattoreiden on vedettävä yhtä linjaa ja tämän linjan määrää ylläpito. Lehdistölläkin on linjaus, jota vedetään, tällä palstalla omansa.

Keskusteluja ei tarvitse karsia, eikä miettiä mitä saa ja ei saa kirjoittaa. Jos puututtavaa on, me moderaattorit siihen puutumme. Eipä tässä ole tämänkään päivän aikana mainittavammin jouduttu mihinkään puuttumaan.

Kirjoittakaa ihmiset ja käyttäkää palstaa kuten ennenkin. Ja jos valitettavaa tulee tai olette tyytymättömiä, palautetta pistämään!
kai sitä ihminen saa kapinoida kun yht'äkkiä lyödään naaman eteen maailman tyhmimpiä sääntöjä. viestien maksimimäärät ja aletaan säännöstelemään mitä saa kirjoitella ja mitä ei :kieh: jos jotakuta nuo myynnit ja ostot häiritsee jättää avaamatta ne. niin minäkin teen jeesus ja imetys- ketjuille ja en lähde niistä huutelemaan kellekkään kuinka ne minua haittaa täällä tuhansien muiden ketjujen seassa
 
huutisjuttuja ei sais laitella, ei haukkua tai solvata toisia, eikä sais olla niitä asiattomia kuvia myöskään profiileissa eikä ketjuissa... hmmmm... mitkähän kaikki on niitä asiattomia kuvia :whistle: :whistle: :whistle:
 
Huutispinkkaan ei näillä näkymin kosketa. Syykin on yksinkertainen. Huutispino on yksi yksittäinen pino, joka on ollut toimiva, koossa pysyvä ja helposti palstailijan hallittava topikki. Jos saman hajottaisi 50 eri aloitukseksi per päivä, tilanne olisi paljon kaoottisempi. Käyttäkää siis yhtä pinoa hallitusti, se on kaikille paljon mukavampaa. Myös yksi "Otetaan, annetaan, ostetaan ja lahjoitetaan" pinkka on ihan hyvä. Jos ylläpidon osalta puututaan tähänkin, ne siirtyvät kirppariosioon.
 
Mitä tulee muihin säännöksiin, niin jokainen varmasti tietää mikä niissä on takana. Ne perustuvat teidän omiin palstaehdotuksiinne, joita ylläpidolle teitte. Ne myös mahdollistavat yhden mahdollisimman yhtenäisen linjauksen. Täällä palstailee päivittäin suuri määrä ihmisiä. Jotta tilanne olisi jokaiselle mahdollisimman hyvä kokemus, YHTEISIÄ pelisääntöjä valitettavasti tarvitaan.
 

Yhteistyössä