Onko sopiva vaate häihin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itselleni en tuollaista mekkoa voisi kuvitella, olen aika kurvikas ja tuollainen laatikkomallinen teltta olisi ehdoton no-no minulle.
Voisin kuitenkin kuvitella että jollakin pitkähköllä ja todella hoikat ja pitkät kintut omaavalla(mallityyppisellä) tuo voisi näyttää hyvältä vaikkapa juuri niiden korallin väristen korkkareiden ja huulipunan kera. :)
On silti sen verran arkinen, että laittaisin ehdottomasti pienimuotoisempiin juhliin ennemmin kuin häihin.
 
"vieras"
Vähän on kyllä yöpaitamainen... Mutta jos itse tykkäät, niin mikäpäs siinä.

Asusteilla saa paljon aikaan. Entä miten mekko kävisi jakun kanssa? Jakulla saisi ehkä vyötärölinjaa näkyviin.
 
hjohld
Kai tää aloitus on vitsillä tehty? :D Tuo on ihan kamala. Ei tuollaista voi laittaa mihinkään päällensä, ei varsinkaan häihin. Se ei asusteilla parane, laita ennemmin jätesäkki kuin tuo
 
"vieras"
mä laittasin kynämekon alle tai reisipitkät saappaat, jotenkin vain tuntuu et tuosta puuttuu jotain, tai räväkät sukkikset vaikka.... mua muuten alkoi haukotuttaan toi "unipuku"...
 
hellsbells
Aika arkinenhan ( ja ruma mun mielestä) tuo on. Itse en laittais , vaikka pitäisinkin nättinä..

Riippuu tietysti vähän häistä ja muista juhlijoistakin, jos on rennot häät ja rennot vieraat niin sopiihan tommonenkin kolttu.
 
Ei ole sopiva asu häihin.
Liian arkinen asu sekä näyttää yöpaidalta, sopisi ehkä kesäiseen arkipäivään kotona, mutta ei mihinkään
juhlaan.
 

Yhteistyössä