Onko sulla jenkkakahvat?

  • Viestiketjun aloittaja Janus
  • Ensimmäinen viesti
Ei oo mitään varsinaisia kahvoja, mut pelottavaa olisi, jos ei olisi yhtään lihaa lanteiden ympärillä.
Veikkaanpa, että noita "jenkkakahvoja" näkee siksi, että matalavyötäröisiä farkkuja on jengillä paljon käytössä, ja niihin kun tunkee enemmän kroppaa kun pitäisi, niin vväkisinkin jotain jää roikkumaan ulkopuolelle..
 
päärynä
täällä kyllä on, ja niin on sisarillakin, ja niinkö aikasempikin sanoi niin esim pikkusysteri tosi laiha, mutta jenkkikset löytyy, itse täl hetkel raskaana mut ennen raskautta normaalipainonen, mutta "hyvänkokoset" jenkkikset..
 
Ei ole ja mun mielestä niistä ei ihan farkkujakaan voi syyttää, en mä ainakaan sen enempää itelleni jenkkoja saa vaikka minkä malliset lannefarkut tunkisin jalkaani. Tietty jos ne housut olisivta ihan monta koko liian pienet, mut eihän ne sit menis jalkaakaan :whistle:
 
On, ja on se kyllä vähän vartalotyypistäkin kiinni. Vaikka oon ollu tosi laiha välillä niin kyllä tosta on kiinni saanu. Ja nytkin painoindeksi jotain 19 tai 20. Rankalla jumpalla varmaan pääsis noista eroon, mut ku ei minnuu huvita ollenkaan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ei ole ja mun mielestä niistä ei ihan farkkujakaan voi syyttää, en mä ainakaan sen enempää itelleni jenkkoja saa vaikka minkä malliset lannefarkut tunkisin jalkaani. Tietty jos ne housut olisivta ihan monta koko liian pienet, mut eihän ne sit menis jalkaakaan :whistle:


Ai ettei voi? Näytänkö? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ei ole ja mun mielestä niistä ei ihan farkkujakaan voi syyttää, en mä ainakaan sen enempää itelleni jenkkoja saa vaikka minkä malliset lannefarkut tunkisin jalkaani. Tietty jos ne housut olisivta ihan monta koko liian pienet, mut eihän ne sit menis jalkaakaan :whistle:


Ai ettei voi? Näytänkö? :whistle:
No, omasta puolestani lähinnä puhuin. Kyllä mulla kaapista löytyy monenmoista lannefarkkua, mutta ei mulle niistä jenkkoja tule, vaikka ihan ihonmyötäisiä pillifarkkujakin osa on.
 
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:

Pitikö masentaa? :| Ehdin jo tovin riemuita. :D
 

Yhteistyössä