Onko sulla jenkkakahvat?

  • Viestiketjun aloittaja Janus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:

Pitikö masentaa? :| Ehdin jo tovin riemuita. :D
Kyllä meidät nyt vaan on luotu jenkkakahvaisiksi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:
Mä taas oon kuvitellut et asia olis päinvastainen, kun mulle on lantion ja vyötärön ero suuri, vähän tiimalasimainen (liikaakin mielestäni) ja siks oon ajatellut et kun vartalo alkaa kapenemaan niin voimakkaasti lantiosta ylöspäin niin vaikka vähän löllöä oliskin niin ei sitä riitä silti valumaan farkkujen päälle :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ei ole ja mun mielestä niistä ei ihan farkkujakaan voi syyttää, en mä ainakaan sen enempää itelleni jenkkoja saa vaikka minkä malliset lannefarkut tunkisin jalkaani. Tietty jos ne housut olisivta ihan monta koko liian pienet, mut eihän ne sit menis jalkaakaan :whistle:


Ai ettei voi? Näytänkö? :whistle:
No, omasta puolestani lähinnä puhuin. Kyllä mulla kaapista löytyy monenmoista lannefarkkua, mutta ei mulle niistä jenkkoja tule, vaikka ihan ihonmyötäisiä pillifarkkujakin osa on.
Mä en kyllä ainakaan sitä tarkoittanutkaan, että kaikilla automaattisesti on jenkkakahvat jos on lannefarkut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:

Pitikö masentaa? :| Ehdin jo tovin riemuita. :D
Kyllä meidät nyt vaan on luotu jenkkakahvaisiksi! :D
Eipäs, vaan mua ei ole luotu. tasapaksu olen ja silti tohon tulee tuollainen kun housu puristaa... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Se on vähän niin, että jos on vyötärön ja lantion erotus suuri niin on suuri riski saada myös jenkkakahvat... Että jos ihan suora vartaloinen on niin eipä sitä paljon kahvojakaan tule, vaikka olisi ylipainoakin. :whistle:
Mä taas oon kuvitellut et asia olis päinvastainen, kun mulle on lantion ja vyötärön ero suuri, vähän tiimalasimainen (liikaakin mielestäni) ja siks oon ajatellut et kun vartalo alkaa kapenemaan niin voimakkaasti lantiosta ylöspäin niin vaikka vähän löllöä oliskin niin ei sitä riitä silti valumaan farkkujen päälle :xmas:
Jaa-a vaikee sit sanoa... Omasta puolestani pystyn vaan sanomaan. Ja nimenomaan näin, että vyötärö tosi kapea ja lantio sitten leveä ja kyllä mulla vaan jenkkakahvat on aina tullu, vaikka tosiaan välillä painoin jopa 35 kg. :ashamed:

 
tossuliini
No on mutta yritän pitää sellasia housuja jalassa etteivät ne tulisi näkyviin. Farkkuja en laita ennenkuin saan varmasti mahtumaan ekat jalkaan niin etteivät purista.
 
Työäiti
Muotoja kyllä piisaa ja jos tosta kahmaisee niin käteen kyllä tarttuu ihon lisäksi rasvaa, mutta alastomana ei ne erotu, vain komeat kurvit. Mulla kyllä pienet lannehousut saa muodot pursuamaan, mutta kunnon leikkaus ei. Mulla oli muodot olemassa jo laihana teininä, nyt vieläkin enemmän muotoja (22 painoindeksi)
 

Yhteistyössä