Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
Mistä moinen vastaus :LOL: :LOL: Huonoja kokemuksia....? ;)
Kyllä mä tiedän sen kylän poliisit melko hyvin. Liian vanhoja ukkoja minun makuuni.
No mä voin pitää sitten ne kaikki :p :D

Ja kun kerran tiedät ne kaikki niin kerroppa jotain mukavaa siitä kaljupäisestä poliisista...Onko se varattu tms.
No en tosiaankaan noin tarkasti tiedä. Ulkonäöltä ja se riittää.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos oikeesti jotakin vakavaa haluat, niin ei taida se onnistua.. On liikaa esteitä tiellä.. Mutta jos tyydyt siihen, mitä jo ollut, niin se voi toimia.. Mutta varo, voi olla, että et jää viimeiseksi "ihastukseksi". Velipoika tulee illalla kylään, pitänee kysellä lisää.. minäkö utelias ;)
Soita sille ja kysy jo nyt *minä en ainakaan utelias :D *

Oikeasti kiinnostais tuo vastaus tosissaan :wave: Ja mikä este,se naikkonenko....?
Ei varmaan jouda töissä selvittään tätä juttua ;).. Sen perusteella, mitä minä tiiän tästä jutusta, niin parempi ois etä itse selvittäsit tän ja otat ite siihen yhteyttä.. Minä en hirveesti välittäs joutua välikäteen. kun tiiän liian monta, jotka osallisena tähän juttuun.. Nyt poistuttava koneelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
Mistä moinen vastaus :LOL: :LOL: Huonoja kokemuksia....? ;)
Kyllä mä tiedän sen kylän poliisit melko hyvin. Liian vanhoja ukkoja minun makuuni.
No mä voin pitää sitten ne kaikki :p :D

Ja kun kerran tiedät ne kaikki niin kerroppa jotain mukavaa siitä kaljupäisestä poliisista...Onko se varattu tms.
No en tosiaankaan noin tarkasti tiedä. Ulkonäöltä ja se riittää.
Aha,okei =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos oikeesti jotakin vakavaa haluat, niin ei taida se onnistua.. On liikaa esteitä tiellä.. Mutta jos tyydyt siihen, mitä jo ollut, niin se voi toimia.. Mutta varo, voi olla, että et jää viimeiseksi "ihastukseksi". Velipoika tulee illalla kylään, pitänee kysellä lisää.. minäkö utelias ;)
Soita sille ja kysy jo nyt *minä en ainakaan utelias :D *

Oikeasti kiinnostais tuo vastaus tosissaan :wave: Ja mikä este,se naikkonenko....?
Ei varmaan jouda töissä selvittään tätä juttua ;).. Sen perusteella, mitä minä tiiän tästä jutusta, niin parempi ois etä itse selvittäsit tän ja otat ite siihen yhteyttä.. Minä en hirveesti välittäs joutua välikäteen. kun tiiän liian monta, jotka osallisena tähän juttuun.. Nyt poistuttava koneelta.
Öööh....ja mitäs halvattua ne tähän juttuun on sitten sekaantuneet,eipä ole minun häpeä ;) Mutta okei,kiitos kiitos :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Onkohan täällä suomussalmella enemmänkin kaljuja pollareita vai onko meillä Heilan kanssa sama mies kiikarissa?? :O
Mä oon miettinyt että onko niitä kaljuja vain yksi vai onko mahdollista että niitä ois kaksi niiiin samannäköistä ja vieläpä HYVÄNnäköistä :p ....?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Onkohan täällä suomussalmella enemmänkin kaljuja pollareita vai onko meillä Heilan kanssa sama mies kiikarissa?? :O
Uskallatko kertoa nimikirjaimet?

Heila taisi paljastaa itsensä kun ei osaa kertoa mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Onkohan täällä suomussalmella enemmänkin kaljuja pollareita vai onko meillä Heilan kanssa sama mies kiikarissa?? :O
Uskallatko kertoa nimikirjaimet?

Heila taisi paljastaa itsensä kun ei osaa kertoa mitään..

Siis täh??? En mä sen nimeä tiedä,näin sen kaljun poliisin kerran kirjastossa ja kerran Teboililla,en tiedä siitä muuta kuin ulkonäön =) Mietin vain että oliko ne yks ja sama poliisi..? Ainakin eri työpari sillä oli molemmilla kerroilla.. :/
 
what??
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Onkohan täällä suomussalmella enemmänkin kaljuja pollareita vai onko meillä Heilan kanssa sama mies kiikarissa?? :O
Uskallatko kertoa nimikirjaimet?

Heila taisi paljastaa itsensä kun ei osaa kertoa mitään..
En kyllä paljasta.
Mielenkiintoinen mies on, mutta jos on sama henkilö kyseessä niin eköhän hän itse saa valita kenen kanssa aikaansa viettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja what??:
Onkohan täällä suomussalmella enemmänkin kaljuja pollareita vai onko meillä Heilan kanssa sama mies kiikarissa?? :O
Uskallatko kertoa nimikirjaimet?

Heila taisi paljastaa itsensä kun ei osaa kertoa mitään..
En kyllä paljasta.
Mielenkiintoinen mies on, mutta jos on sama henkilö kyseessä niin eköhän hän itse saa valita kenen kanssa aikaansa viettää.
Sainpa toisen koneen =) Kerro mulle siitä jotain,onko se varattu tms.? :wave:
 

Yhteistyössä