Onko tämä pettämistä?

Tässä palstalla on ollut paljon puhetta petoksesta parisuhteessa, mutta mitä mieltä olette tästä?

Meillä on paljon ystäväperheitä, joiden kanssa vietämme aikaa, juhalapäiviä jne. Juhannuksena vuokraamme joidenkin kanssa porukalla mökin ja käymme aikuiset+lapset sekasaunassa jne. Kaikki on tosi luonnollista.

Yhden ystäväperheen rouva on erityisen mukava ja viehättävä. Olen useaan kertaan hipaissut/rutistellut häntä ohimennen (myös saunassa) ja hän on vastannut niihin omalla ystävällisellä tavallaan. Lähettelemme lentosuukkoja ja hauskuuttelemme. Mutta myös porukalla! Emme ole koskaan tehneet mitään "kahden kesken" nurkan takana. Tätä tilannetta on jatkunut noin 2 vuotta.
Nyt vaimoni suuttui tästä kuitenkin ja väittää pettämiseksi! Kotona on kamala mykkäkoulu ja lapsetkin varmasti kärsivät.

En ymmärrä vaimoni käyttäytymistä. Rakastan häntä yli kaiken, olen kertonut se 1000+1 kertaa enkä ole koskaan ajatellutkaan loukkaavani häntä tällä tai eroa tms. Minä en näe edes pettämistä asiassa, mitä mieltä te muut olette?

Ja miten ihmeessä saisin vaimoni leppymään????? Nöyrin kiitos kaikista vihjeistä tiellä parempaan!!!!!!
 
VaimoX
Jaa-a, kyllä minäkin loukkaantuisin.
Ja mitä tuo hipailu ja RUTISTELU mahtaa sitten tarkoittaakin?
Minustakin naisena kuulostaa ihan siltä, että tunnet liiaksi vetoa toiseen naiseen ja tulisin hyvin mustasukkaiseksi. Jos kuitenkin rakastat vaimoasi, niin kuin sanoit, hän tarvisi huomiotasi nyt todella paljon. Ruusuja ja rakkautta ja hellyyttä. Vahvistusta siitä, että hän on sinun ykkönen eikä sinulla ole muita mielihaluja. Onnea matkaan!
 
No ei tosiaan ole aihetta mykkäkouluun.Varsiinkaan jos mököttää jostain vanhasta jutusta.Nyt tuli mieleen , onko pikkujouluaikana vähän ite tullu irroteltua. Vähän omatunto soimaa, siis silloin miehestä syyllinen tyyliin" olihan sekin kesällä .." .Kyseleppä vähän mikä on mykkäkoulun oikea tausta?
Meillä iso porukka joka juhlii välillä aika railakkaasti mökki yms. kekkereissä. Siinä on suukot lentäny ja yksi jos toinen käynyt nukkumaan minne on mahtunut.
Jos porukassa on hyvä fiilis ja rajat ei seksiä eikä intohimo lääppimisiä.
Pikku pusut ja taputtelut piristää mieltä.
Elämä on liian lyhyt synkistelyyn.
 
tykkäisitkö ite katella kun vaimo hiukan kourii toista miestä, vempauttaa muutaman kerran lerssiä tai hieraisisi ohi mennessään palleja tms tuntuisiko itestäs hyvältä?
eikö olisi pettämistä?
vai onko kourimiset vain sinulle sallittu?
 
siis ooksä tosissas :eek: kouri vaan omaa muijaas jos sitä niin rakastat.Tosta nyt ei oo kovin pitkä matka pettämiseen,oikeastaan toi on jo sitä.Eiköhän silloin kopeloida jos tekee mieli,oli se sitten oma tai vaikka vieras.
 
juu
No, eihän tuo nyt pettämistä ole. Mutta se, mitä sinun kannattaisi tehdä, riippuu siitä, millaisen lopputuloksen haluat. Väittely ja "oikeassa" oleminen ei ole järkevä valinta, jos todella rakastat ja arvostat vaimoasi. Vaikka tuo kuvailemasi ei mielestäni ole pettämistä, se on silti loukannut vaimosi tunteita. Ota ne vakavasti, kuuntele häntä! Kysy häneltä, miten hän toivoisi asian olevan, keskustele!

Jos vain alat väittelemään pettämisen määritelmistä, loukkaat vaimoasi yhä syvemmin, kaivat välillenne kuilua ja rikot saavuttamaasi luottamusta. Onko se rutistelu tuon arvoista?

Puhukaa avoimesti!
 
Nappitsu
Ja kaveriperheen muijaa meet kouriin! Voi #&%?$!* tyhmä! Sielä on niitä muita kavereita sillä kourimallasi rouvalla, ja juuri kaikki ne osoittelee sua enskerralla sormella ja supattelee että "toi se #&%?$!* on joka kouri" ja "varmaan pettää muutenkin". Aivan varmasti kiusalla anoo sun ymmärtää että on jees, vaikka tosiasiassa kerto isänälle samana iltana mitä teit! Että oot ollu pöljä!
Voi voi, toivottavasti vaimo leppyy sulle. Ihan vaan siks että on sit vaimolla parempi mieli.
 
mikä kysymys tuo oikeen on, mietipä jos oma vaimos rutistelis toisen miehen..... :headwall: oisko kivaa katteltavaa???!!!
laita ittes hänen asemaan niin jos ymmärtäisit. ite loukkaantuisin kummallekin osapuolelle kyllä verisesti!!!!! koita ny hyvä mies käyttää niitä aivojas!!!!
 
vinku
No en minäkään hyväksyisi,jos miehen hipelöittis jotain misua.Katsoa saa ei koskea on mun ajatteluni.
Kannattaa jutella vaimon kanssa tämä asia perinpohjin.Niin ja ehkäpä kannattaisi keskittyä sen vaimon hipelöintiin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 17:44 timantti kirjoitti:
tykkäisitkö ite katella kun vaimo hiukan kourii toista miestä, vempauttaa muutaman kerran lerssiä tai hieraisisi ohi mennessään palleja tms tuntuisiko itestäs hyvältä?
eikö olisi pettämistä?
vai onko kourimiset vain sinulle sallittu?
veit sanat suustani :whistle:

ei varsinaisesti pettämistä mutta typerää käytöstä!
tosta suuttuisi varmasti aika moni muukin vaimo. \|O
pyydät anteeksi ja LOPETAT ton tollasen.
rutistele sitä omaa kultaasi niin kauan kun se on sun oma...
 
Miksi täällä aina kysytään onko tämä pettämistä jne.?? :headwall:

Jokaisessa suhteessa päätetään itse mikä on pettämistä ja mikä ei! Ei niitä muilta kysytä, ethän seurustele näiden muiden kanssa vaan vaimosi!!! Tollo!

Ja kyllä, tuo on pettämistä!! Pitäisi tajuta jo siitä jos vaimosi on loukkaantunut/pahoittanut mielensä. Mikä teitä miehiä oikein vaivaa?? :headwall:
 
Hohhoijaa
Kylläpä tuntuisi aika oksettavalta toi käytöksesi, jos olisin vaimosi osassa... ja vielä todistajien ja omien lasten läsnäollessa. Tohon ei kyllä auta muu, kuin se, että viet vaimosi ton mussukan näköpiiriin ja kourit vaimoasi oikein antaumuksella ja toivottavasti tunteella... ;)
 
äitivieras
Vaimosi on mustasukkainen. Olet siis ylittänyt tietyn rajan. Hän hyväksyy yhteissaunan, mutta ei koskettelua. Minusta sinun on kunnioitettava hänen mielipidettään. Jos rakastat vaimoasi sinun on viisainta pyytää anteksi ja luvattava, että koskettelu loppuu. Luulen, että muuten voit heittää avioliitollesi hyvästit.
 
Täälä tiukkapipot jonossa...Annasolla kun itellä on tilaisuus tai se kantakapakan kolli kattoo sillä silmällä.Johan tätsyjä viedään.Mistä ne naiset jotka antaa kopeloida? Mun mieheni reissuilla on ainakin näitä naisia ollut ja kait tulee olemaan.
Voi meitä siveyden sipulit, katsoa saa mutta ei koskea.
 
Kiitos kommenteista.
Vaikka osaa niistä teki pahaa lukea. Enhän mä mikään pervo ole kuitenkaan! Perheen isä sanoan kaikessa merkityksesssä!

Pahaltahan se tuntuisi, jos oma vaimo kähmisi toisia. Mutta kyllähän sitäkin on jotkut ohimennen silitelleet! Samallalailla! Vietävän upea kun on, mahtavat rinnatkin ja symppis-ihminen. Kyllä mä häntä rakastan yli kaiken ja yritänkin kokoajan asiaa tuoda esille. Suklaata, ruusuja, jalkahierontaa, halauksia, suukkoja... Vaan ei tunnu auttavan!

Välillä tuntuu, että te naiset vaan "keksitte" syyn suuttua ja sitten haluatte vain huomiota. Minusta huomiota voisi saada mukavammallakin tavalla eikä niin, että tekee toisesta syntipukin. Kellään ei ole näin kivaa.

Pienet hipaisuni saunamatkalla ovat vain ikäänkuin leikkiä.. Ja tietysti tuo pientä kipinää omaan seksielämään. Mutta en ole edes harkinnut mitään muita puuhia ystävien kanssa.
 
dahlia
Niinpä, kovin tiukkoja vastauksia tunnuit Make saavan. Ymmärsin niin, että pientä flirttiä tämän toisen naisen kanssa on ollut usein ennenkin, mutta nyt yhtäkkiä naisesi veti siitä herneet nenään? Kummallista. Oletteko koskaan puhuneet tuosta, että mitä mieltä vaimosi flirtistä on, hyväksyykö sen? Oletteko puhuneet, että se on vain pientä piristettä, ei muuta? Tiedän parisuhteita, joissa tuo systeemi toimii: kumpikin saa flirttailla, mutta rajat on määritelty, kuinka pitkälle saa mennä. Ja niin kauan kun rajoissa pysytään, kumpikin on tyytyväisiä. Mutta se tarkoittaa sitä, että ehdot on yhdessä laadittu, kumpikin on niistä 100% samaa mieltä. Jos käykin niin, että toinen onkin ollut vähän epäilevämpi mutta suostunut kuitenkin, niin sitten voisin kuvitella käyvän noin. Että yhtäkkiä se sietokyky vaan menee, kun on aikansa yrittänyt "sietää" toisen käytöstä kun on kerta luvan siihen antanut. Itse kannattaisin tuollaista parisuhdetta, että flirttailla ja vaikka vähän koskeakin saa. ihmisiä kuitekin ollaan ja kenepä mieltä ei pieni seksuaalinen vipinä piristäisi! Mutta se vaatii vahvuutta itseltä, ettei mene rajan yli, se vaatii vahvuutta toiselta luottaa toisen rajoissa pysymiseen ja se vaatii vankkaa parisuhdetta. Valitettavan harvalla loppupelissä niin vahva parisuhde kuitenkaan on. Ja mitä tulee siihen, että vaimosi on myös ollut siliteltävänä, niin niinhän se usein on, että itse sallii itselleen "vapauksia" mutta sitten kun toinen käyttäytyykin samalla lailla, niin se tuntuukin pahalta. On vaikea myöntää itselleen, että itse on ollut yhtä "heikko" nautinnonhalulleen ja kokeillut rajojaan ja silloin oma syyllisyys saatetaan pukea loukkaantumisen ja toisen syyttelyn verhoon. Mene ja tiedä. Toivottavasti asianne selkiää ja pääsette jatkossakin nauttimaan yhteissaunoista ;)
 
Feeniks
Mä oisin ainakin ihan hel-vetin vihainen jos ukkeli antais jonkun mun kaverin ymmärtää tollai et tsäänssejä vois ollakin. Kaverin hiplailu ylittää sen rajan et vaimon kaverit ym ei edes ole olemassa naisina vain VAIMON KAVEREINA. Yök
 


Välillä tuntuu, että te naiset vaan "keksitte" syyn suuttua ja sitten haluatte vain huomiota. Minusta huomiota voisi saada mukavammallakin tavalla eikä niin, että tekee toisesta syntipukin. Kellään ei ole näin kivaa.

anteeksi kovasta tekstistä mutta tuli paha mieli vaimosi vuoksi, itse en tuollasta kattelis!!
ei oo näin, suuttumukseen on ainakin mulla AINA jokin syy, joku vanha selvittämätön juttu joka nousee esiin jossakin tilanteessa. vaimiollasikin voi tulla teidän hipelöinnin aikana mieleen muitakin kertoja ja hän täten niin kovasti asiasta suuttuu. jos ennemmin on vaan niellyt kiukkunsa ko. tilanteessa niin nyt se sitten purkaantuu täysin tuolla lailla suuttumuksena. koitapa puhua vaimosi kanssa. ehkäpä hän on aikasemmin vain nieleskellyt ko. tilanteessa, vai????onko sanonut mitään ennen tätä?

jos vaimosi on niin upea niin keskitä huomio häneen ja jätä muut hipelöinnit. ja kun sanoit että vaimoasi on hipelöity mutta onko hän hipelöinyt takaisin????? siinä on ISO ERO!!!!!

kerrohan onko tilanne parantunut?
 
pave-84
hohhoijaa!! onko sitä naista pakko ottaa ja taluttaa vieläpä alttarille ja luvata vaikka mitä jos kuitenkin muita tekee mieli..no monellako miehellä järki "seisoo" siellä ylhäällä.....
 
Vaimo tuntuu nyt vähän rauhoittuneen. Mutta itse en tiedä, kauanko jaksan tätä massiivista panosta vaimon hellittelyssä pitää yllä. Jos unohdan yhdenkin vaimon mielestä tärkeän asian (esim. aamupusu, päivän aikana rakkausviestejä kännykällä, illalla pikku tuliainen siis kukka,suklaa,jätski,leivos,lehti,video tms) alkaako sama show taas?

Te naiset kyllä halutessanne osaatte puristaa miehestä kaikki mehut! Miksi teille ei riitä pelkkä miehen sana?
 
Nyt tuntuu kyllä vaimosi tosiaan tehneen kärpäsestä härkäsen.
En koko parinkymmenvuoden avioliiton aikana ole saanut osaakaan tuosta huomiosta..kade olen sinun huomaavaisuudestasi.
Rajansa kuitenkin kaikella. Ei aikuisen tarvitse ostaa itselleen hyväksyntää.
Anteeksivain ei ihan mene kaikki kohdalleen vaimollasi jos jokapäivä on saatava tuliainen. Sinuna jo vähentäisin moista paapomista, puhu asiasta.
Ei tunteita myydä eikä osteta.
 

Yhteistyössä