Onko teidän mielestä talvitakki, joka maksoi 245 euroa, kallis?

Ostin tuon hintaisen takin ja nyt kauhisteltiin kuinka oli muka liian kallis. itse koen, että kun takki on kerran mukava ja miellyttävä päällä niin mieluummin maksan sitten vaikka hieman enemmän kuin jatkan kaupoissa kiertelyä.
 
"vieras"
Itselleni ei koska käytän sitä monta vuotta, kasvavalle lapselle pelkkä takki tuolla hinnalla jäisi kauppaan koska sitä käytetään muutama kerta ja sit se on pieni
 
Minun ostamakseni olisi ollut kallis, riippuu tietysti millainen takki. Mutta jos käyttäisin monta vuotta, niin sitten olisi varmaankin hyvä ostos, jos olisi oikein mieluinen.
Minä ajattelin, että tuo olisi juuri sellainen monta vuotta kestävä takki. Nyt minulla on ollut 3 vuotta Niken toppatakki (maksoi alennuksessa 16 euroa), mutta ei ole kuitenkaan sellainen "täydellinen" takki, samoin on ollut 60-70 euron takkeja, mutta niissäkin on aina joku pieni häikkä ollut. Ihan kivoja, mutta ei ole sellaisia täysin miellyttäviä.
 
"vieras"
Mä en osta talvitakkia itselleni joka vuosi, ja laadukasta takkia on kiva käyttää pitkään. Mun mielestä ei siis ole liian kallis, kunhan on mieleinen. Mieluummin yksi kallis ja pitkäikäinen kuin viisi halpaa ja kertakäyttöistä
 
"poikia3"
Minusta on kallis. Toki jos laatu ja malli ovat sellaisia, että takkia voi käyttää vuosia, niin saattaisin kuitenkin harkita, jos siis olisi kaikilta osiltaan täydellinen.

Ja kallis olisi nimenomaan siksi, että mun on ostettava vaatteet ja kengät kolmelle lapselle myös, eli yhteen omaan vaatteeseeni, en noin paljon rahaa laita.
 
Jos sen jakaa kymmeneen vuoteen, niin eihän se ole kuin 24.5€/v, joten ei mikään paha hinta hyvästä takista. Itse ostin joskus vuosia sitten 150€ takin ja pikkaisen meinasi alkaa silloin kaduttaa se hinta, mutta se takki on vieläkin aivan ihana ja käytän sitä joka talvi. Se oli silloin -70% alennuksessa, täyteen hintaan en kylläkään olisi sitä raaskinut ostaa.
 
No kertaostoksena kallis, mutta jos käytät sitä monta vuotta niin sitten ei mitään vikaa hinnassa. Itse olen ostanut 200 euron talvitakin, jota käytin 3 vuotta ja nyt se on vielä äidilläni käytössä toista vuotta. Eli hintansa on haukkunut.
 
Riippuu materiaaleista ja laadusta. Itse myös ehkä arvottaisin mielessäni, sitä onko malliltaan ns. ajaton. Mutta siis ei mielestäni ole paha hinta talvitakista. :)

Kerro takista lisää! Mua kiinnostaa aina kaikki vaatekeskustelut. ;)
 

Yhteistyössä