Onko teidän sukupuolestanne erehdytty? Millaisessa tilanteessa?

Viime aikoina ei enää, mutta teininä minua luultiin rinnoista huolimatta useamman kerran pojaksi :D

Samoin parikymppisenä, kun tulin raksavaatteissa töistä, pitkät hiukset vedettynä tiukalle ponnarille, sellainen ihana päänahkaa myötäilevä kampaus siis... jotkut edelläni kulkevat tytöt ihmettelivät kovaan ääneen, että onko toi mies vai nainen :saint: Huomasi, että ne oli tyttöjä, eivät huomanneet tissejä lainkaan :kieh:

Sen jälkeen mieheksi ei ole tainnut luulla kukaan muu, kuin myheritage.com :D
 
[QUOTE="vieras";26424838]Mua luultiin usein teininä pojaksi. Nätti poika olin kuulemma. Ärsytti.[/QUOTE]

Minäkin olin nätti poika.

Nuorimmaiseni taitaa tulla äitiinsä, kuulen tosin usein että hän on todella kaunis poika. Ainoa ero on siinä, että hän ihan oikeastikin on poika...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424865:
Minäkin olin nätti poika.

Nuorimmaiseni taitaa tulla äitiinsä, kuulen tosin usein että hän on todella kaunis poika. Ainoa ero on siinä, että hän ihan oikeastikin on poika...
Meillä vanhin on poika ja sellainen harvinaisen kaunis poika. On luultu tytöksi. Suurisilmäinen, siropiirteinen. Kauniin "pojan" lapsi. :D
 
[QUOTE="vieras";26424886]Meillä vanhin on poika ja sellainen harvinaisen kaunis poika. On luultu tytöksi. Suurisilmäinen, siropiirteinen. Kauniin "pojan" lapsi. :D[/QUOTE]

Meillä myös usein luultu tytöksi tuota nuorinta. Vanhempaakin poikaa luultiin joskus tytöksi, muttei lainkaan yhtä usein kuin tuota nuorinta. Monet isosisarusten kavereistakin puhuttelivat häntä pikkusiskoksi :D

Luultiin, että se johtui pitkistä hiuksista, mutta hänestä tuli itse asiassa paljon tyttömäisemmän näköinen, kun hiukset leikattiin lyhyiksi :D Ihana kullanmuru :heart:
 
"mythago"
On luultu mieheksi niin monta kertaa etten edes jaksa laskea. Töissä vanhainkodilla mummot on luulleet "No se mukava poika joka oli yövuorossa". Sentään olen mukava poika :D

Toinen aika yleinen on naistenvessa. Siis kun olen jo lavuaarilla pesemässä käsiä niin toinen nainen kääntyy ovelta "Ai sori mää luulin..." Sitten se katsoo sinne toiseen vessaan ja tulee taas takaisin, usein hieman nolona.

Okei lyhyt tukka on mutta toisaalta myös isot tissit. Niinku vastapainona :LOL:
 
tartsika
Ammattikoulussa ollessa oli semmonen poikatyttövaihe, että käytin poikien vaatteita pelkästään + irokeesi niin sillon kyllä monet luuli pojaks. Koulussakin opettajat saatto ohikävellessä sanoa että "menkääpä pojat tonne tupakkapaikalle tupakoimaan".
Ja sitten yks pieni poika äitinsä kanssa käveli mua vastaan, se poika osotti mua sormellaan ja kysyi että "äiti, mikä tuo on", johon äiti vastasi että "se on poika, mutta ei saa osotella". :xmas:
 
tasan kerran, kun olin n.5-v ja vanhemmat oli leikkauttanut mulle samanlaiset hiukset kuin isoveljelläni(80-luvun kuuluisa pottaletti). Poliisisetä kysyi mun isoveljeltä, että haluatko sä tulla pikkuveljesi(minä) kanssa katsomaan poliisiautoa.
 
minmin
Kerran isosetäni kysyi isältäni minusta "niin tyttöhän tää on?". Olin silloin jotain 14v ja mulla oli ihan selkeästi rinnat ja taisin olla meikattukin silloin. Varmaan ne lyhyet hiukset sitä hämäsi. Muuten ei ole kukaan erehtynyt. Yhtä kaveria on sen sijaan monesti känniläiset miehet luulleet naiseksi kun sillä on pitkä vaalea tukka ja se on aika lyhyt.
Pari kertaa olen tavannut ihmisen josta ulkonäön perusteella en osannut sanoa kumpaa sukupuolta on! Ja ne ovat olleet naisia.
 
Lapsena kerran jouduin auton tönäisemäksi. Noustessani maasta toinen autoilija huikkasi että "Onko pojalla kaikki hyvin". Mulla oli lyhyt tukka ja sininen pipo, siksi varmaan.
En häkellyksissäni kehdannut sanoa olevani tyttö, sanoin vain että kaikki hyvin ja pakenin paikalta ettei kukaan soita ambulanssia. Komeat mustelmat tuli lonkkaan. :ashamed:
 
joo on pari kertaa
Viime aikoina ei enää, mutta teininä minua luultiin rinnoista huolimatta useamman kerran pojaksi :D

Samoin parikymppisenä, kun tulin raksavaatteissa töistä, pitkät hiukset vedettynä tiukalle ponnarille, sellainen ihana päänahkaa myötäilevä kampaus siis... jotkut edelläni kulkevat tytöt ihmettelivät kovaan ääneen, että onko toi mies vai nainen :saint: Huomasi, että ne oli tyttöjä, eivät huomanneet tissejä lainkaan :kieh:

Sen jälkeen mieheksi ei ole tainnut luulla kukaan muu, kuin myheritage.com :D
Joo tää on vähä vanha keskustelu,mut kerron kumminkin tän mun tarinan jos joku sattuis lukemaan 2017! Eli siis tos 8lk alussa oli koulukuvaukset ja oli kyl iha pitkät hiukset ja viel kiharalla ja tyttöjen vaatteet tosin aika neutraalit sellaset mut kumminki nii sit ku ne kuvat tuli ja mun kaveri oli näyttäny sitä sen vanhemmille ja serkulle ja sanonu et ettikäähän ne kaksoset tost kuvasta eli mä ja mun sisko molemmat siis tyttöjä niin tota mun siskon löysivät aika nopsaa mut sit ku mut piti ehtii ni molemmat olivat vaan olleet et ei tääl oo enää tyttöi jälel ni sit mun kamu sano et se on tossa ja kaikki oli ollu vaan et aaaaaa näyttää pojalta ja mun kamu oli vaan sanonu et SE ON TYTTÖ!! Ja sit joskus 5lk oisko kun pelasin jäkistä poikien kaa yhel ulkojäällä ni yks poika ei meinannu uskoo et oon tyttö ku pelaan niin kovaa XD olihan se ihan kivaa kuulla kylläkin mut yritti viel testata et onks mul kulkusii tökkäämällä mailalla jalkojen väliin silleen alakautta mut eipä onnistunu mua vaan nauratti sen käytös ja se poika oli mua sillon viel 3v nuorempi. Mut noo mistälie periny poikamaiset kasvot ku pienempänä myös moni sano et näytän iha mun veljeltä et wtf vaik oli kumminki iha tyttöjen vaatteet. Ja aina on ollu pitkät hiukset paitsi joskus iha pienenä. Et tämmöstä mulla kerron lisää jos muistan viel jotain muuta. XD ja oon ehk hieman poikamainen mut se oon mä ja muuks en muutu mut tunnen itteni kyl aikalailla heteroks. :)
 
joo on pari kertaa
Joo tää on vähä vanha keskustelu,mut kerron kumminkin tän mun tarinan jos joku sattuis lukemaan 2017! Eli siis tos 8lk alussa oli koulukuvaukset ja oli kyl iha pitkät hiukset ja viel kiharalla ja tyttöjen vaatteet tosin aika neutraalit sellaset mut kumminki nii sit ku ne kuvat tuli ja mun kaveri oli näyttäny sitä sen vanhemmille ja serkulle ja sanonu et ettikäähän ne kaksoset tost kuvasta eli mä ja mun sisko molemmat siis tyttöjä niin tota mun siskon löysivät aika nopsaa mut sit ku mut piti ehtii ni molemmat olivat vaan olleet et ei tääl oo enää tyttöi jälel ni sit mun kamu sano et se on tossa ja kaikki oli ollu vaan et aaaaaa näyttää pojalta ja mun kamu oli vaan sanonu et SE ON TYTTÖ!! Ja sit joskus 5lk oisko kun pelasin jäkistä poikien kaa yhel ulkojäällä ni yks poika ei meinannu uskoo et oon tyttö ku pelaan niin kovaa XD olihan se ihan kivaa kuulla kylläkin mut yritti viel testata et onks mul kulkusii tökkäämällä mailalla jalkojen väliin silleen alakautta mut eipä onnistunu mua vaan nauratti sen käytös ja se poika oli mua sillon viel 3v nuorempi. Mut noo mistälie periny poikamaiset kasvot ku pienempänä myös moni sano et näytän iha mun veljeltä et wtf vaik oli kumminki iha tyttöjen vaatteet. Ja aina on ollu pitkät hiukset paitsi joskus iha pienenä. Et tämmöstä mulla kerron lisää jos muistan viel jotain muuta. XD ja oon ehk hieman poikamainen mut se oon mä ja muuks en muutu mut tunnen itteni kyl aikalailla heteroks. :)
Nii ja oon kyl nyt koittanu pukeutuu tyttömäisemmin vaik aina oon pukeutunu tyttöjen vaatteisiin mut enemmän kumminki vaik en oo kyl varma et tuunko silti olemaan hirveemmin tytön näkönen ja en käytä meikkiä korkeintaan peiteväriä finneihin joskus. Ja joskus pienempänä tykkäsin käyttää mun veljen lohikäärmepaitaa ja halusin poikien kengät mut sit äiti sano jotain et et kai sie poikien vaatteita haluu vaan sä oot tyttö.. joskus pienempänä kyl se vähän harmitti ku mietin et miks mun pitää ostaa vaan tyttöjen puolelta. Mut noh tykkään silti tehä enemmän poikien juttui mut se ei tarkota että en osais pukeutuu tyttömäisemmin ja etten muka ois hetero.
 
turistipoika
Lisään minäkin jotain. Itseäni ei ole muuksi luultu kuin mitä olen. Itse olen erehtynyt aika tavalla. Vuosia sitten olin kavereiden kanssa Kanarialla. Menimme yökerhoon ja naisia oli kovasti tarjolla. Tanssin kuvankauniin mimmin kanssa melkein koko illan ja otettiin välillä drinksuja. Yön hetkinä siinä tanssilattialla nojailessamme ja suukotellessa ujutin käden terhakoille rinnoille ja siitä rohkaistuneena alas pakaroillle . Nostin tungoksessa hitaasti hameen helmaa ja panin käden sinne salatuinpaan. Käteeni osui puolikova kulli. Pakenin.
 
vierailija
Lisään minäkin jotain. Itseäni ei ole muuksi luultu kuin mitä olen. Itse olen erehtynyt aika tavalla. Vuosia sitten olin kavereiden kanssa Kanarialla. Menimme yökerhoon ja naisia oli kovasti tarjolla. Tanssin kuvankauniin mimmin kanssa melkein koko illan ja otettiin välillä drinksuja. Yön hetkinä siinä tanssilattialla nojailessamme ja suukotellessa ujutin käden terhakoille rinnoille ja siitä rohkaistuneena alas pakaroillle . Nostin tungoksessa hitaasti hameen helmaa ja panin käden sinne salatuinpaan. Käteeni osui puolikova kulli. Pakenin.
Voi eiiii! Hei mä repesin totaalisesti XD on varmaan ollu kyl aika kuumottava tilanne..
 

Yhteistyössä