Onko teidän sukupuolestanne erehdytty? Millaisessa tilanteessa?

vierailija
On luultu mieheksi niin monta kertaa etten edes jaksa laskea. Töissä vanhainkodilla mummot on luulleet "No se mukava poika joka oli yövuorossa". Sentään olen mukava poika :D

Toinen aika yleinen on naistenvessa. Siis kun olen jo lavuaarilla pesemässä käsiä niin toinen nainen kääntyy ovelta "Ai sori mää luulin..." Sitten se katsoo sinne toiseen vessaan ja tulee taas takaisin, usein hieman nolona.

Okei lyhyt tukka on mutta toisaalta myös isot tissit. Niinku vastapainona :LOL:
o_O
 
vierailija
Ite oon 13v tyttö, ja etenkin viimeaikoina useammankin kerran erehdytty luulemaan pojaksi. En osaa nimetä tiettyä tilannetta mutta mua on pidetty poikana kun on puhuttu vaikka monikossa tms. Mulla on lyhyt tukka, en meikkaa ja ostan suurimman osan vaatteista miesten osastoilta koska ne on enemmän mun tyyliä ja pidän niitä mukavina. Rinnat ei oo kauheesti tietenkään tässä iässä kasvaneet mutta isot ja väljät paidat kai "piilottaa" nekin. Ei tää kyl erityisemmin haittaakaan paitsi jos mua yksin ollessa puhutellaan poikana. Se on vähän hankalaa selventää että olen ja koen olevani tyttö.
 
On joskus erehdytty, kun mulla on aina välillä ollut todella lyhyet hiukset. Veljen kaveri on minua joskus sanonut veljeni näköiseksi (mutta nätimpi versio) tjt. sinnepäin.
 

Yhteistyössä