Onko teillä "ikuinen vauvakuume" vai onko lapsiluku täynnä?

Mamma ja neljä lasta
Lapsiluku täynnä ja ikuinen vauvakuume samassa paketissa. Järjen päätös oli, että nyt riittää, jotta omat resurssit riittää, mutta ikuinen vauvakuume on ja pysyy. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 16:04 Chayenne kirjoitti:
Minulla ei ole oikeastaan koskaan ollut vauvakuumetta, mutta jotenkin meille on kolme lasta ilmaantunut :D Lapsiluku on nyt taynna, enka yhtaan haikaile vauvojen peraan...
Peesaan, vaikken tietenkään voi koskaan sanoa "ei koskaan". :saint:
 
kateriina
vähän on vauvakuume....vaikka tään kolmannen piti ehdottomasti(!) olla mun viimeinen lapsi niin jostain syystä nyt tuntuu että jos vielä kuitenkin....onneksi on vielä muutama vuosi aikaa, pitää nyt katsastella miltä alkaa tuntumaan. mies olis kyllä myöntyväinen tekemään enemmänkin lapsia, mutta toisaalta itse haluan välillä taas töihin. Nuorimmainen, nyt 10 kk, nukkuu myös niin huonosti että kauhistuttaa jos vielä saan samanlaisen kukkujan niin miten sitten jaksaa...Mutta aika näyttää, usein kyllä tulee jo miettittyä nimeäkin sille meidän seuraavalle tulokkaalle... :)
 
minulla 4lasta ja vauvakuume vaivaa =)
Kaksi vanhinta jo koululaisia ja kaksi pienintä vaippaiässä,tai toinen opettelee potalle jo kovasti.
Meillä uusperhe joten meillä asustelee yhteesä 5lasta ja yksi lapsi käy joka toinen viikonloppu.
Elikä tämmönen poppoo ;)
 
Kaksi söpöliiniä on, mutta kyllä taitaa meidän perheen lapsiluku olla täynnä. Eipä jakseta enää nukkua jatkuavasti huonosti miehen kanssa ja onhan niitä muitakin syitä toki. Mutta ikuinen vauvakuume kyllä taitaa jäädä päälle. Onneksi nuoremmille sukulaisille ja ystäville syntyy vauvoja. Juuri kävin vauvantuoksua nuuhkimassa loppiaisena... ;)
 
Vain yksi vuoden ikäinen löytyy ja toista haaveilen. Ainut ongelma on vain kamalan kamala väsymys joka vaivaa vuoden kestäneiden yöheräilyjen vuoksi. Eli voipi silti olla, että ainokaiseksi jää, kun ikääkin alkaa jo minulla olla.....
 
IhanHyväOnni
Meillä kolme lasta ja lapsiluku täynnä. Ihastelen kavereiden vauvoja ja välillä huokailen voi kun meillä ei enää ole vauva. Mutta järki ja oma fysiinen puoli sanoo että meidän lapset on nyt tässä.
 
sorry, kone sekoili, eli. ekaa kertaa ei ole vauvakuumetta, mikä on ihanaa. Mun muksut on jo 13,12,8 ja 1.4v, ja viimeinen on ollu tarpeeksi vaikea, allergioita paljon, eikä koskaan ole nukkunu yötä, vieläkin heräillään paljon. :ashamed:
 
Tyttö ja poika on ja miehellä kolme vanhempaa viikonloppulasta, ja näin on hyvä. Vanhoja pieneksi käyneitä vaatteita tai valokuvia katsellessani tunteilen :heart: mutta vauvakuumetta ei ole, eikä olisi varaa ollakaan. Päätettiin, että nämä lapset riittää ja sinetöitiin se päätös sterilisaatiolla =)
 
Kolmatta odotellen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 16:01 Mamma ja neljä lasta kirjoitti:
Lapsiluku täynnä ja ikuinen vauvakuume samassa paketissa. Järjen päätös oli, että nyt riittää, jotta omat resurssit riittää, mutta ikuinen vauvakuume on ja pysyy. =)
[Samat sanat. Sillä erolla vain että lapsia meillä kolme./quote]
 

Yhteistyössä