Onko teistä ok.

PahaSilmä
Jos se on silleen, ettei se voi tippua sängystä niin mun mielestä on. tosin on olemassa vaara, että syttyy tulipalo sillävälin, kun olette poissa, mutta milloinpa mitään vaaraa ei missään olisi?
 
Jos itkuhälytin vahtii vauvan unta, niin miksei olisi ok? Olettaen että se rakennus on siinä ihan omassa pihassa kuitenkin.

Mä kyllä menisin saunaan niin, että laittaisin vauvan vaunuihin nukkumaan johonkin saunan pukkariin tai jotain... Tai oisin menemättä.
 
Nyt täytyy myöntää et mie olen onnellinen ettei minulla ollut tätä palstaa käytössä ku miun oli vauvoja.. tai tuolla periaatteella en kahteen vuoteen olisi liikoja pesulle päässyt, kun suihku ja sauna oli eri rakennuksessa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Dietorelle kirjoitti:
os on pinnasängyssä ja itkuhälytin mukana niin vois ehkä mennä
Näin minunkin mielestä, mut jo mennään esim. naapuriin, niin nou. Meillä kellarissa sauna, ja kyllä on käyty sillein ku lapset nukkuu itkarin vahtiessa...
 
Silloin kun esikoinen (piakkoin 16v) oli vauva, niin jätin hänet pinnasänkyyn nukkumaan ja piipahdin sillä välin tien toisella puolella olevassa kaupassa.

Ja ihan turha kenenkään alkaa paasaamaan tuosta.Jos jotain sattuu, niin se sitten tapahtuu...ei mikään vahinko, onnettomuus tms tule ns kello kaulassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Malviina kirjoitti:
En ikinä jättäisi vauvaa yksin, edes roskapussin viennin ajaksi...
APUA, mä olen jättänyt vauvan ja taaperon yksin kun olen käynyt viemässä roskapussin! *laittaa hitsausmaskin päälle* Noin, nyt voin ootella kivisadetta :kieh:
 
No kyllä mie ainakin käyn saunassa piharakennuksessa niin, että meillä on lapset keskenään sisällä... hereillä tai välillä nukkumassakin.
Usein kyllä esikoinen valvoo, ja tiedottaa heräämisistä... tai sit vaan hyssyttelee vauvaa odotellessaan.
 
me ollaan oltu naapurin pihalla notskilla, ja esikko nukku kotona :ashamed: ja ollaan käyty saunassa ja vauvana ollu molemat senki ajan yksin nukkumassa.. ja lehenki oon monta monituista kertaa hakenu ja jättäny lapset yksin.. :/ :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 EkaVakara kirjoitti:
tä? :eek: ootko tosissaan? jättää yksin pieni vauva nukkuun!! sun pitäs lukee treisy hogg'n opi kuuntelemaan vauvaasi
Minen todellakaan jättäis, että en puhu itsestäni.

Tuli vaan puhetta tuossa niin selvis että aina jättävät vauvan nukkuun ja painuvat saunomaan, tai siis useinmiten. :(

Menin sanomaan että en kyllä uskaltais, ja että en paljon saunumisesta nauttis.
Nyt ovat niin vihoissaan minuun.
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:07 Venefica kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää et mie olen onnellinen ettei minulla ollut tätä palstaa käytössä ku miun oli vauvoja.. tai tuolla periaatteella en kahteen vuoteen olisi liikoja pesulle päässyt, kun suihku ja sauna oli eri rakennuksessa..
Joo, ei ihme, että äidit on nykyisin niin väsyneitä. Pitää vahtia koko ajan silmäkovana vieressä, kun toinen yrittää nukkua. :D
 
Minä tiedän yhen tapauksen joka pistää ensin vauvan nukkumaan omaan sängyyn ja sitten lähtee kävelylle.Että kyllähän näitä riittää.

Itse en uskaltais edes roskapussia viedä,mutta en näe siinä mitään pahaa jos joku uskaltaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:08 mielipuoli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:04 Malviina kirjoitti:
En ikinä jättäisi vauvaa yksin, edes roskapussin viennin ajaksi...
APUA, mä olen jättänyt vauvan ja taaperon yksin kun olen käynyt viemässä roskapussin! *laittaa hitsausmaskin päälle* Noin, nyt voin ootella kivisadetta :kieh:
Juu saathan mennä mun puolesta vaikka kauppaan :LOL: Mä en vaan uskalla vauvaa jättää hetkeksikään, eri asia sitten jos isommat sisarukset on vahtimassa :D
 
muori
ja minä onneton olen jättänyt kaikki seitsemän lasta yksin ulos vaunuihin nukkumaan ja tullut itse sisälle tekemään kotitöitä.Asutaan maalla jos se nyt ois joku puolustus.
 
En heillä ole edes itkyhälyttimiä nähny, että eipä taida sellasta olla.
Kyllä tuo sauna on tien toisella puolen ja minusta hullumaista että noin tehdään.
:(
Sehän voi itkee siellä koko sen ajan tai vaikka tippua, ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.

Kyllä minäkin roskiksen vien ja postin haen mutta en nyt saunomaan lähe jonnekin toiseen rakennukseen.
 

Yhteistyössä