Onko teistä riittävää...

no en oo kyl ohjannu käsien pesulle.. jotkut käy ihan oma-alotteisesti..

tytön kummitädin mies oli tooosi hysteerinen kaikkien pöpjen kans ym.. esim. jos nostit heidän vauvan vaikka olkapäälle nii piti aina olla harso ettei vaa saa pöpöjä paidasta... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 15:30 juujuu kirjoitti:
lämminvesiputkissa on bakteereja enemmän kun kylmävesiputkissa
On, mutta ei niitä tautibakteereja.

Käsienpesulla yritetään juuri vältää niiden taudinaiheuttajien leviämisestä ihmisestä toiseen. Kodin normaali bakteerikanta on ihan eri asia. Eli hyvä käsihygienia (oli kotona vastasyntynyttä tai ei) on aina hyväksi, mutta kodin liika siivoaminen ja antibakteeristen pesuaineiden käyttäminen ei. Siinä on eroa.
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 13:55 Hay-D kirjoitti:
suoraan sanottuna, oon niin hunsvontti-äiti, että en ole seurannut vieraideni käsienpesua mitenkään, milloinkaan...
Peesi. Ja kuten joku tuossa sanoi niin minusta hienoa ja huomaavaista että ylipäätään pesi kädet! :)
 
kyl ainakin meidän vauvan naamaa vieraat lääppi. ohjasin jotkut käsienpesulle jotka kehtasin mut esim veljeni vaimo 40v vaan kävelisisään ja heti lääppi vauvaa ja vaati syliin. mitä siinä nyt sanoisi sitten...
ja mua inhottaa kun niitten koirat haukkuu ja nyhjää joka paikassa. koirat on kauheita.
 
Gluteus maximus
En seuraile vieraiden käsienpesua ollenkaan. Silloin kun olin raskaana niin minulle oli ihan sama pesevätkö toiset kätensä vai ei! Meidän vauvat on vastasyntyneestä asti ison koiran kanssa tekemisissä ja koira saa nuolla jne. lasta, joten siinä yksi vieraiden käsienpesu ei paljon paina.
 
no kyllä meidän vieraat vauva-aikana ihan automaattisesti pesivät kätensä ennen kuin tulivat vauvaa hiplaamaan. mut muuten menee ihme niuhottamiseksi muutenkin tää nykyajan hygieenisyystouhu; kaiken pitää olla niiiiin desifioitua että...
 
Että täällä on tyhmää sakkia.
"Ihanko vierestä seurasit miten pesi, mä en seuraa vieraiden käsipesua jne".
Ei tarvi seurata vierestä kun kuulee kyllä jos pesupaikka samassa kerroksessa, vai palatseissako te asutte :headwall:
Jos ihminen viipyy sen verran että hana auki ja kiinni, siinä ei pahemmin pestä.
Ja sitten kun joku th tms sanoi että vierailla käytättää desinfiointiainetta kun ei tosiaan tiedä kaikkien tavoista (MUTTA KOTONA PESEVÄT HYVÄN SAIPPUAPESUN) ni porukka rupee taivastelee ettei kotona tarvi desinfioida koko taloa. Ettekö te osaa lukea vai ettekö TAJUA lukemaanne, ihmekkään ettei se th viittiny rueta tollasten kanssa vääntämään- tyhmiä mitä tyhmiä ja kuten sanoi P'skanäppejä jokainen.

Onhan täällä ollu siitäkin että pennun p*rse pestään löysästä muttei omia käsiä sen jälkeen saippualla, kun siinähän ne puhdistuu samalla - hyi helvata. Sitten joku ihmetteli kun käsistä haisee p*ska...
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 07:20 vieras kirjoitti:
Että täällä on tyhmää sakkia.
"Ihanko vierestä seurasit miten pesi, mä en seuraa vieraiden käsipesua jne".
Ei tarvi seurata vierestä kun kuulee kyllä jos pesupaikka samassa kerroksessa, vai palatseissako te asutte :headwall:
Jos ihminen viipyy sen verran että hana auki ja kiinni, siinä ei pahemmin pestä.
Ja sitten kun joku th tms sanoi että vierailla käytättää desinfiointiainetta kun ei tosiaan tiedä kaikkien tavoista (MUTTA KOTONA PESEVÄT HYVÄN SAIPPUAPESUN) ni porukka rupee taivastelee ettei kotona tarvi desinfioida koko taloa. Ettekö te osaa lukea vai ettekö TAJUA lukemaanne, ihmekkään ettei se th viittiny rueta tollasten kanssa vääntämään- tyhmiä mitä tyhmiä ja kuten sanoi P'skanäppejä jokainen.

Onhan täällä ollu siitäkin että pennun p*rse pestään löysästä muttei omia käsiä sen jälkeen saippualla, kun siinähän ne puhdistuu samalla - hyi helvata. Sitten joku ihmetteli kun käsistä haisee p*ska...
Voi apua mitä tekstiä! :headwall: :headwall: Ottiko noin koville, että kaikki ei ole hysteerisiä???
 
Hui, otti, tosi koville! Onneks ykskään mun tuttuni ei oo tollanen p*skanäppi kuten suurinosa täällä.
Jo päiväkodissa lapsille opetetaan käsienpesu - eikä ihme kun nää pullamössöt ei sitä penskoilleen osaa opettaa. Hyvästi! :kieh:
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 07:28 vieras kirjoitti:
Hui, otti, tosi koville! Onneks ykskään mun tuttuni ei oo tollanen p*skanäppi kuten suurinosa täällä.
Jo päiväkodissa lapsille opetetaan käsienpesu - eikä ihme kun nää pullamössöt ei sitä penskoilleen osaa opettaa. Hyvästi! :kieh:
:whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä