Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Aika idiotteja palstalaisia täällä vielä sen lsiääksi. Sanoin 1000 kerta että en mee hauska sinne pitämään ja että tämä reissu ei mulle ole mikään loma ja edes hauska reissu. Silti saan haukkuja täällä miten paska äiti olen... koska kusipääinen porukka ei halua ymmärtä tai halua ajatella omalla tavalla...

Mutta sanotaan näin tämä reissu yhden henkilön elämästä ja kuolemasta kysee, jos nyt vittu rauhoitatte!
 
Venakko Milanna
En tieda oletko jo vastannut tahan ap, mutta etko voisi ottaa aitiasi ja vauvaa mukaan Meksikoon? Isommat parjaavat kylla hoitajien kanssa kotona, toki vauvakin parjaa mutta han parjaisi myos hyvin reissussa.
No samalla tavalla myös voi ajatella, Onko järkevä jos vauva unohda isän? Jos äitä se unohda? Mä en halua rahata lapsia sinne, missä ei heille ole turvallista ja missä kuitenkaan en varma psytyy olemaan edes vauvan kanssa
 
"Mie"
Kyllä Suomessa mun mielestä on mennyt ylisuorittamisen puolelle koko elämä. Tosi monella. Velkarahalla eletään, tehdään työtä stressaantuneena, kasvatetaan lapsia otsa rypyssä, huolehditaan sisustuksesta, ostellaan tonnin lastenvaunuja kun naapurillakin on (paria hassua kuukautta varten) ja peitellään ryppyjä...kaikkea tätä puolihysteerisenä. Lomalla sitten tapellaan, kun sitäkin pitäisi jotenkin mahdollisimman hyvin suorittaa. Kaiken pitäisi joillekin olla kuin mainoksissa, näyttää hyvältä. Elämän oikea sisältö ja aito elämisen riemu loistaa poissaolollaan. Rentotukaa hyvät ihmiset. Millä leivotaan pullaa, nurkat on täynnä koirankarvoja lapsella on virttynet sukkahousut ja autossa ainakin kolme lommoa. Iltaisin nyhjätään ja halitaan ja pyöritään olkkarin takkuisella matolla. Kivaa on.
 
  • Tykkää
Reactions: Merengue
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25820875]Tutustu todellisuudessa ihmisiin niin sitten näet, hanki ystäviä vaikka...Ainiin, eihän niitä rahalla saa ja muuten eivät tahdo olla...[/QUOTE]

No täällä on niin luulotautinen porukka, että vaikka täällä miten todista että on ystäviä niin joku huuta jotain muuta. Onko teillä ystäviä pakko mun kysyä. Kun olette täällä 24/7 vittuilemassa vain. Mä en ystävänä olisi kestänyt sellaisia ainakin
 
Ymmärrän aloituksesi TÄYSIN ! Itse olen ihmetellyt samaa :) nimim. ei itsekään kokonaan suomalainen :)

Mutta kyllä sitä jonkunlaista hysteriaa löytyy varmaan maasta kuin maasta..silti, tää superäitiys ja kaikki... ääk.
 
-
Itse en voisi mistään hinnasta tai syystä jättää pientä vauvaani kenenkään muun hoitoon pitkäksi aikaa. Ehkä mä olen sitten tylsä ja rajoittunut suomalainen, mutta luoja, miten mikään ei ole mulle tärkeämpää, kuin omat lapseni. Toki voin käydä virkistäytymässä hetken jossakin ja palata kotiin entistä tarmokkaampana... Esikoinen on välillä yökylässä isovanhemmillaan ja voi sitä ikävää... vauvaa en voisi ikinä kuvitella jättäväni pitkäksi aikaa ilman äitiään. Minä olen sille ihan kaikki kaikessa tällä hetkellä...
Näemmä äitiyteen suhtaudutaan hyvin eri tavoilla. Omaa suhtautumistani en pidä mitenkään vääränlaisena, enkä pidä itseäni hysteerisenä, tylsistyneenä marttyyrinä. Teen sen, mikä minusta tuntuu oikealle ja hyvälle.
 
Aika idiotteja palstalaisia täällä vielä sen lsiääksi. Sanoin 1000 kerta että en mee hauska sinne pitämään ja että tämä reissu ei mulle ole mikään loma ja edes hauska reissu. Silti saan haukkuja täällä miten paska äiti olen... koska kusipääinen porukka ei halua ymmärtä tai halua ajatella omalla tavalla...

Mutta sanotaan näin tämä reissu yhden henkilön elämästä ja kuolemasta kysee, jos nyt vittu rauhoitatte!
Sori nyt vain, mutta vaikea kuvitella, että mikään syy pakottaa menemään ulkomaille kuudeksi viikoksi ja jättämään vauvan kotiin. On eri asia jos äiti/isä on sairaana, mutta ulkomaille... Joo uskotaan uskotaan! :LOL:
 
Echalon
[QUOTE="Mie";25820881]Kyllä Suomessa mun mielestä on mennyt ylisuorittamisen puolelle koko elämä. Tosi monella. Velkarahalla eletään, tehdään työtä stressaantuneena, kasvatetaan lapsia otsa rypyssä, huolehditaan sisustuksesta, ostellaan tonnin lastenvaunuja kun naapurillakin on (paria hassua kuukautta varten) ja peitellään ryppyjä...kaikkea tätä puolihysteerisenä. Lomalla sitten tapellaan, kun sitäkin pitäisi jotenkin mahdollisimman hyvin suorittaa. Kaiken pitäisi joillekin olla kuin mainoksissa, näyttää hyvältä. Elämän oikea sisältö ja aito elämisen riemu loistaa poissaolollaan. Rentotukaa hyvät ihmiset. Millä leivotaan pullaa, nurkat on täynnä koirankarvoja lapsella on virttynet sukkahousut ja autossa ainakin kolme lommoa. Iltaisin nyhjätään ja halitaan ja pyöritään olkkarin takkuisella matolla. Kivaa on.[/QUOTE]

Olen n.100 kertaa mieluummin täällä kuin Virossa tai Venäjällä. :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25820890]Käytkö venakko herkillä kun noin haukut? Hyrrääkö hörmöönit nyt...[/QUOTE]

en käy, mä en osaa hermostua palstan takia. Mutta kun päähään ei ihmisille menee, pakko käyttä ikävät sanat. Jos nyt ne loukkaa ja alkavat ajatella myös, jotain muuta kun omia pakkoajatuksia
 
"vieras"
Aika idiotteja palstalaisia täällä vielä sen lsiääksi. Sanoin 1000 kerta että en mee hauska sinne pitämään ja että tämä reissu ei mulle ole mikään loma ja edes hauska reissu. Silti saan haukkuja täällä miten paska äiti olen... koska kusipääinen porukka ei halua ymmärtä tai halua ajatella omalla tavalla...

Mutta sanotaan näin tämä reissu yhden henkilön elämästä ja kuolemasta kysee, jos nyt vittu rauhoitatte!
Minä en ole koskaan vastannut sinun ketjuihisi. Ainoastaan lukenut vain huvittuneena.
Mutta päivä päivältä sinusta saa vaan varmemman kuvan että olet sellainen pikku prinsessa joka näkee vain itsensä ja oman napansa. Itsessä ei ikinä koskaan mitään väärää, vain kaikissa muissa.
Päässäsi pyörii vain päivittäin: minä minä minä minä minä.

Elämäsäi pyörii maallisen mammonan ympärillä ja lapsia teet: minkä vuoksi?
Siksikö että muillakin on? Mutta hoidatat ne muilla.

On totta että äidin ei tule olla lapsen kanssa 24/7, mutta rajansa kaikella.
Kenenkään ei ole pakko tehdä mitään muuta kuin kuolla - ja sekin vain kerran. Joten.. en usko pätkääkään siihen että sinun on pakko mennä jonnekkin reissuun 1,5kk ajaksi.

Sulla on varmaan joku sairaus päässäsi tai sitten olet vain joku elämääsi tylsistynyt ihminen joka provoaa täällä päivästä toiseen kun ei kerta kaikkiaan ole muuta elämää. Oli miten oli niin se on kuitenkin säälittävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
Mun mielestä siinä ei ole mitään hysteeristä, jos haluaa antaa aikansa vastasyntyneelle. Tietty pikkuhiljaa napanuora löystyy, mutta ei siihen hysteriaa tarvita, jos alle vuoden ikäisestä halua olla erossa päiviä. Yleensä imetyskin tarvitsee onnistuakseen äidin, joka on päivittäin paikalla.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25820928]Minä en ole koskaan vastannut sinun ketjuihisi. Ainoastaan lukenut vain huvittuneena.
Mutta päivä päivältä sinusta saa vaan varmemman kuvan että olet sellainen pikku prinsessa joka näkee vain itsensä ja oman napansa. Itsessä ei ikinä koskaan mitään väärää, vain kaikissa muissa.
Päässäsi pyörii vain päivittäin: minä minä minä minä minä.

Elämäsäi pyörii maallisen mammonan ympärillä ja lapsia teet: minkä vuoksi?
Siksikö että muillakin on? Mutta hoidatat ne muilla.

On totta että äidin ei tule olla lapsen kanssa 24/7, mutta rajansa kaikella.
Kenenkään ei ole pakko tehdä mitään muuta kuin kuolla - ja sekin vain kerran. Joten.. en usko pätkääkään siihen että sinun on pakko mennä jonnekkin reissuun 1,5kk ajaksi.

Sulla on varmaan joku sairaus päässäsi tai sitten olet vain joku elämääsi tylsistynyt ihminen joka provoaa täällä päivästä toiseen kun ei kerta kaikkiaan ole muuta elämää. Oli miten oli niin se on kuitenkin säälittävää.[/QUOTE]

Sairas komentti, mutta niin kuin jo kauan sitten ymmärsin, on täällä sairaas porukka:)
 
Huvittava tämä ap. Kaikki on joko tai. Eli lapsen kanssa ollaan 24/7 jos ei tee kuten Savanna eli hoidata lapset muilla. Jos kirjoittaa Savannalle muutoin kuin persettä nuollen, niin on haukkumassa 24/7. Sori nyt vain, mutta "vähän" suuret luulot itsestäsi jos luulet, että ketään kiinnostaa seurata sun hysteerisiä kirjoituksia jatkuvalla syötöllä.

Mitä veikkaatte montako sivua tähän ketjuun tulee ennen kuin poistetaan? Entä montako aloitusta ap vielä ehtii tänään tehdä? Tätä vuorokautta on vielä monta tuntia niin ehtii tehdä ainakin 6 Meksiko-aloitusta, 7 papa-aloitusta, vähintään 9 aloituksen verran valittaa kun vauva ei jo synny...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="josjos";25820963]Mitä sä meiltä idiooteilta ja kusipäiltä mitään kyselet?[/QUOTE]

En mä teiltä idioiteilta ja kusipäiltä kysyn. vaan kysyn normaalilta palstalaisilta. En voi mitään että mun ketjuihin aina joku kusipää tunkee
 

Yhteistyössä