Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sitä saa mitä tilaa";25821091]Minä en ole kovinkaan paljon tämän aloittajan keskusteluja lukenut, mutta yleisilme hänen kirjoituksissaan on kyllä lievästi ilmaistuna vähän vauhdikas. Mistä lie sitten kertoo... Ihmiselle tekisi hyvää vähän rauhoittuakin, ihan oman mielenterveyden vuoksi... ehkä ympärillä olevienkin.[/QUOTE]
Ei kun jos ihminen rauhoittuu välillä niin hän tekee sitä koko ajan Venakon logiikan mukaan.
 
Venakko Milanna
Sinäkö olet maailman ainoa ihminen joka voi tämän Meksikossa olevan ihmisen asiat hoitaa? Eikö Meksikossa ole viranomaisia tai muita, eivätkö puhelimet toimi?
Ja vaikka olisitkin ainoa ihminen, niin mikset voi ottaa vauvaa mukaan ja -kuten joku ehdotti- ottaa myös äitiä, tai vaikkapa palkattua lastenhoitajaa mukaasi?
Jos kerran Mexico Cityssä on turvallisiakin alueita.
Ei takuulla sun KOKO aika mene yhden ihmisen asioiden hoitamiseen siellä.
Valitettavasti mun on pakko olla paikan päälle, olen ns. korvamaton, kukaan muua ei voi olla.... Niin ja mä sanoin jo että en todellakaan ota vauva, noin pientä vauva vielä mukaan. Jos se saa vielä joku taudin reissusta, minkä helvetin takia mun pitää siitä vauvalle tehdä? Vielä niin epäturvallinen alue tai kaupunki, maa kuin Meksikko. Ei mulla mitään kokemuksia ko maasta ees ole. Sekä entäs muut lapset? Heitäkin sitten silä periateella pakko rahata mukaan. Mikä järki? Että ne tulee ja olevat talon sisällä vain mun äidin kanssa ja mä 24/7 asioilla?

Mitä he hyötyy tästä reissusta?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25821081]mene hiihtämään[/QUOTE]

en voi hiihtämään mennä, kun raskausviikkoja 41 ja paikat särkee:) muuten ei varma tee pahaa, liikunta on aina hyvää juttu
 
-
Onhan se niin, että aikojen alusta asti vauva ei ole selviytynyt ilman äitiään. Joten vähän mua hämää se, että me ihmiset ajatellaan voivamme etääntyä luonnosta niin kovin kauas ilman seurauksia.
 
Ainoa hysteerinen tällä palstalla olet ollut yleensä sinä, anteeksi nyt vaan.

Se että ollaan sitä mieltä ettei vauvaa voi jättää noin pitkäksi aikaa ei ole hysteriaa vaan tervettä järjen käyttöä.

Ja ei, en ole lapseni kanssa 24/7 jne jne, minulla on myös sitä ns. omaakin elämää ja voin tuskaa tuntematta jättää lapseni hoitoon jopa pariksi yöksi, mutta järki ja äidinvaisto sanoo että jos aletaan puhumaan viikoista ja kuukausista, se on liian pitkä aika.

Mutta, kukin tyylillään, mä en ainakaa jaksa enää sen kummemin asiasta jahkata kun et suostu ymmärtämää ja kuuntelemaan kuitenkaan.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25821139:
ei ole hysteriaa, jos on sitä mieltä, että pieni muutaman viikon ikäinen vauva tarvii sen
äidin, ei mitään hoitajaa, vaan ÄIDIN. ja jos siihen ei ole kykenevä, on paras jättää ne
lapset tekemättä

En voi enää jäättä tekemättä lapsia kun ne on jo tehty :LOL:

Sekä tulevaisuudessa mies halua lisää;) :D. Jos jaksan tai tuun vahingossa raskaaksi, niin aina se on tervetullut. Koska meillä onneksi hyvää hoito ja tulevaisuus lapset saa:O
 
Venakko Milanna
Ainoa hysteerinen tällä palstalla olet ollut yleensä sinä, anteeksi nyt vaan.

Se että ollaan sitä mieltä ettei vauvaa voi jättää noin pitkäksi aikaa ei ole hysteriaa vaan tervettä järjen käyttöä.

Ja ei, en ole lapseni kanssa 24/7 jne jne, minulla on myös sitä ns. omaakin elämää ja voin tuskaa tuntematta jättää lapseni hoitoon jopa pariksi yöksi, mutta järki ja äidinvaisto sanoo että jos aletaan puhumaan viikoista ja kuukausista, se on liian pitkä aika.

Mutta, kukin tyylillään, mä en ainakaa jaksa enää sen kummemin asiasta jahkata kun et suostu ymmärtämää ja kuuntelemaan kuitenkaan.

Mutta tiedätkö sellainen juttu että joskus pakko asiat laita tärkeys järjestykseen. Ja punnitta mistä enemmän hyötyä tulee.... Jos kukaan ei mun tapausta tiedä, on sairasta tulla haukumaan mua paskaksi äidiksi. Koska mä lasten takia voin tehdä mitä vaan ja he ovat mulle ykkös asia elämässä.
 
Echalon
Valitettavasti mun on pakko olla paikan päälle, olen ns. korvamaton, kukaan muua ei voi olla.... Niin ja mä sanoin jo että en todellakaan ota vauva, noin pientä vauva vielä mukaan. Jos se saa vielä joku taudin reissusta, minkä helvetin takia mun pitää siitä vauvalle tehdä? Vielä niin epäturvallinen alue tai kaupunki, maa kuin Meksikko. Ei mulla mitään kokemuksia ko maasta ees ole. Sekä entäs muut lapset? Heitäkin sitten silä periateella pakko rahata mukaan. Mikä järki? Että ne tulee ja olevat talon sisällä vain mun äidin kanssa ja mä 24/7 asioilla?

Mitä he hyötyy tästä reissusta?
Jos olisin sinä, ottaisin vaikka koko porukan mukaan. Jos se vauvasi saa taudin reissusta, niin sun äitisi hoitaa sitä siellä, ja sinä vaikkapa käytät tarvittaessa lääkärissä. Mahatauti, influenssa tms. voi tulla sun kaikille lapsille täällä Suomessakin poissaollessasi, joten ei senkään hoitaminen hääviä olisi äidille. Turistiripuli tms. on kurja, mutta kyllähän nykyisin vauvojen kanssa matkustetaan Kauko-idässä ja ties missä sen uhallakin.

En oikein vieläkään usko että sun täytyy olla 24/7 sen ihmisen asioita hoitamassa. Tuttuni kävi Atlantin toisella puolella kuolemansairasta isäänsä hoitamassa tämän kuolemaan asti, mutta ei se ollut mitään 24/7 reissu. Ympärivuorokautista hoitoa varten on maan oma terveydenhuolto. Serkkuni taasen kävi erään sukulaisemme kuolinpesän asiat hoitamassa Kanadassa, mutta niiden asioiden hoitaminen ei vaatinut jatkuvaa omistautumista asialle.
Mutta nyt luovutan...
 
"vieras"
Kyse jonkun elämästä ja kuolemasta.. Ja höpöhöpö. Lääkärinhoitoa sieltä saa jos tarvitsee, jos on rahasta kiinni niin voithan toimittaa sitä muutenkin. Ja mikä tahansa juttu onkin, niin varmasti joku muu voi sen hoitaa, ettei juuri synnyttäneen äidin tarvitse olla viikkoja erossa vauvastaan. Vähän kummastuttaa nuo hymiöt sinun aiemmissa viesteissä joissa kerroit että on kyse elämästä ja kuolemasta. Eli tosi vakava tilanne on mutta silti sinua naurattaa??
 
Venakko Milanna
Jos olisin sinä, ottaisin vaikka koko porukan mukaan. Jos se vauvasi saa taudin reissusta, niin sun äitisi hoitaa sitä siellä, ja sinä vaikkapa käytät tarvittaessa lääkärissä. Mahatauti, influenssa tms. voi tulla sun kaikille lapsille täällä Suomessakin poissaollessasi, joten ei senkään hoitaminen hääviä olisi äidille. Turistiripuli tms. on kurja, mutta kyllähän nykyisin vauvojen kanssa matkustetaan Kauko-idässä ja ties missä sen uhallakin.

En oikein vieläkään usko että sun täytyy olla 24/7 sen ihmisen asioita hoitamassa. Tuttuni kävi Atlantin toisella puolella kuolemansairasta isäänsä hoitamassa tämän kuolemaan asti, mutta ei se ollut mitään 24/7 reissu. Ympärivuorokautista hoitoa varten on maan oma terveydenhuolto. Serkkuni taasen kävi erään sukulaisemme kuolinpesän asiat hoitamassa Kanadassa, mutta niiden asioiden hoitaminen ei vaatinut jatkuvaa omistautumista asialle.
Mutta nyt luovutan...
en mä halua ota noin pientä vauva sinne tai koko porukkaa. Jos täällä on turvallisempi. Jos se olisi ollut loma matka, niin asiat erikseen ja myös mieskin olisi mukaana. Mutta 2 naista ja 3 lasta, ja 5-6vkoa, on liian varallista. Enkä mä paikan tiedä ja miten lääkärille pääsen. En halua tehdä jotain perutamatonta ja sitten kärsiä koko elämän että miksi otin mukaan.
 
Mihin muuten Milanna vertasit lapsiasi,kun teit tämän tutkimuksen jonka tulos oli,että sinun lapsesi,sinun kasvatus metodeillasi kasvatetut ovat keskiverto onnelisempia ja rennompia?
Mistä sinä tiedät vaikkapa palstalaisten lasten onnelisuuden ja rentouden?
Tai niiden muiden ihmisten jotka eivät palstalla ole koskaan käyneetkään? :)

Mä en väitä,en ole väittänyt että olisit huono äiti,mutta ihanko tosissaan sä kerrot että sun tapasi kasvattaa lapsia on parempi kuin muiden?Suurin osa palstalaisista on hulluja,idiootteja,lapsen tasolla jne..Ja useimmat niistäkin vain,koska eivät joka asiasta ole samaa mieltä sinun kanssasi..

Ja mitä rahaan tulee..Tuskin palstalaisten mielestä raha on paha asia.
Monikaan ei vaan ymmärrä miksi joku ihminen haluaa kertoa päivästä toiseen paljonko rahaa käytti ja korostaa sitä,että sitä rahaa on.
Mä uskon,että täällä palstalla pyörii paljon varakkaita ihmisiä,jotka eivät kuitenkaan mainosta vaan varallisuuttaan.
Ja kun sä olet monasti sanonut,että sulle ollaan kateellisia..en usko siihenkään (tietty voi joku ollakkin),mutta miksi ihmiset olisivat sulle kateellisia?
 
Viimeksi muokattu:
dii daa
hahahahahahaahahah :D kuka se hysteerinen on, et voi ottaa vauvaa mukaan kun pelkäät että se sairastuu? hei, sairastua voi suomessakin. eiköhän siellä meksikossa ihan turvallista ole kuitenkin turisteille.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25821269]Kyse jonkun elämästä ja kuolemasta.. Ja höpöhöpö. Lääkärinhoitoa sieltä saa jos tarvitsee, jos on rahasta kiinni niin voithan toimittaa sitä muutenkin. Ja mikä tahansa juttu onkin, niin varmasti joku muu voi sen hoitaa, ettei juuri synnyttäneen äidin tarvitse olla viikkoja erossa vauvastaan. Vähän kummastuttaa nuo hymiöt sinun aiemmissa viesteissä joissa kerroit että on kyse elämästä ja kuolemasta. Eli tosi vakava tilanne on mutta silti sinua naurattaa??[/QUOTE]

Mä en tajua onko mun pakko kertoa. Eikö riitä tämä tieto teille. Jos kerrankin joku sano että, eli mä sanon että mun pitää olla paikalla. Kukaan muu ei voi. En mä täällä koko tarinan jaksa teille huuta. Miks teidän edes pakko tietä muiden ihmisetn asioita? Mitä niin kiinnostava tässä vois olla?
 
En voi enää jäättä tekemättä lapsia kun ne on jo tehty :LOL:

Sekä tulevaisuudessa mies halua lisää;) :D. Jos jaksan tai tuun vahingossa raskaaksi, niin aina se on tervetullut. Koska meillä onneksi hyvää hoito ja tulevaisuus lapset saa:O
nuo kaksi lausetta kertookin aika paljon..vähän aikaa sitten olit kyselemässä kohdun poistosta,kun et halunnut lisää lapsia..eilen kerroit,että sulle sun oma-aika ilman lapsia on tärkeämpi kuin lasten kanssa olo..jos mulla ois tommoset fiilikset,niin lapsiluku olisi todellakin täynnä..mitä iloa on tehdä lapsia,joista todennäköisesti huolehtii joku muu suurimman osan ajasta,vaikka oiskin tulevaisuus turvattu rahallisesti?
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
Venakko Milanna
hahahahahahaahahah :D kuka se hysteerinen on, et voi ottaa vauvaa mukaan kun pelkäät että se sairastuu? hei, sairastua voi suomessakin. eiköhän siellä meksikossa ihan turvallista ole kuitenkin turisteille.
Oletko tosissaan?:O Etkö tiedä että siellä on erit taudit? Etkö tiedä että pienellä vauvalla neuvola jok kk? Etkö tiedä ett täällä rokota myös pitää? Miks mun pitää ota liian suuri riski, kun vauva voi olla ihan rauhassa kotonakin. Mistä hoito on tarjottu 3sta paikasta? En ole ihan idiotti että rahan lapsia sinne 6ksi viikoksi, siks että ehkä vauva mua näkee joskus. Kun jos jotain mä voin hypätä lentokoneseen ja käydä täällä mielummin 6vkon aikana vaikka pari kerta
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä