Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
myös lasten hoidosta. Että jos lasta nainen tekee, niin pakko olla 24/7 sen kanssa, vaikka löytyy hoitaja siihen jos tarvi:D. Täällä muuten niin eri tavalla kaikki ajatelee ja elää, rahakin on pahaa palstan mielestä, siis oikeasti koko elämää palstan perusteella pitää olla masentava. Näinkö teidän vanhemmat teitä kasvataneet? En tiedä mutta mulle teidän kultuuri ei menee päähään, välillä mietin onneks en ole suomalainen, rehellisesti sanottua mun mieskään ei tykkänyt ikinä suomalaisista naisista, kun vaikea löytä normaalia. Mä en haukku suomalaisia naisia nyt. Mutta mulle oikeasti tämä kultuuri tai erikoinen ajatusmaailma ei menee päähään. Mulla on suomalaisia kavereita mutta vähän, kun en todellaakaan kemia toimii, mutta he jotka ovat ihan erilaisia kyllä kun jotkut palstalla ihmiset tai melko suurin osaa.

Mä en ymmärrä kuitenkin mitä te haluatte elämästä. Mutta tuntu että pitää olla teidän perusteella kuin robotti. Eli lasten kaa 3v saakka, ei saa mitään tehdä tai poistua, kun lapsi on pieni, klo 20 nukkumaan, siis ei vaan tämä, mutta kaikki mitä luen aina, niin oksettaa, siksi en vasta ketjuihin yleensä. Koska mua tälläinen ajatusmaailma ei kiinnosta...

Mä ainakin halua kaikki irti elämästä. Myös että lapset saavat parasta ja he saavat, parasta ei ole että äiti on 24/7 lasten kaa... mua kiinnosta kaikki. Mua kiinnosta lasten hoito, mutta ei ole ykkös asia, koska välillä väsyn ja saman tien hälytän hoitajan paikalle, mua kiinnosta työnteko, hauskanpito, eli mua kiinnosta elää täys elämää. Eikä olla heti vauva saamisen jälkeen hysteerinen ja huuta plussalle, uskallanko mä mennä vaikka baariin tai kaupaan 1ksi tunniksi, apua, mun vauva on 6kk tai 10v ikäinen. Ei että.... onko oikeasti palastalaisilla järki menee kun lapset tulee? Varma siks miehet eivät jaksa ja hakevat hauskuus jostain mualta, kun kotona ei ole enää kiva olla, kun kaikki pyöri vaan lapsen ympärillä? Ei ole muuta elämää, normaalia elämää, näinhän voi sekoa...

Onneks mä myös huomasin että mun lapset ovat keskenverto onnellisempia ja rennompia. Ehkä siks kun kasvatus on erilainen?
 
Palstahysterian tyyppinen tohotus taitaa livenä olla aika harvinaista. Itse en ainakana ole kuin äärimmäisen harvoin törmännyt edes läheltä lipovaan tyyppiin.

Toisaalta voit kyllä olla oikeassa siinä, että monelta suomalaiselta on elämisen ilo jotenkin hakusessa. Elämää suoritetaan ja se "kärsitään kunnialla", mutta siitä ei osata nautiskella. Ja tämä näkyy sitten lastenkin kasvatuksessa...

Ei kuitenkaan koske kaikkia.
:)
 
Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia?

Osa on, olen tavannut :D Olen tavannut myös äitejä, jotka todella ajattelevat Tickettien tuovan heille statusta, jota ei muuten ole. Ja niin edelleen.
 
Venakko Milanna
Palstahysterian tyyppinen tohotus taitaa livenä olla aika harvinaista. Itse en ainakana ole kuin äärimmäisen harvoin törmännyt edes läheltä lipovaan tyyppiin.

Toisaalta voit kyllä olla oikeassa siinä, että monelta suomalaiselta on elämisen ilo jotenkin hakusessa. Elämää suoritetaan ja se "kärsitään kunnialla", mutta siitä ei osata nautiskella. Ja tämä näkyy sitten lastenkin kasvatuksessa...

Ei kuitenkaan koske kaikkia.
:)
Ei koske kaikki ei:) mutta täällä mitä huomasin suurin osaa sellaisia
 
Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia?

Osa on, olen tavannut :D Olen tavannut myös äitejä, jotka todella ajattelevat Tickettien tuovan heille statusta, jota ei muuten ole. Ja niin edelleen.
Oikeasti?
Minä en tiedä kuin yhden lastenvaatteiden merkkejä seuraavan nuoren äidin ja hänkin avoimesti ironisoi omaa hupsuuttaan.

:LOL:
 
On eri asia olla pienestä vauvasta erossa tunteja, ehkä pari päivää kuin monta viikkoa. Aika typerä pitää ihmisen olla jos ei tuota eroa tajua.

Aika huvittavaa, että sä väität muita hysteerisiksi vaikka itse olet hysterisoinut palstalla satoja kertoja aivan ihmeellisistä asioista. Muistele vähän kuinka monta hysteeristä aloitusta sä olet tehnyt papa-kokeista.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
Anteeksi, mutta en muista ketään muuta palstalta, joka olisi ollut paniikissa ja hysteerinen eri asioiden vuoksi niin paljon kuin sinä, näiden vuosien varrella. Mikään määrä tietoa ei riitä sinulle eikä internetistä löydy tarpeeksi faktoja, että ollessasi siellä aallon harjalla rauhoittuisit. Olet kuin se ilmapallo siellä teidän katossa, kun joku asia on sinulla päässäsi, ajan kanssa sitten tulet sieltä vähän alemmas ja voit ehkä kuunnella.
 
Venakko Milanna
Onko todellisuudessa ihmiset samanlaisia, kun täällä palstallakin:D, sellaisia super hysteerisia?

Osa on, olen tavannut :D Olen tavannut myös äitejä, jotka todella ajattelevat Tickettien tuovan heille statusta, jota ei muuten ole. Ja niin edelleen.
Joo täällä joka talvi aloituksia, reimatecistä:LOL:, kysyvät jopa vinkkejä siihen, mikä kannatta ostaa, niin kuin kukaan ei enää osaa itse valitsea kaupasta, mikä on hyvää omille lapsille:D. Myös haukuvat jos äiti ei ostaa Reimateckiä ta Tickettiä. Kyllä huomasin myös kaupassa kun on lasten kaa, miten äidit oikein kyttää kellä on mitä päällä:LOL:
 
Oikeasti?
Minä en tiedä kuin yhden lastenvaatteiden merkkejä seuraavan nuoren äidin ja hänkin avoimesti ironisoi omaa hupsuuttaan.

:LOL:
Kyllä ihan oikeasti. Pitää olla tikettii ja burberryy (kopioita) että ollaan samalla tasolla lapsen luokkakavereiden rikkaiden vanhempien kanssa, niiden, jotka asuvat kivitalossa. Hän myös opettaa, että rikkaat ei tiedä mistään mitään ja että jos toisella on rumat vaatteet, hän on köyhä.

:D

Ja itse maksaa kaiken masterilla. Ja luulee, että hänen feikki-burberrynsä menee muille täydestä.
 
minusta
tuo aloittajan elämäntyyli on sitä hysteeristä; jatkuvaa ryntäilyä ympäriinsä haluten sitä sun tätä mitä mieleen juolahtaa? Minusta se kuulostaa (kirjoitusten perusteella, tosielämä voi toki olla erilaista) lapsenomaiselta haluamiselta ja materian tavoittelulta?

Mutta kukin tyylillään, minua ei häiritse miten muut elää. Minä nautin rauhallisesta perhe-elämästäni.
 
älykäs äiti
Noh, itse ainakin olen äitinä sen verran kyvykäs, että lapsilleni on ehdottomasti parasta viettää suurin osa ajasta äidin kanssa. Ehkä tosiaan Milannan lasten kohdalla asia on toisin!
 
Venakko Milanna
On eri asia olla pienestä vauvasta erossa tunteja, ehkä pari päivää kuin monta viikkoa. Aika typerä pitää ihmisen olla jos ei tuota eroa tajua.

Aika huvittavaa, että sä väität muita hysteerisiksi vaikka itse olet hysterisoinut palstalla satoja kertoja aivan ihmeellisistä asioista. Muistele vähän kuinka monta hysteeristä aloitusta sä olet tehnyt papa-kokeista.
No sitten sun pitää etsiä, muita keskusteluja netissä, miten muutkin ihmiset hysteerisoi papa kokesta. Mulle se oli uus asia, siks oli pakko kysyä... siks kun en tiennyt mitä ajatella mitä mulla oikein on ja se oli pelottava. Sama jos lapsille jotain käy, niin mä en enää käy täysillä ja hysteerisoin. Mutta normaali elämää on eri asia. Mä en tyhjästä osaa olla hysteerinen ja vaikeuttaa itselle ja lapsille elämää
 
Venakko Milanna
Kyllä ihan oikeasti. Pitää olla tikettii ja burberryy (kopioita) että ollaan samalla tasolla lapsen luokkakavereiden rikkaiden vanhempien kanssa, niiden, jotka asuvat kivitalossa. Hän myös opettaa, että rikkaat ei tiedä mistään mitään ja että jos toisella on rumat vaatteet, hän on köyhä.

:D

Ja itse maksaa kaiken masterilla. Ja luulee, että hänen feikki-burberrynsä menee muille täydestä.
Ihan, kun täällä palstallakin monet:D ainakin huomasin mun ketjuissa sellaisia...

Voi että...:D
 
Rähinä-Reetta
tuo aloittajan elämäntyyli on sitä hysteeristä; jatkuvaa ryntäilyä ympäriinsä haluten sitä sun tätä mitä mieleen juolahtaa? Minusta se kuulostaa (kirjoitusten perusteella, tosielämä voi toki olla erilaista) lapsenomaiselta haluamiselta ja materian tavoittelulta?

Mutta kukin tyylillään, minua ei häiritse miten muut elää. Minä nautin rauhallisesta perhe-elämästäni.
"Se on rikkaan elämä semmosta peuhaamista" sanoi joku joskus.
 
No sitten sun pitää etsiä, muita keskusteluja netissä, miten muutkin ihmiset hysteerisoi papa kokesta. Mulle se oli uus asia, siks oli pakko kysyä... siks kun en tiennyt mitä ajatella mitä mulla oikein on ja se oli pelottava. Sama jos lapsille jotain käy, niin mä en enää käy täysillä ja hysteerisoin. Mutta normaali elämää on eri asia. Mä en tyhjästä osaa olla hysteerinen ja vaikeuttaa itselle ja lapsille elämää
Tuo nyt oli vain yksi ainoa esimerkki sun tekemistä hysteerisistä aloituksista täällä...

Mitä sä olet kertonut sun elämästä ja miten joka päivä menet jossakin shoppaillen yms. niin se on mun mielestä hysteeristä. Osaatko ikinä istua alas ja rauhoittua? Sun elämäntyyli kuulostaa kamalan kuluttavalta.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25820564:
Kyllä sä pääset ihan kymmenen kärkeen jos puhutaan palstan hysteerikoista. (Muistaen monet HPV-aloitukset).
Jostain oikeasta asiasta hysteeria on normaalia, kun pelottaa, etkä tiedä mistä mitään. Tunteita on normaalia näyttää. Mä en ymmärrä miks pitää rauhoittua saman tien tai mennä hoitoon jonnekin psykoloogille, niin kuin täällä aina huudetaan, jos pelkää jotain todellista. Miksi kukaan ei lähetä psykologeille näitä hysteerisisa äitiä, jotka hakee ongelmia turhasta ja elää jotain hysteeristä elämää ja lapset opitelee siitä
 
Jostain oikeasta asiasta hysteeria on normaalia, kun pelottaa, etkä tiedä mistä mitään. Tunteita on normaalia näyttää. Mä en ymmärrä miks pitää rauhoittua saman tien tai mennä hoitoon jonnekin psykoloogille, niin kuin täällä aina huudetaan, jos pelkää jotain todellista. Miksi kukaan ei lähetä psykologeille näitä hysteerisisa äitiä, jotka hakee ongelmia turhasta ja elää jotain hysteeristä elämää ja lapset opitelee siitä
Ja sinäkö olet se joka luokittelee että mistä asiasta on normaalia hysterisoida ja mistä ei?. Ja tuo oli vain esimerkki, tuo HPV. Niitä aloituksia on monia muitakin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä