Onko väärin jos on seksisuhde parhaan ystävän veljen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja OoO
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä mun veli saa mun puolesta harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja jos se on mun hyvä ystävä jonka kanssa sitä tehdä haluaa, niin tehkööt.

Ja toisaalta jotta voi olla mun hyvä ystävä, pitää olla hyvä tyyppi...ja mikäs se parempaa, kuin että velikin saa olla hyvän tyypin seurassa, vaikkakin vain sitten seksuaalisesti.
 
winhis
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Oletteko te jotain teinejä ?
Ei olla. Tuntuu vain olevan vaikea asia ystävälle. Ei halua myöntää vaikka tietää.
No miksi sen pitäisi "myöntää" se. Kyllä mä ymmärrän jos ei halua kuunnella sun juttuja siitä suhteesta, en mäkään haluaisi tietää mitä mun veljen peiton alla tapahtuu.
 
vieras
Jos tosiaan teillä vain seksisuhde ettekä esim ystäväsi nähden lääpi tai ole muutoin läheisesti tekemisissä, etkä kerro yksityiskohtia tai oikeastaan mitään yhteydenpidostasi panoosi niin pitäisi olla ok. MUTTA heti jos tunteita alkaa tulla peliin ja sulla esim. jotain valittamista ystäväsi veljestä, on varmasti kiusallista. EIkä ystäväsi varmasti osaa ajatella kumman "puolella" haluaisi mahdollisissa konflikti-tilanteissa olla.
Itsellä oli ihan rakkaus/seurustelusuhde silloisen parhaan ystäväni veljen kanssa ja välimme viilenivät kun veljensä jätti minut tylysti ja "ystäväni" ilmoitti minulle olevansa veljensä puolella vaikka nimenomaan pyysin, että koittaisi olla mahd. neutraali asian suhteen eikä alkaisi puolustelemaan/haukkumaan kumpaakaan osapuolta kummallekkaan.
Omasta kokemuksesta voin siis kertoa, että pahimmassa tapauksessa menetät molemmat, jos panosuhde joskus lopahtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No kyllä mun veli saa mun puolesta harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja jos se on mun hyvä ystävä jonka kanssa sitä tehdä haluaa, niin tehkööt.

Ja toisaalta jotta voi olla mun hyvä ystävä, pitää olla hyvä tyyppi...ja mikäs se parempaa, kuin että velikin saa olla hyvän tyypin seurassa, vaikkakin vain sitten seksuaalisesti.
Olen ihan samaa mieltä. Kyllä se ongelma on joko sulla tai ystävällä jos tämmöstä pitää miettiä... Jos onatunto kolkuttaa niin lopeta, mutta minä en vaan ymmärrä miksi tästä tehdään ongelmaa, aikuiset ihmiset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No kyllä mun veli saa mun puolesta harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja jos se on mun hyvä ystävä jonka kanssa sitä tehdä haluaa, niin tehkööt.

Ja toisaalta jotta voi olla mun hyvä ystävä, pitää olla hyvä tyyppi...ja mikäs se parempaa, kuin että velikin saa olla hyvän tyypin seurassa, vaikkakin vain sitten seksuaalisesti.
TÄYSI PEESI!!!
 
No jos sekä sinä että ystävän veli olette täysi-ikäisiä ja vapaita tahoillanne, niin ei siinä mitään väärää ole. Tosin en ymmärrä miksi ystävän pitäisi oman veljensä seksielämästä olla kauhean kiinnostunut. jos mun veljelläni on joku hoito, niin mä en tosiaan halua puhua siitä sen hoidon enkä kenenkään muun kanssa.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No jos sekä sinä että ystävän veli olette täysi-ikäisiä ja vapaita tahoillanne, niin ei siinä mitään väärää ole. Tosin en ymmärrä miksi ystävän pitäisi oman veljensä seksielämästä olla kauhean kiinnostunut. jos mun veljelläni on joku hoito, niin mä en tosiaan halua puhua siitä sen hoidon enkä kenenkään muun kanssa.
No ei hän tietenkään ole kiinnosunut. Ja ihan ymmärrettävää ettei olekkaan. Taidan jatkossakin vain vaieta tästä meidän jutusta.
 

Yhteistyössä