Onko vesikastanja se ällöttävä hapero, rouskuva valkoinen ainesosa mitä on monissa wokkisekoituksissa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Se on sellaisena pyöreänmuotoisena viipaleena? Yök että on hirveää.

Olen yrittänyt selvittää mitä se kauhea aines on, mutta kun tuoteselosteessa luetellaan hirveät määrät ties mitä aineksia, en ole saanut selville. Esimerkiksi mustajuuri, tällaistakin niissä on ollut. Ei ilmeisestikään ole se.
 
[QUOTE="vieras";28257823]Siis sehän on ihan parasta koko wokissa!
Nams.
Voisin melkeinpä ostaa sitä ihan yksikseen jossain pussissa.. :D[/QUOTE]

Ite oon ainaki löytänyt kaupan säilyketölkkihyllyltä niitä.
 
kotileipuri-
Voi ihanaa, jos niitä on säilykkeenäkin. Ne on minunkin herkkua.

On kokonaisia ja viipaloituja :) Itse tykkään vähän kuivata niistä kokonaisista ylimääräisiä kosteuksia pois ja paistaa sellaisenaa, maustaa hyvin ja herkutella.
Oon myös leivittänyt niitä ja paistanut voisipulivoissa. Tuoreiden yrttien kanssa paistettuna, ne sopivat hyvin vaikka salaattiin.
 
hmph
[QUOTE="yik";28257859]paljon pahempi se h*ton mustasieni (tai mikä nyt onkaan) kun se on limainen lötkö :x[/QUOTE]

Joo, se sieni on ällöttävä :x
Ehkä se menis jossain pizzan päällä.
 
hampurin pormestari harmaa
Vesikastanja on niin hyvää! Ja munkin mielestä se limasieni on hirveää ja sitä tuntuu olevan aina samoissa wokkipusseissa noiden ihanien vesikastanjoiden kans.
 
"vieras"
En tiennyt minäkään mitä se rouskuva pyörylä on, mutta se on ihan parasta!

Meidän kaupasta en löytänyt sitä, mutta siellä on muutenkin melko surkea valikoima, täytyy bongailla noita muualta.
 

Yhteistyössä