Onko vielä aidon viattomia tyttöjä/naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Miehenkuvatus
  • Ensimmäinen viesti
Miehenkuvatus
Aattelin, että onko vielä semmosia tyttöjä tai naisia, jotka on aidon viattomia. Sellaisia seksikkäitä pakkauksia, jotka eivät silti ajattele, että "kaikki miehet haluu mua". Sellaisia, jotka olisivat niinkuin tietämättömiä siitä suuresta seksuaalisesta viehätysvoimasta joka heillä on.

Olen meinaan tutustunut moniin nuoriin naisiin, jotka vaikuttavat sellaisilta. Mutta sitten tulee vaan mieleen, että mahtavatko he vain teeskennellä viatonta ja tiedostamatonta? Tietysti iän myötä tuollainen viattomuus karisee, vaikka sitä alunperin olisikin. Mutta onko sellaista vielä nykyään esim. 16-25v naisilla?
 
Naisenilmestys
Minä myös kaipaan aidon viattomia miehiä (kuulostaisi pervolta jos sanoisin poikia), jotka haluaa nimenomaan juuri minua, mutta eivät ole seksistä kiinnostuneet yleisellä erityisemmin.
 
"vieras"
Minä olen! Olen vielä aidosti luomu, en edes meikkaa tai värjää hiuksiani. En osaa flirttailla ja olen aidosti hämmästynyt, jos joku mies katsoo minua "sillä silmällä" - yleensä en edes huomaa tuota. Ikää minulla on kohta viiskymmentä vuotta, mutta se ei kai haittaa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27349647]Minä olen! Olen vielä aidosti luomu, en edes meikkaa tai värjää hiuksiani. En osaa flirttailla ja olen aidosti hämmästynyt, jos joku mies katsoo minua "sillä silmällä" - yleensä en edes huomaa tuota. Ikää minulla on kohta viiskymmentä vuotta, mutta se ei kai haittaa?[/QUOTE]

Olethan neitsyt?
 
Peyote
Miksi siitä lmasta viehätysvoimasta pitäisi olla tietämätön?

Vastaus:
Siksi, että vähän vähemmän viehättävä mies ei tuntisi itseään niin noloksi ja että hänellä olisi joku mahdollisuus päästä tekemisiin viehättävän tytön kanssa. Siksi, että tyttö suostuisi, koska hämmentyisi ja olisi inarreltu, että joku on kiinnostunut. Tosiasiassa viehättävillä tytöillä on varaa valita, eikä ap tule valituksi. Ap on sen tähden keksinyt nimittää viehättäviä tyttöjä epäaidoiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
"mies"
[QUOTE="vieras";27349741]Ihanaa ap. Olet yhtä sekaisin kuin harlekiiniromaanisankareita etsiskelevät naiset.[/QUOTE]

Harlekiinikirjallisuus on pelkkä karikatyyri. Ilmiö, josta ap puhuu, on kuitenkin olemassa. Kyse on mm. siitä, miten ihminen ymmärtää romantiikan ja suhtautuu siihen.
 
Peyote
[QUOTE="mies";27349755]Sellainen on kauniimpaa ja haluttavampaa vakavammassa mielessä hyvin monta kertaa. Uskon pätevän sekä miehiin että naisiin. Mutta tämä on jotain ihan muuta kuin rähjäisyyttä tms.[/QUOTE]

Ei siinä mitään kaunista ole, se vaan saa rumaahiset uskomaan mahdollisuuksiinsa. Jos kaunotar ei tajua olevansa kaunotar, hän saattaa ottaa vahingossa vaivoikseen kuvatuksen. Ja tämähän kuvatuksia eniten viehättääkin.
 
"mies"
Ei siinä mitään kaunista ole, se vaan saa rumaahiset uskomaan mahdollisuuksiinsa. Jos kaunotar ei tajua olevansa kaunotar, hän saattaa ottaa vahingossa vaivoikseen kuvatuksen. Ja tämähän kuvatuksia eniten viehättääkin.
Kauneutta on nimenomaan orgaaninen kauneus, koska se on luontevinta ja autenttisinta (romanttisen estetiikan mielessä). Ihanteellista on, että ihminen on luontevasti kaunis yhdistettynä siihen, että hän pitää huolen itsestään.
 
"hmm"
Minä tunnistan olevani tekoviaton. Olen tietoinen viehätysvoimastani silloin, jos olen "sillä tuulella". Toisinaan taas olen muutoin niin pahasti muitten huolien rasittama, että vaikka ulkoisesti ja luonteeltani pysyn samana, en tunne olevani seksikäs enkä ajattele seksiä. Olenko siis sitä viehättävämpi mitä syvemmällä kusessa olen, noin kärjistetysti?
 
"ap"
Tässä ei ole kyse siitä, että kun nainen ei tiedosta viehätysvoimaansa, hänelle kelpaa kuka vaan. Pikemminkin siitä ajatuksesta, että minulla menee vähän naisesta maku, kun huomaa että hän käyttää sumeilematta hyväkseen seksuaalista viehätysvoimaansa. Mielestäni unelmanaisessa on seksuaalista viehätysvoimaa, mutta myös muuta viehätysvoimaa.

No kerran minä tapasin esim. sellaisen ihanan naisen yhdellä duunipaikalla. Oli tosi kaunis, seksikäs ja fiksu. Juteltiin kaikennäköisistä asioista vaikka mitä. Oltiin tekemisissä vapaa-ajallakin aika paljon. Joskus kävin hänen luonaan ja hänellä oli kotona päällä todella seksikäs ihonmyötäinen jumpperi. Sitten hänen piti lähtee hakemaan kaupasta jotain ja tuli sanottua, että "jos sä noissa kuteissa meet, niin menee kaikki miehet sekaisin." Nainen oli ihan ymmällään. Sitten vähän selitin, että miten seksikäs (en käyttänyt tuota sanaa) hänen vaatetuksensa oli ja hän vain naurahti ettei oo ees ajatellut asiaa. Että ihan arkiset vaatteet...

Jotain tommosta siis tarkotan.
 
"mies"
[QUOTE="ap";27349828]Tässä ei ole kyse siitä, että kun nainen ei tiedosta viehätysvoimaansa, hänelle kelpaa kuka vaan. Pikemminkin siitä ajatuksesta, että minulla menee vähän naisesta maku, kun huomaa että hän käyttää sumeilematta hyväkseen seksuaalista viehätysvoimaansa. Mielestäni unelmanaisessa on seksuaalista viehätysvoimaa, mutta myös muuta viehätysvoimaa.

No kerran minä tapasin esim. sellaisen ihanan naisen yhdellä duunipaikalla. Oli tosi kaunis, seksikäs ja fiksu. Juteltiin kaikennäköisistä asioista vaikka mitä. Oltiin tekemisissä vapaa-ajallakin aika paljon. Joskus kävin hänen luonaan ja hänellä oli kotona päällä todella seksikäs ihonmyötäinen jumpperi. Sitten hänen piti lähtee hakemaan kaupasta jotain ja tuli sanottua, että "jos sä noissa kuteissa meet, niin menee kaikki miehet sekaisin." Nainen oli ihan ymmällään. Sitten vähän selitin, että miten seksikäs (en käyttänyt tuota sanaa) hänen vaatetuksensa oli ja hän vain naurahti ettei oo ees ajatellut asiaa. Että ihan arkiset vaatteet...

Jotain tommosta siis tarkotan.[/QUOTE]

Upeaa, just näitä lisää Suomeen kiitos :)
 
[QUOTE="ap";27349828]Tässä ei ole kyse siitä, että kun nainen ei tiedosta viehätysvoimaansa, hänelle kelpaa kuka vaan. Pikemminkin siitä ajatuksesta, että minulla menee vähän naisesta maku, kun huomaa että hän käyttää sumeilematta hyväkseen seksuaalista viehätysvoimaansa. Mielestäni unelmanaisessa on seksuaalista viehätysvoimaa, mutta myös muuta viehätysvoimaa.

No kerran minä tapasin esim. sellaisen ihanan naisen yhdellä duunipaikalla. Oli tosi kaunis, seksikäs ja fiksu. Juteltiin kaikennäköisistä asioista vaikka mitä. Oltiin tekemisissä vapaa-ajallakin aika paljon. Joskus kävin hänen luonaan ja hänellä oli kotona päällä todella seksikäs ihonmyötäinen jumpperi. Sitten hänen piti lähtee hakemaan kaupasta jotain ja tuli sanottua, että "jos sä noissa kuteissa meet, niin menee kaikki miehet sekaisin." Nainen oli ihan ymmällään. Sitten vähän selitin, että miten seksikäs (en käyttänyt tuota sanaa) hänen vaatetuksensa oli ja hän vain naurahti ettei oo ees ajatellut asiaa. Että ihan arkiset vaatteet...

Jotain tommosta siis tarkotan.[/QUOTE]

Entä jos tietää olevansa seksikäs muttei käytä sitä hyväkseen?
 

Yhteistyössä