Onko vielä aidon viattomia tyttöjä/naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Miehenkuvatus
  • Ensimmäinen viesti
Tiinuli_
Mites sitten miehet, onko hyvä jos he ovat tietoisia viehätysvoimastaan? Tosin monella taitaa olla liian suuret luulot asian suhteen :p
No mun mielestä ainakin joillekkin se tietoisuus sopii ja joillekkin taas sellainen viattomuus. On paljon itsevarmoja miehiä, joihin se sopii tosi hyvin. Mutta sitten tämmöset "Jumalan lahja naisille"-ukot ellottaa. Sitten on aivan ihania tapauksia, joissa on todella ihana mies ja joka ei tunnu edes tiedostavan miten naiset ovat häneen lääpällään. Itse olen ihastunut monenlaisiin...

Tottakai jos mies ei sitten tajuu mistään vihjeestä, että missä mennään, niin sitten se ei ole hyvä. Mutta homma pätee molempiin suuntiin...
 
"ap"
Yks tyttö kans kouluaikoina oli aivan ihastuttava. Olin monta kertaa auttamassa häntä matikantehtävien kanssa. Meinas mennä pasmat sekasin kun makas aina sängyllä kirja kourassa ja tiukat trikoot päällä. Siinä kyllä katse vaelteli usein neidin takamukseen. Ja kerran sitten sama tyttö kävi suihkussa siinä välissä (eikä ollu vanhemmat kotona). Tuli sitten laittamaan vaatteet päälle omaan huoneeseen vain niukka pyyhe päällä. Herrasmiehenä kattelin muualle, mutta kova oli kiusaus ainakin vilkaista. Tuo tyttö kyllä sitten muuttui ihan toiseen suuntaan kun rupes seurustelemaan yhden idiootin, joka ei kunnioittanut naisia, kanssa.
 
[QUOTE="ap";27349899]Yks tyttö kans kouluaikoina oli aivan ihastuttava. Olin monta kertaa auttamassa häntä matikantehtävien kanssa. Meinas mennä pasmat sekasin kun makas aina sängyllä kirja kourassa ja tiukat trikoot päällä. Siinä kyllä katse vaelteli usein neidin takamukseen. Ja kerran sitten sama tyttö kävi suihkussa siinä välissä (eikä ollu vanhemmat kotona). Tuli sitten laittamaan vaatteet päälle omaan huoneeseen vain niukka pyyhe päällä. Herrasmiehenä kattelin muualle, mutta kova oli kiusaus ainakin vilkaista. Tuo tyttö kyllä sitten muuttui ihan toiseen suuntaan kun rupes seurustelemaan yhden idiootin, joka ei kunnioittanut naisia, kanssa.[/QUOTE]

Kuinka paljon tämä tapaus on muokannut ajatteluasi?
 
[QUOTE="mies";27349856]Upeaa, just näitä lisää Suomeen kiitos :)[/QUOTE]

Minusta on hyvä että nainen tiedostaa seksikkyytensä vaikka ei käyttäisi sitä hyväkseen. Eikä paljastava pukeutuminen ole ainoa tapa tuoda seksikkyyttä esille vaikka sen tiedostaisikin.
 
Peyote
[QUOTE="ap";27349899]Yks tyttö kans kouluaikoina oli aivan ihastuttava. Olin monta kertaa auttamassa häntä matikantehtävien kanssa. Meinas mennä pasmat sekasin kun makas aina sängyllä kirja kourassa ja tiukat trikoot päällä. Siinä kyllä katse vaelteli usein neidin takamukseen. Ja kerran sitten sama tyttö kävi suihkussa siinä välissä (eikä ollu vanhemmat kotona). Tuli sitten laittamaan vaatteet päälle omaan huoneeseen vain niukka pyyhe päällä. Herrasmiehenä kattelin muualle, mutta kova oli kiusaus ainakin vilkaista. Tuo tyttö kyllä sitten muuttui ihan toiseen suuntaan kun rupes seurustelemaan yhden idiootin, joka ei kunnioittanut naisia, kanssa.[/QUOTE]

Olit aika tyhmä, jos luulit ettei se tehnyt sitä tahallaan. Urpo. Se teki noin, koska siten sut oli helppo saada auttamaan tehtävissä.

Voi että olet yksinkertainen.
 
"vieras"
[QUOTE="ap";27349899]Yks tyttö kans kouluaikoina oli aivan ihastuttava. Olin monta kertaa auttamassa häntä matikantehtävien kanssa. Meinas mennä pasmat sekasin kun makas aina sängyllä kirja kourassa ja tiukat trikoot päällä. Siinä kyllä katse vaelteli usein neidin takamukseen. Ja kerran sitten sama tyttö kävi suihkussa siinä välissä (eikä ollu vanhemmat kotona). Tuli sitten laittamaan vaatteet päälle omaan huoneeseen vain niukka pyyhe päällä. Herrasmiehenä kattelin muualle, mutta kova oli kiusaus ainakin vilkaista. Tuo tyttö kyllä sitten muuttui ihan toiseen suuntaan kun rupes seurustelemaan yhden idiootin, joka ei kunnioittanut naisia, kanssa.[/QUOTE]
:LOL:

Voi ap:ta.
 
"vieras"
Kannattaa mennä (terapeutille ja) seksuaaliterapeutille. Joskus vaikeat elämänkokemukset, epävarmuus ym. saavat ihmisen fiksoitumaan tiettyihin lapsuuden tai nuoruuden kokemuksiin ja se estää normaalien ihmissuhteiden muodostamisen ja pariutumisen.
 
yök
Monesti tällasista unelmoivat ovat ikäviä sohvaperunoita tai muuten nössöjä jotak haluavat naisen palvovan häntä kuin hän olisi maailman ainoa mies :(

En itse pidä itseäni kauniina tai seksikkäänä, mutta törmään usein näihin kuolaaviin miehiin. Luulevat että olen kiltti hissukka joka suunninpiirtein pyörtyy heidän huomiostaan. Ja hah!
 
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja yök;27350225:
Monesti tällasista unelmoivat ovat ikäviä sohvaperunoita tai muuten nössöjä jotak haluavat naisen palvovan häntä kuin hän olisi maailman ainoa mies :(

En itse pidä itseäni kauniina tai seksikkäänä, mutta törmään usein näihin kuolaaviin miehiin. Luulevat että olen kiltti hissukka joka suunninpiirtein pyörtyy heidän huomiostaan. Ja hah!
Haluaisitko itse olla palvottu? Luulen, että jokainen nainen haluaisi. Saada jakamattoman huomion. Aika harva siitä ainakaan kieltäytyisi.
 
"ap"
Olit aika tyhmä, jos luulit ettei se tehnyt sitä tahallaan. Urpo. Se teki noin, koska siten sut oli helppo saada auttamaan tehtävissä.

Voi että olet yksinkertainen.
No ei ollut siitä kyse vaan siitä että olimme muutenkin kavereita. Olisin auttanut häntä yhtä lailla vaikka hän olisi ollut poika. Se, että tyttö suorastaan säteili kaikin tavoin sai vain pasmat usein sekasin. Mutta mukavaa hänen seurassa oli muutenkin.
 
"vieras"
[QUOTE="ap";27350763]No ei ollut siitä kyse vaan siitä että olimme muutenkin kavereita. Olisin auttanut häntä yhtä lailla vaikka hän olisi ollut poika. Se, että tyttö suorastaan säteili kaikin tavoin sai vain pasmat usein sekasin. Mutta mukavaa hänen seurassa oli muutenkin.[/QUOTE]
Hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja sinä jäit häneen ikuisesti kiinni. Viattomuusunelmat korvaavat aikuiset parisuhteet.
 
"ap"
[QUOTE="vieras";27350827]Hän ei ollut kiinnostunut sinusta ja sinä jäit häneen ikuisesti kiinni. Viattomuusunelmat korvaavat aikuiset parisuhteet.[/QUOTE]

En ole jäänyt kiinni häneen. Ja on minulla ollut parisuhteitakin. Ja kun joku sanoi tuosta yksinkertaisuudesta, niin eipä tosiaan. Kaikki seurustelukumppanini ovat nykyään valmistuneet yliopistosta. Ja kaikilla heillä oli tuota mainitsemaani viattomuutta. Ei se tarkoita, että he olisivat olleet neisyitä tai epäseksuaalisia. Jotain ihan muuta. Muutenkin oon huomannut tommosen tietynlaisen viattomuuden olevan yleisempää niissä piireissä. Päässä liikkuu muutkin asiat. Moni älykäs nainen on noiden asioiden suhteen positiivisella tavalla naiivi.
 
ok
[QUOTE="ap";27349828]Tässä ei ole kyse siitä, että kun nainen ei tiedosta viehätysvoimaansa, hänelle kelpaa kuka vaan. Pikemminkin siitä ajatuksesta, että minulla menee vähän naisesta maku, kun huomaa että hän käyttää sumeilematta hyväkseen seksuaalista viehätysvoimaansa. Mielestäni unelmanaisessa on seksuaalista viehätysvoimaa, mutta myös muuta viehätysvoimaa.

No kerran minä tapasin esim. sellaisen ihanan naisen yhdellä duunipaikalla. Oli tosi kaunis, seksikäs ja fiksu. Juteltiin kaikennäköisistä asioista vaikka mitä. Oltiin tekemisissä vapaa-ajallakin aika paljon. Joskus kävin hänen luonaan ja hänellä oli kotona päällä todella seksikäs ihonmyötäinen jumpperi. Sitten hänen piti lähtee hakemaan kaupasta jotain ja tuli sanottua, että "jos sä noissa kuteissa meet, niin menee kaikki miehet sekaisin." Nainen oli ihan ymmällään. Sitten vähän selitin, että miten seksikäs (en käyttänyt tuota sanaa) hänen vaatetuksensa oli ja hän vain naurahti ettei oo ees ajatellut asiaa. Että ihan arkiset vaatteet...

Jotain tommosta siis tarkotan.[/QUOTE]
:LOL: Joo, että "Oho, en mä vaan huomannut että tää paita nuolee tissejä, hups!"

Ap on sama kuin Lyhyt Yksinäinen Mies, ihan salettiin.
 
heihei mutsit
[QUOTE="hohhoijaa";27349965]Taas tää huomionkipee "mies" lätisee jostain naisten viehätysvoimasta tai sen puutteesta. Eiks sillä ole mitään muuta elämää????[/QUOTE]

No ei ainakaan niitä paljon puhuttuja naisia. Tai sitä yhtä. Erityistä.

Viatonta, huokailevaa... :D

Väikkäriä väittää puuhaavansa, mutta jotenki ei vakuuta tuo terminologiapyörittely, jolla koettaa joka välissä kikkailla.
 

Yhteistyössä