Onkohan tää yleistäkin? (neuvola/sosiaalitoimisto)

No varmasti tietää mikä tilanne on. En ole sanonut, että teillä on ongelmia. Enkä käsittänyt mitään väärin, vaan sinä. Minä en sanonut, että ls soittelee perään, vaan neuvola on ottanut siihen instanssiin yhteyttä, josta numerot on saatavilla ja joiden kanssa olette kenties olleet tekemisissä. Neuvolapapereissanne on varmasti vielä mainintoja entisestä tilanteestasi, joka ehkä on ollut neuvolalle sellainen, joka on saanut sitten soittamaan sinne.

Esimerkki omasta elämästä:
Olen sairastanut masennusta ja minulla on siitä mainintaa neuvolassa. Unohdin ajan ja sitten minun perääni soiteltiin ja samalla alettiin kartoittaa meidän kotitilannetta.
Rauha, rauha, en mä ole sanonut sun käsittäneen mitään väärin. :)
 
Luitko tekstin?
No ois kai voinut ottaa kirjeellä yhteyttä ensin.... Mutta uusien lakien ja asetusten mukaisesti on varmistuttava että lasta käöytetään jossain (neuvola, yksityinen lääkäri tms.) ja jos ei muuten tiedetä, niin sossuun sitten otettava yhteyttä. Ei voi muutakaan. Mut itse oisin tosiaan laittanut vaikka kirjeen ensin.
Mihinkähän olisit kirjeesi lähettänyt? AP:hän sanoi, että hänellä on turvakielto, joten edes terveyskeskuksella ei ole hänen yhteystietojaan. Siksi terveydenhoitaja on sitten ottanut yhteyttä sossuun...
 
Mihinkähän olisit kirjeesi lähettänyt? AP:hän sanoi, että hänellä on turvakielto, joten edes terveyskeskuksella ei ole hänen yhteystietojaan. Siksi terveydenhoitaja on sitten ottanut yhteyttä sossuun...
No mä itse asiassa aloin juuri miettimään, että olenhan mä saanut joskus sieltä laskun (tk:sta siis), eli täytyy niiden jotain kautta se osoite ainakin saada. :) Mutta ihan sama, käyhän se näinkin se yhteydenotto. :)
 

Yhteistyössä