Onkohan tuttavani lapsi "kristallilapsi"?

  • Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti
"mietteliäs"
Höpöttää paljon vainajista(enkeleinä), että ne nukkuvat hänen sängyssään tai tekevät jotain. Lapsella on todella suuret ruskeat silmät, suorastaan LUMOAVAT! Todella enkelin näköinen lapsi...
 
ap
Minäkään en ikinä ennen ole törmännyt kristallilapseen, mutta ihan yhtäkkiä hoksasin tuon kun aloin ynnäillä asioita yhteen. Mukamas silitteleekin joskus mummonsa siipiä, kun alkaa nukkumaan jne.. Mutta minua lähinnä pelottaa tuollaiset lapset, en usko että ne ovat ihan luojan lahjoja vaan että joku muu paha voima antaa heille kyvyt nähdä asioita..
 
Entinen työkaverini tuntee tällaisen "kristallilapsen", kuulemma juttelee kaikkia henkeviä asioita, ja kerran oli mummonsa kanssa kävellyt kirkon ohi, ja sanonut mummolleen, että haluaa mennä tuonne. (Ei siis ollut vielä silloin ikänsä puolesta tiennyt mikä kirkko on, ja mitä siellä tehdään)
 
Entinen työkaverini tuntee tällaisen "kristallilapsen", kuulemma juttelee kaikkia henkeviä asioita, ja kerran oli mummonsa kanssa kävellyt kirkon ohi, ja sanonut mummolleen, että haluaa mennä tuonne. (Ei siis ollut vielä silloin ikänsä puolesta tiennyt mikä kirkko on, ja mitä siellä tehdään)
No onko se niin kummallista :)? Lapsihan voi haluta vaikka minne, jos on jännän ja kiinnostavan näköinen paikka....
 
en kyllä autisti ole
[QUOTE="vieras";22006893]New age -hörhöjen nimitys autistille.[/QUOTE]

Siis eihän tuo autismiin liity. Joillakin vain on taito. Omani eivät kyllä moisia ole puhunut mutta kuopus on kuulemma enkelin nähnyt olohuoneeern nurkassa. Itse näen enneunia ja tiedän asioita etukäteen kuinka toimia, elämä on niin helppoa.
 
"kimberly"
Vanhemmat ovat sekoittaneet lapsensa pään, sitä se on... Katsoin telkusta yhden kristallilapsi-ohjelman ja siinä näkyi minusta, että vanhemmat harrastivat tämmöisiä asioita ja ovat saaneet lapsensakin sekaisin. Lapsi siinä kärsii, jos vanhemmat kannustavat häntä omituiseen käytökseen. Tulee vaikea elämä myöhemmin.
 
"äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja en kyllä autisti ole;22006949:
Siis eihän tuo autismiin liity. Joillakin vain on taito. Omani eivät kyllä moisia ole puhunut mutta kuopus on kuulemma enkelin nähnyt olohuoneeern nurkassa. Itse näen enneunia ja tiedän asioita etukäteen kuinka toimia, elämä on niin helppoa.
Mullakin on lahjoja ja kyllä ne on ihan luojan luomia. Näen kanssa kaikenlaista, sitä en muista onko lapsena ollut jotain.
 
ap
Tätä asiaa ei osaa varmaan epäillä lapsen oma äitikään, ei ole kuullutkaan moisesta sanasta ikinä. On hyvin fiksu ja ihana ihminen, mutta lapsen puheet ihmetyttävät. En usko siis että vanhemmat olisivat aivopesseet lasta mihinkään, niin tavallisia tallaajia kuin vaan olla ja voi.
 
nn
No onko se niin kummallista :)? Lapsihan voi haluta vaikka minne, jos on jännän ja kiinnostavan näköinen paikka....
Minun lapseni on kaksi kertaa pyytänyt päästä kirkkoon. Naantalissa kun oli vähän yli 3v. Jäi katsomaan kirkkoa ja sanoi, että hieno talo, haluaisin käydä katsomassa. Toinen oli Tampereella kun lapsi oli 3,5v. Näki kirkon ja halusi mennä. Ihan tavallinen penska silti :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Niin? Tämä hänen mummonsa on siis kuollut, lapsi näkee/kuvittelee vainajat enkeleinä. Lapsen sanavalinnatkin ovat todella fiksuja, tuntuu olevan ikäisiään paljon viisaampi.
Silti ihmettelen siipiä... En ole yhdelläkään vainajalla/hengellä nähnyt siipiä, saati niitä silitellyt.
Sitä minä vain...

AlQaida kysyi eräänä aamuna "onko xxxx-mummi kuollut? Minä näin hänet täällä". Mutta siivistä ei ollut puhetta.
 
"vieras"
Mun kaveri on niin new age hörhö! Just noita kristallilapsi juttuja, enkeleitä, ennustuksia jne. Ja mä en aina tiedä miten reagoida sen juttuihin. Se on niin jossain hörhömaailmassa ja ihmettelee kun lasten kans menee miten menee.
 
"rane"
Raamattu on kokoelma tarinoita, joiden on tarkoitus johdattaa ihmiset elämään keskenään hyvää elämää sekä tuoda lohtua ylitsepääsemättömien asioiden edessä. Kyseessä on sadut hyvässä opettavassa ja kannustavassa mielessä. Kaikki tarinat eivät toimi enää tänä päivänä, mutta lähimmäisen rakkauteen keskittyvä ydin on kaunis.
Vituiksi homma menee siinä vaiheessa kun vähämieliset ottavat jutut kirjaimellisesti tosissaan ja vielä pahemmaksi kun valtaapitävät käyttävät näitä reppanoita hyväkseen joko saadakseen rahaa, valtaa tai seksiä.
Ei tätä lapsen tarvitse tajuta, mutta en kyllä lähtisi kristallihommiin kannustamaankaan.
 

Yhteistyössä