****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Puppa :hug: luulisin että normia alkuraskauden tuhrua.
Josefia Ok. Hienoa et tutkitaan ja tuleepa komia nuorimies hänestä.
Meillä tyttö ollut aina isokokoinen,normaalia kotisapuskaa,päiväkotipöperöitä syö.Karkkeja vois karsia,mutta on syönyt aina hyvin.
Itse olen isokoinen 171cm ja pyöreä ollut lapsesta asti.
Näin me olemme erilaisia ,me ihmiset:)
 
puppa Mulla ainakin oli viime raskaudessa oikein koviakin alkuvuotoja ja pitkään...tossa se nyytti kuitenkin on :)

Mutta mulla ei oo enää mitään oireita..ihme kumma..tai sit tää on taas sitä tyyntä ennen myrskyä kun viime raskaus oli niiiin kipiä että
 
Helou Leidit!

Ahkerasti olen seuraillut kirjotuksianne, itse en ole vain jaksanut tänne kummemmin kirjoitella. Laiskuus vaivaa. Omat olot heittelee lähes oireettomasta vuodepotilaaseen. Ihan päivästä riippuen, tänään aamulla oli paha olo ja nyt ilta on menny kuin ei tässä raskaana olisikaan..

Onnittelut ultrasta iloisia uutisia saaneille ja he jotka jännäävät sinne menoa niin TSEMPIT!! =)

Mitähän sitä muuta? Niin, aivan järkyttävä turvotus vaivaa! Aamuisin on ihan normi, mutta kun syöt jotain niin apua mikä pallo! Kuin vatsalaukussani olisi kolmoset tuloillaan.. Ja sitä kestää aina iltaan asti.. :O Leukaani on puhjennut ruusutarha kuten luin joillakin muillakin olevan, tosi mahtavaa... : / :D mitähän vielä ootte keskustellu.. Seksi.. Noh alussa minulle ois kelvannu ja nyt on osat kääntyny toisin päin :D Ja pari viikkoa sit näin unissani mahottomasti kaikkia rivoja unia :D Onneks neki on nyt loppunu..
Saa nähdä onkohan sielä masussa ketään, vähän jännittää kun oireet heittelee niin paljon ja loppujen lopuks on vähentynykin siitä mitä oli esim kaks viikkoa sitte, mutta sitte sen näkee kun joskus ultraan mennään. Sovittiin et mikäli ekaan neuvolaan menee vielä (ja ylipäänsä kuunnellaanko sielä mitään) aikaa niin sit varhaisultraan.. :p

Lomareissulla sain nauttia kasvohoidosta, teki hyvää!! Sekä intialaisesta päähieronnasta, ah! Kyllä olin ne ansainnu :D

Nyt ihanassa kodissa rakkaiden lasten (kissa ja koira) kanssa :heart:

Löllöttelijä ja Pallero 6+2 ?
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
Mä voisin ilmoittauta mukaan huhtikuisiin! Ajattelin ensin, että menisin tuonne toukokuisiin, kun LA on 29.4 (ja ajattelin, että toukokuisilla olis viikot enemmän samassa), mutta siellä on hiljaista ja täällä sen sijaan tuntuu olevan aktiivisempaa!:) Koitin lueskella tuolta alusta saakka ja "tutustua" teihin vähän!:)
Surullisia uutisiakin on näköjään ollut!:'( Ja sitten taas vastapainoksi mukavia ultrakuulumisia yms.!:)
Voi toivotaan tarrasukkia nyt kaikille meille, että pikkuiset pysyy kyydissä!:)

Olen siis Chamon, 28v. ja minulla vuoden ikäinen tyttö!:) Toista siis odotellaan! Ja kovin toivottu on tämä pikkukakkonen!:heart: Ja La olisi tosiaan 29.4!:heart:

Chamon ja Nasu 4+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: luosto
Ja vielä jos joku osaisi vastata varhaisultrakäytännöstä... esikoisen aikana en mennyt, mutta nyt haluttais mennä!:) Mulle tehtiin about vuosi sitten kiireellinen sektio äkillisen ja vakavan raskausmyrkytyksen ja yllätysperätilan takia, joten olis kiva päästä kurkkaamaan, että kaikki olisi alkanut hyvin!
Eli koska kannattais mennä, että sydämen syke näkyis? Ja tehdäänkö se muuten alakautta vai masun päältä?
 
mymosa
Mulla on alkuraskauden ultra rv 6+4 ja jotain siinä main oli kuopuksestakin. Eli siinä rv7 on hyvä aika. Ja kuopukselta tehtiin mahan päältä, mutta yleensä se kai tehään alateitse.
 
Chamon tervetuloa :) Minulla oli se varhaisultra just keskiviikkona, menkkojen mukaan rv 7+2 silloin ja sikiön koko vastasi 6+2 eli ovis mitä ilmeisimmin ollut myöhässä, sydän siellä jo sykki ja hyin näkyi :) Eli mun kohdalla olikin hyvä että mentiin vasta 7+ viikoilla koska koko vastasikin pienempää, jos olisin mennyt jotain rv 6+ niin todellisuudessa olisi ollutkin sitten se 5+ ja silloin ei välttämättä sitä sykettä vielä näe.. Että se vähän riippuu.... :)

Mulla on nyt niitä oireita vaikka muille jakaa.. Aamupahoinvointi- järkyttävää, oksentanut en ole, suonenveto- inhottavaa, näppyjä naamassa- tosi ihania, ihottuma edelleen päänahassa jo 3 viikkoa ja viimeisimpänä muttei todellakaan vähäisimpänä väsymys- sanoin kuvaamatonta.. Mutta otan ne ilolla vastaan, kunhan kaikki menee vaan kunnialla loppuun :heart: Tuon väsymyksen voisin kyllä antaa heti pois..
 
mymosa
Mä pelkään totakin, että menen liian aikasiin ultraan. Kun silloin 4+2 ei näkynyt mitään ja gyne sanoi, että pitäis näkyä, että viikot voi olla pienemmät.. Joten näkyykö siellä sitten kaikkea toivottua silloin 6+3.. (eikä +4)..
Olenpa melkein varautunut kuulemaan ikävät uutiset.. ehkä tää tuntuu niin uskomattomalta, että ei halua ees uskoa.

kauhee väsymys ja aattelin köllähtää tähä sohvalle ton leffan ajaks, joten saa nähä kui kauan kerkiin kahtoa :D
 
Huomenta:D
Olen taas klo 5 asti ollut hereillä..Mä en tajua|O.Esikoinen tuli kotiin riennoista niin meikä keittelee aamukahveita.
Päivällä sitten nukuttais,mutta työpaikalla voisivat katsoa vinoon,jos päiväunet ottaisi..Iltavuoroon menossa.

Seksistä näin aamuvarhaisella.Mulla on kyllä minimissä halut.Ei se ihanaa ole,kun hieman etova olo ja väsyttää pitkin päivää..
Onneksi ei tule yllärinä isännälle,kun joka raskaudesta on ollut hiljasempaa sillä saralla:ashamed:

Mutta OON niin onnellinen näistä raskausoireista,tekee todellisemmaksi asian.:heart:


Hienoa,että porukka kasvaa:heart:

luosto rv 5+1
 
Täällä ollaan flunssan kourissa niin minä kun toi meidän pikkuneiti. :snotty: Muksut ne vaan jaksaa flunssassa touhuta kun ite on ihan puolikuollu. :D Olo on edelleen raskauden puolelta ihan normaali, ei oireita, tänään poksui viikot 5+0. :heart: Viimeksi km alko varmaan näillä tienoilla, sillon ei viikot ollu ihan selvät. Toivotaan että nyt pysyis mukana. =)
 
Täällä ei vieläkää voi aamulla syyä mitää..ulos tulee, että heilahtaa :x Päivällä sit taas uus yritys. Väsymys täälläki jotaki kamalaa|O...Jospa nää tässä jonku viikon päästä häviäis...

Mulla varmaan taas tässäkin raskaudessa RD: / Esikoisesta puhkes vasta rv 38+, ja siinä vaiheessa nyt enää hirveesti mitää tehty, ja kuopuksessa kävin rasituksessa jo rv 12+ ja paasto pomppas...
Onko muita joilla RD ollu?

rv 8+2
 
mymosa
Vähä meinas etova olo iskee kun paistoin jauhista pizzaa varten.. kuopuksesta oli kanssa etova olo jauhiksen kanssa. Saa nähä kui mun pitsan syönnin käy, en kyllä aijo katkiksia ja aurajuustoa pois jättää, pizza ei todellakaan oo pizza, jos siinä ei oo aurista ja katkiksii :D

Nyt vaan odotellaan miestä kotoo ja tuo tullessaan meille kinkkusuikaileita.. ainahan sitä jottain unohtuu.. :)
 
mymosa
RD:llä vissiin meinataan sokereita??

Mulla ollut molemmissa kohollaan, mutta ainoastaan ruokavalio hoitona. Nyt sitten syön metuja ja pelottaa lähtee sokerirasitukseen, kun on peloteltu insuliinihoidolla. Toivottavasti metut ois sen verran auttaneet, ettei insuliinia tarviis.
Kaks kertaa rasituksessa käyny aina raskauden aikana.
 
mymosa
Katoin muuten kalenteria.. koska 30.4 on maanantai niin hyvällä onnella la oiskin jo 24 tai 26.4, koska ainoastaan ti ja to tehdään suunnitellut sektiot :D

rv 4+5 ylihuomenna taas poks.. jee..
 
Täälläkin yksi joka on ollut vähän hiljaisempi, anteeksi siitä.
Ei vaan ole pahemmin mitään mainittavaa, kun raskaus ei tunnu päässä eikä persiissä :D

Esikoisella on onneksi tänään toinen hyvä päivä putkeen, kun alku viikosta lähtien sen kitinää on saanut kuunella enemmän ja vähemmän, öisinkin on heräillyt itkemään. Epäilen nyt kaikkein eniten eroahdistusta, ja hampaita. Äiti ei saa poistua näköpiiristä sekunniksikaan : /

rv 5+6 (huomenna poksuu)
 
Täälläkään ei mitään mainittavaa :) Mammafarkkuja koitin käydä kattelemassa, mutta ei oikein löytynyt itseä miellyttävää mallia. No onneks omat vaatteet viel menee hyvin päälle, joten ehtiihän nuo kattoa myöhemminkin :)
 
vauvahaaveita mulla narahti yks tulos 0,1 ja oli siis rd. ruokavaliolla hoideltiin, tai siis mittailin ja arvot oli normaalit :)
tällä kertaa en siihen testiin suostu että mittailla voin mutten sitä litkua ym juo..tuli niiiin kaamee olo :/
 
Mun pitäs varmaan tosiaan nyt jo ruveta etsimään jotain ylilöysiä vaatteita jos jostain löytyisi..kun mua supisti kaikki kireet vaatteet..oikeastaa mitkään mammavaatteetkaan ei menny päälle kun supparit alko..yhdet löysin loppujen lopuks kauheen etsinnänä tuloksena ja niit sit käytinkin joka päivä :D
ehdotuksia missä olisi hyviä ilman resoreita tai kiristyksiä olevia mammavaatteita?
 

Yhteistyössä