****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Vau, pitääkin kokeilla tota Sale81 tekniikkaan tolla sormusjutulla. :D Ite oon kans tota sormustestiä harrastanu monet kerrat, näyttää mulla aina samat. tyttö,poika,tyttö,poika,tyttö, tyttö. ja tyttö jo on niin poika olis seuraava. :D Tosin en oo ajatellut ihan kuutta tehä et en tiiä näyttääkö sit km:ät joten sit olis taas tyttö. :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä tein hiuksella massun päältä :)
Kaveri joskus teki, kun en vielä odottanut niin ranteesta ja tuli tyttö, poika, tyttö.. Sekä ennustaja elli on ennustanut mun saavan vielä tytön.
Pitää kokeilla tuota paperi hommaa vielä mielenkiinnolla.. :D

Ja sanotaanko vielä, että mulla on jo tyttö ja poika, tuossa järjestyksessä vielä :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tervetuloa uusille :)

Tänne ei mitään uutta, neuvolaankin vielä yli viikko (ens perjantaina) ja lääkäri on siitä seuraava maanantai, että saa vielä odotella rauhassa..

Painoa mulla tuli esikoisesta jotain 15kg ja kuopuksesta 12kg, molemmilta jäi sit vielä jotain 5kg synnytyksen jälkeen..

Perjantaina alkaa kuopuksen kerho :) On se kiva kun toinen niin oottanut jo 4 viikkoa:whistle:=)

rv 8+1
 
Ei taida tulla meille tyttöä eikä poikaa.. Taas alko vuotaan verta viime yönä, toinen km jo puolen vuoden sisällä.. En kestä... Lääkäriin pitäs kahen jälkeen, miks taas piti käydä näin. :'(
 
Viimeksi muokattu:
bela88: Eikä!!! :'( Mutta älä luovuta vielä, täälläkin on monella ollut vuotoa ja silti kaikki kunnossa!!! Täällä sulle peukut ja varpaat pystyssä!

(.)Kylläpä viime yönä satoi, tuntui että tulee katosta läpi! Huh!

...ja tänään poksuiskin... (tosin ei ole kiva poksua kun toisilla on murheita...)

Ceali&Lilleri 9+0
 
HELLUREI!!! :) :)

Joo sadetta piisaa täälläkin!! Eilen ku kävin lähikaupassa ostamassa ruokaa ni kastuin 100 metrin matkalla läpimäräks ku alko onnekseni niin ihana kaatosade :) hoh hoh

Nytkö tää pahoinvointi alkaa ku koko ajan on vähän äklö olo??? Sit ku syö ni tulee pikkusen parempi olo, mutta se ei kestä kauaa. En haluis kuitenkaa että vielä kaikki vastaatulijat huomaa että ai toi oottaa lasta ku tollee käyttäytyy. Viikkoja ku ei tosiaa oo vielä kovinkaa monta.. Mutta vielä on pikkunen pysyny aineki matkassa ja toivotaa, että on tässä vaiheessa kovasti tarrasukillaan kiinni. (Tää on niin uutta ja outoa kaikki ku ekaa odottaa) Viikon päästä tasan eka neuvola ja alkaa vähän jo jännittää :D JEE

Vielä kerran otan aiheen esille; eli blogit! Jos jollain uusilla tulijoilla (ja tietysti vanhoillakin) on oma odotusblogi, niin ois mukava saada osotteita.. Oma blogini löytyy täältä; Niin pieni vielä... Kaikki mukaan näihin blogimaailmoihin!!!

Masulainen rv 5+6
 
Bela88 Epäreilua!:'( NIIN kurjaa!:( Toivotaan, että oliskin kaikki kuin ihmeen kaupalla hyvin! Tule kertomaan sitten lääkärikuulumiset!:hug:
Tuli niin paha mieli Belan puolesta, ettei nyt huvita kirjoitella muuta!

Chamon ja Nasu 5+2
 
En jaksa uskoa että pysyis sisällä kun vuotaa niin reilusti, tuskin lääkärissä selviää vielä mitään, varmaan ultrakin joskus myöhemmin kun ei meidän tk:ssa oo laitteita millä ultrata, niin pitää naapurikaupunkiin ja viimeksikin meni varmaan viikko ennenku tuli kutsu ultraan. :/
 
Huomenta kaikille!
Bela88 :hug: Kurjaa kun nuo vuodot sinua kiusaavat.

Olin melkein viikon nettipimennossa kun oltiin pohjosessa juhlissa. Nyt on paluu arkeen koittanut. Kurjaa kun työnteko haittaa palstailua... :D Eilenkin oli niin kiire etten ehtinyt lainkaan koneelle.
Kävin eilen Savonlahdella vu:ssa ja kaikki oli kunnossa. Sydän löi tasaisesti. :heart: Vastasi täysin viikkoja 7+1. Neuvolaan pitäisi tänään soitella. Harmi kun sinne ei saa neljän jälkeen aikoja. En millään haluaisi kertoa pomolle että menen neuvolaan kun alotin heinäkuussa uudessa paikassa. Koeaikaakin on jäljellä vielä kiitettävästi..
Luen illalla teidän kuulumiset ihan ajatuksella.

M1n1 ja Toivo 7+2
 
Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.

Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse. "

Jos haluatte mukaan nii antakaa sähäri nii pistän sähköpostilla linkin mitä kautta rekkaatte :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu taas yksi uusi mukaan. Olen 36v. odotan neljättä ja viimeistä lastani ja Taysiin käy matka kun aika koittaa. LA olis 4.4. , mutta kaikki muut edellistä lukuunottamatta ovat menneet pitkiksi. Edellinen tuli pari päivää ennen kuin Noro-virus käynnisti synnytyksen.

Oireina tällä hetkellä armoton väsymys ja pahoinvointi..

Papuli rv 8+6
 
  • Tykkää
Reactions: luosto
on kyllä typerää tuollanen että tuollasessa(kin) tapauksessa pitää joutua odottelemaan aikaa. miettikää mikä ressitilanne se on?! kaikenaikaa kuitenki vaan pelkää ja miettii sitä asiaa! musta tuollasiin tilanteisiin pitäs olla mahdollisuus päästä ultraan sillai päivystysmäisesti. ihan joka paikassa.
Toivotaan kuitenkin että lääkärissäkäynti jo selventää asiaa ja tietty vielä hyvillä uutisilla.

Mulla on tänään hirvee päivä.
Aamusta asti vaan hirvee väsy ja ällötys päällä. hyi!
kaikki alkoi aamulla klo 06.30 ku heräsin ällöttävään kahvin hajuun ku mies ittelleen keitti aamukahvia. mitenkä musta tuntuu, että se haju leijailee täälä edelleen? :x
pistin miehelle tekstaria perään, että sovitaanko että tästälähtien juot aamukahvis vasta töissä tai viet ainaki keittimen pihalle ja keität sen siellä. :LOL:
Olo on kyllä niin vaivaanen ku väsyttää ja oksettaa, että on täs tullu tämän aamupäivän aikana mietittyä jo varmaan sata kertaa että onneks tää on vipa kerta raskaana. sitte on se haluamani neljä koos. =)
tiedän, mieli voi vielä muuttua ja ite mä tätä oon halunnu ja oikeesti raskaus on ihanaa, jos ei ällöttäisi. mun tähänastiset raskaudet on menny niin hyvin ku ei oo juuri mitään oireita ollu, niin tää on aika uus juttu mulle.

huppa ja taimi 7+4
 
NelliKaramelli minkälaista vuotoa sulla oli? Kun tää ei oo mitään ihan pientä vaan siis jatkuvasti vuotaa ihan kunnolla, enemmän kun menkoissa ja just tuli kauhee klimppi. En siis jaksa uskoa että olisi harmitonta. : /
 
Bela88 mullakin on ollu vuotelua ja toissailtana vuoti kovastikkin ja kipuili samalla. Kuten aiemmin jo mainitsin, lääkärin mukaan kaikki on kuitenkin ok. Mitä olen asiasta lueskellu niin joillakin saattaa vuotoa tulla tosi paljonkin eikä se merkitse mitään. Toisilla taas jo pieni vuoto voi merkitä keskenmenoa. Nämä(kin) jutut ovat niin yksilöllisiä. Toivotaan että kaikki on ok, meillä molemmilla. :hug:

Piinaavat ajat itsellä vielä tässä ku ei ultra-aikaa kuulu. Myöskään meidän terveyskeskuksessa ei ole ultrauslaitteita niin täytyy odotella aikaa. Siinä saattaa kuulemma mennä 1,5 viikkoa jopa. Kamalaa elää epätietoisuudessa. Pitäis tosiaan olla joku päivystysultra jossa vois käydä.

puppa 5+4
 
Ekassa neuvolassa eilen käyty ja syke löytyi :heart:
Sain keskenmenon maaliskuussa viikolla 11 joten nyt täti neuvolan sanoi että voin käydä vaikka joka viikko näin alussa tarkistuttamassa asian. Täällä kun on ulrta millä täti kattoo joka kerta. Kyllä minusta se on ihan neuvolan tätistä kiinni että ottaako se sinne epäilysten vallitessa sillä eihän se ole hänen palkasta pois. Täällä ainakin on aivan ihana täti, ei sanonut mitään minun painosta vaikka sitä on paljon. Eikä sanonut sitäkään että painoa ei saa raskauden aikana tulla. Mä kyllä tykkään käydä siellä. Hän ottaa ens viikon perjantaina vielä ultralla että onko syke vielä (ja toivottavasti on) ja onko kasvanut.

On jotenkin ihan eri mieli nyt raskaana ollessa kuin tammikuussa kun kesken tuli. Sellainen varma olo mutta ken tietää miten käy :D toivon kovasti että pikkuinen pysyy matkassa. Pelkään joka vessa käynnillä että verta tulee, ei kai siitä pelosta pääse ohi. Valkkari on vaan tosi runsasta että toisinaan tule hätä tunne että nyt vuodan...

Paha olo jatkuu ympäri vuorokauden ja kamala väsy. Syöminen helpottaa hetkeksi mutta kun ei tee mitään mieli syödä. Onneksi oksentaa en ole vielä joutunut. Puristettu lime mehu poistaa hetkeksi ällö olon kokonaan. Onko muut sitä kokeillut?

Tein sormus testin ja poikaa näytti. Esikoinen on tyttö. Olen kyllä niin utelias että haluan heti tietää kumpi tulossa jos sinne asti päästään. Miten muut?

Voimia ja toivoa vuotojen kanssa kamppaileville.

Piiper75 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: luosto

Yhteistyössä