Oriolan toimitusongelmat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Veikkaan, että kaikki tietokonejutut on ulkoistettu ja ne teetetään jossain Intiassa tai muussa halvan työvoiman maassa. Niillä saadaan kunnon sotku aikaan. Systeemejähän siellä on uusittu uutisoinnin mukaan ja kaikki ei ole mennyt putkeen.
 
vierailija
Ehkä lääkkeet pitäisi sittenkin siirtää elintarvikeliikkeiden puolelle. Siellä tukkureilla ei ole varaa tuon tason hölmöilyyn.
Saatat olla väärässä. Oriolan vaikeudet johtuvat toiminnanohjausjärjestelmän vaihdosta. Järjestelmä on sama. mitä Kesko käyttää. Ja Oriola ja Kesko ovat jo perustaneet yhteisyrityksen lääkemyyntiä varten, Ei tämä ainakaan vaikuta siltä, että se toimisi paremmin kuin apteekit.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
vierailija
Suomessa on nykyisin ollut ihan tolkuttomasti saatavuuskatkoksia, jotka siis ovat eri asia kuin nämä toimitusvaikeudet.
http://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ajankohtaista/saatavuushairiotiedotteet

Oma migreenilääkkeeni (nenäsumute, minulle paras, ei korvaavaa tuotetta) oli puoli vuotta kestävä saatavuuskatkos. Reseptillä saatavalla ihovoiteellani (ei korvaavaa tuotetta) oli puolen vuoden saatavuuskatkos. Eilen yritin ostaa reseptillä perusvoidetta, mutta kuulemma koko apteekki oli tyhjä kaikista Oriolan perusvoiteista, koska Oriolalla on toimitusvaikeuksia ja yrittävät keskittyä niihin hengelle tärkeimpien lääkkeiden kuten insuliinin ja syöpälääkkeiden toimittamiseen.

Ihan kuin Neuvostoliitossa aikoinaan. Nyt olen oppinut hamstraamaan noita lääkkeitä, ja selkeästi on aika alkaa hamsteroida perusvoiteitakin...
 
vierailija
Suomessa on nykyisin ollut ihan tolkuttomasti saatavuuskatkoksia, jotka siis ovat eri asia kuin nämä toimitusvaikeudet.
http://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ajankohtaista/saatavuushairiotiedotteet

Oma migreenilääkkeeni (nenäsumute, minulle paras, ei korvaavaa tuotetta)
Et voi olla tosissasi...! Migreenin kans pärjää oikein hyvin ilman lääkkeitäkin. Mistä tiedät, vaikka sun ihovaivat johtuisivat niistä lääkkeistä? Mulla ei ole käytössä mitään apteekkivalmisteita, en oikeen tiedä noista mitään.:censored:
 
vierailija
Et voi olla tosissasi...! Migreenin kans pärjää oikein hyvin ilman lääkkeitäkin. Mistä tiedät, vaikka sun ihovaivat johtuisivat niistä lääkkeistä? Mulla ei ole käytössä mitään apteekkivalmisteita, en oikeen tiedä noista mitään.:censored:
Migreeni aiheuttaa kansantaloudellisesti todella suuren määrän sairaslomapäiviäsi, ja jos migreenikohtausta ei saa poikki, sen kanssa moni joutuu sairaalaan tiputukseen.

Yleensä myös lähdetään siitä ajatuksesta, että kaikki reseptillä määrätyt lääkkeet ovat tarpeellisia ja elämänlaatua parantavia. Sekö on sinusta ok ja sivistysvaltion menoa, että ihosairauksiin voi olla vuoden vailla lääkettä, kun siihen ei kuole?

Ehkä ei tähän ketjuun kamalasti kannata kommentoida, kun et tosiaan oikeen tiedä noista mitään?
 
vierailija
Et voi olla tosissasi...! Migreenin kans pärjää oikein hyvin ilman lääkkeitäkin. Mistä tiedät, vaikka sun ihovaivat johtuisivat niistä lääkkeistä? Mulla ei ole käytössä mitään apteekkivalmisteita, en oikeen tiedä noista mitään.:censored:
Samalla logiikalla varmaan olisi ihan ok, jos kaupasta ei saisi enää mitään mieliruokiasi, ainoastaan purjoa, kirveliä, punajuuria, lanttua, kirnupiimää, munuaisia ja aladoobia. Ihan hyvin niilläkin pärjää, vähenisi kolesterolilääkkeiden tarvekin. :)
 
vierailija
Samalla logiikalla varmaan olisi ihan ok, jos kaupasta ei saisi enää mitään mieliruokiasi, ainoastaan purjoa, kirveliä, punajuuria, lanttua, kirnupiimää, munuaisia ja aladoobia. Ihan hyvin niilläkin pärjää, vähenisi kolesterolilääkkeiden tarvekin. :)
Eipä ole sama logiikka. Katso Spotlight, viimeisin jakso kertoi koisomyrkkymaissiöljystä...
En muuten ikinä söisi munuaisia enkä sitä aladoobiakaan:sick:
 
Kovasti ihmettelen, jos tämän sotkun jälkeen firman tiedotuksesta vastaavia ei vedetä kölin alitse. Kun päivästä päivään katteetomasti toistelee kaiken olevan "huomenna kunnossa", menee uskottavuus nolliin aika nopeasti.

Nyt kuljetetaan lääkkeitä jo taksilla apteekkeihin/sairaaloihin.
 
vierailija
Näin helposti katoaa se porukka, mitkä ei voi taksilla haetuttaa sitä JÄÄKAAPPITILAA vaativaa valmistetta.:alien:
Uutisissa ei kerrottu asiaa niin, miten se on. SAP tulee maksamaan moninkertaisesti entiseen verrattuna, tiedetään:ninja:
 
vierailija
Kovasti ihmettelen, jos tämän sotkun jälkeen firman tiedotuksesta vastaavia ei vedetä kölin alitse. Kun päivästä päivään katteetomasti toistelee kaiken olevan "huomenna kunnossa", menee uskottavuus nolliin aika nopeasti.

Nyt kuljetetaan lääkkeitä jo taksilla apteekkeihin/sairaaloihin.
ai sieki olet merimiehiä? Muut ei ymmärrä sanontaa kölistä...
 

Yhteistyössä