Ostaisitko kannettavan joka on vuoden vanha

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sisältää windows xp:n ja microsoftin ohjelmiston. Harmi etten ny muista minkä merkkinen kone on kyseessä. Mut luultavasti ei mikään huono koska se olis nörtin vanha kone. Hp. olis 300 ?.
 
xp
hinta on oikea..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sisältää windows xp:n ja microsoftin ohjelmiston. Harmi etten ny muista minkä merkkinen kone on kyseessä. Mut luultavasti ei mikään huono koska se olis nörtin vanha kone. Hp. olis 300 ?.
 
en minäkään noin paljoa maksaisi. Ja vaikka nörtin kone onkin niin se ei kerro mitään sillä jos kannettava vaan sattuu olemaan viallinen niin sitten se on.

Munkin mies on aikamoinen nörtti ja tietokonenero, ostettiin molemmille kannettavat joissa tehoja oli ja näyttikset, emolevyt ja kaikki on oikeesti hyviä. Sattui silti olemaan vaan muuten niin susikone että oma meni vipan kerran rikki 1½vuoden päästä, miehellä nyt alkaa vedellä viimeisiään ja ikää sillä koneella suurinpiirtein 2vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xp:
hinta on oikea..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sisältää windows xp:n ja microsoftin ohjelmiston. Harmi etten ny muista minkä merkkinen kone on kyseessä. Mut luultavasti ei mikään huono koska se olis nörtin vanha kone. Hp. olis 300 ?.
ja on muutenkin vaikea sanoa sitä onko hinta oikea ilman, että tietää millainen kone kyseessä ja millaisia osia se sisältää.
 
..
riippuu ihan täysin koneesta!!! Hyvän ostaisin ehdottomasti, noi 300-400 uudet halpiskannettavat on ihan paskoja, niihin ei kannata missää nimessä rahojaan laittaa

laita jotain tietoja niin voi arvioida miten hyvä ostos ois?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
riippuu ihan täysin koneesta!!! Hyvän ostaisin ehdottomasti, noi 300-400 uudet halpiskannettavat on ihan paskoja, niihin ei kannata missää nimessä rahojaan laittaa

laita jotain tietoja niin voi arvioida miten hyvä ostos ois?
Sen tiän et kone oli maksanut päälle tonnin uutena. Nooh, täytyy esittää tää kysymys huomenna uudestaan jos vaikka soitan ja kysyn et mimmonen se kone olikaan :D Sama pää kesät talvet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
riippuu ihan täysin koneesta!!! Hyvän ostaisin ehdottomasti, noi 300-400 uudet halpiskannettavat on ihan paskoja, niihin ei kannata missää nimessä rahojaan laittaa

laita jotain tietoja niin voi arvioida miten hyvä ostos ois?
Sen tiän et kone oli maksanut päälle tonnin uutena. Nooh, täytyy esittää tää kysymys huomenna uudestaan jos vaikka soitan ja kysyn et mimmonen se kone olikaan :D Sama pää kesät talvet.
mun kone maksoi sen 800e ja silti tosiaan rikki 1½vuoden jälkeen ja ekan vuoden aikana takuuhuollos 3 kertaa :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mitähän ohjelmistoa tarkoitat? Jos jotain office pakettia meinaat niin niistä saa netistä ladata ihan lailliset ilmaisversiot, jotka on ihan yhtä hyviä ja toimivia kuin microsoftin omatkin. Esim. Open office.
Ihan se peruspaketti mis on powerpoint, excel, tekstinkäsittely. Mul on omalla koneella open office mut se ei oo ihan vastaava.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mun kone maksoi sen 800e ja silti tosiaan rikki 1½vuoden jälkeen ja ekan vuoden aikana takuuhuollos 3 kertaa :LOL:
Toi kone ei oo viel kertaakaan ollut rikki tai ollut takuuhuollossa. Tiedä sitten onko se hyvä merkki vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mitähän ohjelmistoa tarkoitat? Jos jotain office pakettia meinaat niin niistä saa netistä ladata ihan lailliset ilmaisversiot, jotka on ihan yhtä hyviä ja toimivia kuin microsoftin omatkin. Esim. Open office.
Ihan se peruspaketti mis on powerpoint, excel, tekstinkäsittely. Mul on omalla koneella open office mut se ei oo ihan vastaava.
Aijaa no hyvin mä oon sillä pärjännyt ja opiskeluissa tarttenkin noita ohjelmia koko ajan :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Aijaa no hyvin mä oon sillä pärjännyt ja opiskeluissa tarttenkin noita ohjelmia koko ajan :D
Toki niillä pärjää, mut en aina jaksa venkslata niitä koulun koneisiin sopiviksi, niin kun on 90-luvun office ja aina ne powerpointit menee keturalleen. Ja mä oon muutenkin aina halunnot ton pakettikokonaisuuden itelleni.
 
vieras
en missään nimessä 200 enempää, siihen hintaankin sais olla aika hyvä.

Vertaa siihen et jos nyt ostat sen vaik 250 eur ja se kestää 6-12 kk ja sit joudut ostamaan kaupasta uuden, tuo on hukkaan heitettyä rahaa. Toisaalta, se voi kestää myös 3 vuotta ja silloin kannatti.

Täytyisi tuntea se nörtti ;)
 

Yhteistyössä