Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

Vieras
Ihan sama, mitä joku muu ajattelee... Olen yli 40v ja oikein tyytyväinen ikääni. Ottaisin mielelläni ilmaisen abdominoplastian - eikä edes ole terveydellistä syytä. Ottaisin mielihyvin myös rasvaimun ja rintojen kohotuksen. Silikoneja en tarvitse. Itsetuntoni on hyvä, samoin parisuhteeni. Ikänikin kanssa siis olen sujut. Urheilen ja elän terveellisesti. Ihan nättikin olen. Rahatilanteeni sallii minulle nuo toimenpiteet juuri tässä iässä ja aion niihin mennä. Enkä koe olevani siitä edes tilivelvollinen itseäni nuoremmille, joiden mielissä 40+ on jo puoliksi haudassa ja saa rauhassa rapistua... Tai edes niille, joille kyse on eettisestä valinnasta ja joiden perustelut siksi paremmin ymmärrän ja niitä arvostankin :). Moni 20+ tulee ajattelemaan monista asioista eri tavalla 10-20v. kuluttua, vaikka nyt ei sitä uskoisikaan ;).
 
jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihan sama, mitä joku muu ajattelee... Olen yli 40v ja oikein tyytyväinen ikääni. Ottaisin mielelläni ilmaisen abdominoplastian - eikä edes ole terveydellistä syytä. Ottaisin mielihyvin myös rasvaimun ja rintojen kohotuksen. Silikoneja en tarvitse. Itsetuntoni on hyvä, samoin parisuhteeni. Ikänikin kanssa siis olen sujut. Urheilen ja elän terveellisesti. Ihan nättikin olen. Rahatilanteeni sallii minulle nuo toimenpiteet juuri tässä iässä ja aion niihin mennä. Enkä koe olevani siitä edes tilivelvollinen itseäni nuoremmille, joiden mielissä 40+ on jo puoliksi haudassa ja saa rauhassa rapistua... Tai edes niille, joille kyse on eettisestä valinnasta ja joiden perustelut siksi paremmin ymmärrän ja niitä arvostankin :). Moni 20+ tulee ajattelemaan monista asioista eri tavalla 10-20v. kuluttua, vaikka nyt ei sitä uskoisikaan ;).
Tässä mun pointti, vaikka mittarissa on vähän vähemmän vuosia. Näin 33vuotiaanakin se keho vain on erilainen kuin 25 vuotiaana.
 
Tanja
Jos olis mahdollista, niin ottaisin kernaasti ton vatsanpienennyksen, siis sen lärpäkkeen poiston. Neidistä levisin ihan valaaksi :ashamed. mikä nyppii ja kovasti. En ilkiä käydä lasteni kanssa uimahallissa nykyään, ennen lähes asuttiin siellä :)..voi niitä aikoja...Nyt hyvä kun ilkiän itekseni pikaisesti suihkussa ja saunassa käydä, peiliä pelkään ja väistelen simona, sillä sitä ikävää tosiasiaa on vain niin vaikea myöntää, että kroppa on muuttunut kovasti... Ja naiset osaa olla julmia toisilleen paikassa kuin paikassa ikään katsomatta, pilkka ja tollottaminen sattuvat, varsinkin kun yrittää epätoivoisesti päästä liikakiloistaan eroon... Naiset ovat todella pahoja toisilleen, ei miesten kesken ole mitään tällaista arvostelua.
 
o
Riippuu miltä näyttäisin ja miltä se tuntuisi. Vaikea uskoa että menisin, mutta jos kroppa olisi aivan räjähtänyt pysyvästi ja itsetunto huono sen takia, voisin harkita, ainakin tuota vatsankiristystä.
 
Minusta oli ihan järkyttävää, että pysähdyin edes sekunnin sadasosaksi miettimään asiaa.

En ottaisi, tarvetta kyllä olisi jo nyt =)

Itse asiassa oli tosi ihanaa ja hauskaa kun eilen saunabileissä ukot vanhaan tapaansa heitti vitsiä "hieroi käsiään yhteen "odotellessaan sitä kun akat on niin kännissä että alkavat vähentää vaateitaan ja tanssimaan pöydällä :eek:
a. Puolet naisista imetti tai oli raskaina - sellaisia kännejä ei siis tulisi olemaan
b. Ne jotka eivät olleet, olivat kuitenkin läsnä pienten lastensa (ja miestensä ) kera
c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x

:LOL: :LOL:

Oli vain niin ihana todeta että yhdessä tässä rupsahdetaan ja että "bileet" ei ole ihan sitä mitä ne ennen olivat ja että kukaan meistä ei ole ikuisesti parikymppinen (ainakaan fyysisesti). Ihanaa - E-L-Ä-M-Ä-Ä.
 

Yhteistyössä