Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x

:LOL: :LOL:

.
mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|

kaameaa se on että naiset itse luulevat että pitää mahtua tiettyyn muottiin jotta kukaan haluaa edes katsoa.
 
Rukoilijasirkka
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani :D mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x

:LOL: :LOL:

.
mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|

kaameaa se on että naiset itse luulevat että pitää mahtua tiettyyn muottiin jotta kukaan haluaa edes katsoa.
Tässä piilee ironiaa. ;)
hyvä että sun kohdalla niin :)

tiedän turhankin monta naista jotka luulevat olevansa niin rumia ettei edes oman miehen nähden kehtaa olla alasti :|
 
vieras
helppoa se on sanoa että ei menisi korjauttamaan ulkonäköään silloin kun siinä ei ole mitään mainittavaa vikaa. Muutamat raskausarvet, hiukan roikkuvat rinnat, löystynyt vatsanahka tai vaikka tavallinen nenä jossa omasta mielestä on jotain vikaa on täysin eri asioita kuitenkin kuin sellaiset viat jotka ihan oikeasti on silmiinpistävän näköisiä :/

jos mahanahka on samassa kunnossa kuin tämän ketjun juliaroberts-linkissä´, kyse on ihan eri asiasta kuitenkin kuin silloin kun mahan pällä roikku sellainen "irtonainen" löysä lärpäke.

helppo se on huudella ettei tekisi mitään silloin kun näyttää täysin normaalilta :|
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani :D mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...
Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. :) En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x

:LOL: :LOL:

.
mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|

kaameaa se on että naiset itse luulevat että pitää mahtua tiettyyn muottiin jotta kukaan haluaa edes katsoa.
Tässä piilee ironiaa. ;)
hyvä että sun kohdalla niin :)

tiedän turhankin monta naista jotka luulevat olevansa niin rumia ettei edes oman miehen nähden kehtaa olla alasti :|
Niin, minäkin tiedän paljon sellaisia. :(

Se on sääli että ihmiset ei ymmärrä että se kauneus lähtee siitä että itse arvostaa itseään. Tunnen kyllä myös niitä, jotka ovat kauniita pyöreitä tavallisia naisia, jotka itsevarmuudellaan ja kauneudellaan peittoaa kaiken maailman "luukasat". Ja tiedän myös erään "luukasan" joka haluaisi olla tavallinen. Niin tai näin niin jokainen voi hakea itsestään epäkohdan.

Kuka ihan oikeesti haluaa miehen jolle tärkeintä on se että näyttää barbilta?
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani :D mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...
Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. :) En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.
ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani :D mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...
Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. :) En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.
ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....
Ahaa. Eli siis oikeasti, sinun kroppasi vaati sitä. Tässä asiassa olin nyt väärässä, kyllähän selkäkipukin on kropan vaatimus toimenpiteisiin.

Kivoja nää keskustelut, että oppii jotain uutta ja voi muuttaa mieltänsä sen seurauksena.
 
Voisin mennä vatsanahan kiristykseen ja jonkinlaiseen rintojen kohotukseen, jos se tosiaan ei maksaisi mitään ja uskaltaisin luottaa tekijän ammattitaitoon, että lopputulos todella olisi parempi kuin lähtötilanne. Mulla on helposti arpeutuva iho, joten sen vuoksi joutuisin miettimään useamman kerran.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?

Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani :D mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...
Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. :) En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.
ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....
Ahaa. Eli siis oikeasti, sinun kroppasi vaati sitä. Tässä asiassa olin nyt väärässä, kyllähän selkäkipukin on kropan vaatimus toimenpiteisiin.

Kivoja nää keskustelut, että oppii jotain uutta ja voi muuttaa mieltänsä sen seurauksena.
eilen tästä samaisesta asiasta väännettiin kättä...en halua kertoa sen enempää asioistani ja tämänkin olisin voinut antaa olla ja olla kertomatta....mutta kerroin sen silti. Muutama ymmärsi, muutama taas ei :D
 
Tanja
Mun mielestä se on ympäristö ja siitä varsinkin naiset, jotka valitettavasti vain määrittelevät hirveän voimakkaasti ja pontevasti sen kulloinkin vallassa olevan naisihannemallin. Raskauden jäljiltä pitää olla hetimmiten timmissä kunnossa, ylipainoa ei saa tulla, raskausarvista puhumattakaan. Ulkoisen habituksen perusteella tehdään pikaisia päätelmiä naisen älykkyysosamäärästä, luonteesta yms. Johan niitä kaikkia asioita tälläkin foorumilla kauhistellaan ja parjataan. Minä kyllä hyvin pystyn uskomaan, että kelpaan tällaisena mursuna miehelleni ja hän minua tällaisena haluaa ja himoitseekin, mutta kyllä mun minäkuvaan vaikuttaa vertaisteni käsitykset ja ajattelutavat naisen mallista - ympäristöstähän sitä itseänsä peilaa. Ja usein juuri naiset ovat herkkiä tuomitsemaan ja arvostelemaan, hurjan pahastikin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Minä kyllä hyvin pystyn uskomaan, että kelpaan tällaisena mursuna miehelleni ja hän minua tällaisena haluaa ja himoitseekin, mutta kyllä mun minäkuvaan vaikuttaa vertaisteni käsitykset ja ajattelutavat naisen mallista - ympäristöstähän sitä itseänsä peilaa. Ja usein juuri naiset ovat herkkiä tuomitsemaan ja arvostelemaan, hurjan pahastikin.
osaavat ne miehetkin arvostella :|
esimerkkinä vaikka eräs tuttavamies jolla oli lyhyt suhde lihavaan naiseen jolla oli roikkuvat rinnat. Ihan tarpeeksi monta kertaa olen kuullut esitelmää siitä kuinka oksettavaa on herätä aamulla sellaisen naisen vierestä jolla selällään maatessa rinnat roikkuvat kainaloissa :| ei tälle naiselle siitä koskaan sanottu mitään ja kehui kyllä kauniiksi, mutta sitten selän takana kaiveltiin niitä "vikoja" ja naisparka kokoajan luuli että mies pitää häntä kauniina :|
harvoin kenenkään ulkomuodosta kukaan päin naamaa sanoo rumasti, mutta se, että on epäilys siitä että sisimmässään joku ajattelee toisin, on kamalaa :| mistä minäkään tiedän mitä minusta oikeasti ajatellaan... eihän sillä pitäisi olla väliä, mutta kun olen typerä ja lapsellinen ja välitän siitä :(
 
Kyyllä, silikonien sijaan riittäs varmaan kyllä rintojen kohotus...
Olen tuota vatsanahka hommaa ajatellut kyllä ihan tosissani koska vatsani on kokenut lasten myötä kovia, isoja lapsia ja itse aika pieni olen :D

Olen miehelle asiasta kertonut ja hänellekin käy joten ehkä joskus :D

Ja siis menen 95% varmuudella vaikken ilmaiseksi pääsekkään.
 
hieno asenne!
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Lapsiluku on täynnä, ja tissit roikku ja vatsakin....mutta antaa roikkua vaan...näillä mennään :wave: B)
Sulla on asenne kohdallaan! Voisinpa mäkin sanoa samaa, mutta en voi. Rasvaimun ottaisin ja rintojen kohotuksen heti, jos vaan rahat siihen olisi. Ja jos ilmaiseksi ne saisin, niin mä olisin jo leikkauspöydällä..
 
Kyllä sitä on tässä naisessa sen verran harakan vikaa, että kyllä ottaisin. Tai oikeastaan ne silikonit voisi jättää välistä ja ottaa sen tilalle kohotusta ja vähän laseria että saisi raskausarvet pois rinnoista.
 

Yhteistyössä