Ottaisitteko exänne takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja joulumieli
  • Ensimmäinen viesti
joulumieli
Miten on? Jos häntä koipien välissä tulisi niin ottaisitteko takaisin???

Minä en ottaisi, koska olin niin onnellinen, kun hänestä eroon pääsin. Lähdin lasten kanssa sillon aikanaan eri osoitteeseen. Ja näin on hyvä!! :xmas:
Elämä rauhottui. :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 20:37 joulumieli kirjoitti:
Miten on? Jos häntä koipien välissä tulisi niin ottaisitteko takaisin???

Minä en ottaisi, koska olin niin onnellinen, kun hänestä eroon pääsin. Lähdin lasten kanssa sillon aikanaan eri osoitteeseen. Ja näin on hyvä!! :xmas:
Elämä rauhottui. :xmas:
"Painajaisen "kerran tuosta jo näin..... :whistle: En ottais takais,tunteet kuolleet ja kun kerran petti niin anteeksi en anna!!! :/
 
exä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 20:37 joulumieli kirjoitti:
Miten on? Jos häntä koipien välissä tulisi niin ottaisitteko takaisin???

Minä en ottaisi, koska olin niin onnellinen, kun hänestä eroon pääsin. Lähdin lasten kanssa sillon aikanaan eri osoitteeseen. Ja näin on hyvä!! :xmas:
Elämä rauhottui. :xmas:

No todellakaan ottais vaikka tulis muna jalkojen välissä !
 
entinen vaimo
No en ottais, koska nyt mulla on mies elämänkumppanina, sillon kun olin exän kanssa niin mulla oli pikkupoika elämänkumppanina. Että näin. Nyt mua kohdellaan naisena, sillon mua kohdeltiin kodinhoitajana ja kodinkoneena.
 
itsekkin ollut yh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 12:16 entinen vaimo kirjoitti:
No en ottais, koska nyt mulla on mies elämänkumppanina, sillon kun olin exän kanssa niin mulla oli pikkupoika elämänkumppanina. Että näin. Nyt mua kohdellaan naisena, sillon mua kohdeltiin kodinhoitajana ja kodinkoneena.
En ottais miekään takasin. En edes lasten takii.
 
pikkupiika
olen ottanu. kerran välissä jättäny ja taas ottanu.. nyt muuttamassa puolen vuoden seurustelun jälkeen takas yhteen. aika näyttää tuleeko tästä vielä kunnon perhe-elämää vai ei... :/
 
me 2
kovasti haluisin ottaa heti, kun tunteet ei ole kuollut vielä mihkään. mies jätti mut ,nyt 3kk jälkee muuttamas tänne samalle paikkakunnalle takaisin ja ikävöi meitä. ymmärrän et ihminen voi tehä virheitä ja kerran anteeksi voin antaa toista en.

mut heti miehen kaa en meinaa seurusteleen lähtee enkä yhteiseen asuntoon. päivä kerrallaan...
 
en minäkään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 12:16 entinen vaimo kirjoitti:
No en ottais, koska nyt mulla on mies elämänkumppanina, sillon kun olin exän kanssa niin mulla oli pikkupoika elämänkumppanina. Että näin. Nyt mua kohdellaan naisena, sillon mua kohdeltiin kodinhoitajana ja kodinkoneena.
Amen! Ei muuta lisättävää tähän.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 11:16 me 2 kirjoitti:
kovasti haluisin ottaa heti, kun tunteet ei ole kuollut vielä mihkään.

ymmärrän et ihminen voi tehä virheitä ja kerran anteeksi voin antaa toista en.
Jotakuinkin näin joo. Eikä tässä itsekään ehkä aina ihan täydellinen ole ollut, että keskustelemalla ja tuumailemalla toivottavasti olisi vielä yhteen paluu mahdollista, ei ole helppoa yksinkään, ja kun niitä tunteita on vielä...
 
mamaria
Otin ja oltu nyt 3 vuotta yhdessä. kliseisesti ollaan päivä päivältä onnelllisempia nykyään. 2 poikaakin saatu lisää :D

on meillä siinä mielessä eri tilanne ollu kuin teillä exiinne vi.ttuuntuneilla että meillä aikoinaan tuli ero siksi kun minä omaa tyhmyyttäni ajoin suhteen siihen. en uskonu että se kestää, kun en uskonut että minun kohdalleni sattuisi elämänikuista suhdetta. kasvettiin sitte kommunikaation puutteessa erilleen ja mies lähti etsimään uutta onnea. 1,5 v myöhemmin meidän esikko sai aivotärähdyksen ja mies kuskas meidät sit naapurikaupungin sairaalasta kotiin ja se matka toi niin elävästi mieleen sen matkan kun tultin synnytysreissulta kotiin, että mulla heräsi vanhat tunteet. miehellä ne oli heränny jo aiemmin. pari kk myöhemmin joulun jälkeen palattiin yhteen. :heart:

on meillä ollu hyviä ja huonoja päiviä. vuosi sitten kaamosmasennus sai minut jopa miettimään eroa kun tuntu että kaikki #&%?$!* johtuu miehestä. mutta sitten mies puhui niin kauniisti että siitä lähtien on ollu aika ruusuista. mitä nyt silloin tällöin huonoina päivinä tulee tiuskittua.

mutta rehellisesti voin sanoa että ikinä en ole ollu onnellisempi. :D
 
EN enää. Hän soitteli ja lähetteli viestejä että haluaa yrittää uudelleen ja muuttaa minun ja tulevan lapsemme kanssa asumaan. Sitten kun olin kyllästynyt juupas eipäs leikkiin niin sanoin hänelle että no niin lähetään hakemaan sun kamat tänne niin menipä jätkällä jauhot suuhun. Ei oo jätkä valmis edes lapsensa takia jättämään huume ym..rötöstely hommia vaikka mahdollisuuksia on ollut monta! En todellakaan halua häntä enää riesaksi elämääni vaikka välillä ikävä iskeekin! Ei olisi edes pitäny antaa hänelle toista mahdollisuutta kun olin jo ennen sitä päässyt hänestä yli :headwall:
 
Ottaisin mielihyvin, jos mut huolis. Jossain tyhmässä ikäkriisissäni halusin erota ja olen katunut katkerasti. En kuitenkaan sekaannu millään tavoin hänen elämäänsä, siihen mulla ei ole oikeutta. Hyvissä väleissä ollaan, mutta tunteeni pidän visusti omana tietonani.
 
Otin. Asia vaati puhumista ja yrittämistä, asioiden laittoa tärkeysjärjestykseen. On asioita, jotka eivät muutu, mutta ilo on haettava muualta ja hyväksyttävä, että puutteita on kaikissa ja kaikessa, mutta tarvitseeko niiden häiritä.

Vaati lujaa työtä rakentaa luottamusta. Mutta kun näin, että toinenkin todella yrittää, voin sanoa, että kyllä onnellisemmaksi tulemme päivä päivältä. Ja kasvettu ja viisastuttu on hurjasti.

Mutta jos ajattelen tätä edeltävää exää, niin näen hänestä painajaisia vielä 10 vuoden jälkeenkin. Eli opin, että vaikka suhde ei joskus toimi, ei se tarkoita, että ihmiset eivät sopisi toisilleen. On kai osattava erottaa mahdoton tilanne ja korjattavissa olevat syyt.

 
Juu en ottas takas lapseni isää..Nyt olen todella onnellinen että päätin niin vakaasti erota.Tietty aluksi kaduin päätöstäni mut ny olen hoitanu yli 1 1/2 vuotta yksin lasta ja saanu elämän iloni takaisin.Kyllä mulle viel se oikea löytyy niin ku kaikille muillekkin!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 22:33 pikkupiika kirjoitti:
olen ottanu. kerran välissä jättäny ja taas ottanu.. nyt muuttamassa puolen vuoden seurustelun jälkeen takas yhteen. aika näyttää tuleeko tästä vielä kunnon perhe-elämää vai ei... :/
Meilläkin samantapainen kaava.Emme kyllä ikinä samaan osoitteeseen muuttaisi,välillä pitää olla hajurako ettei pääse kyllästymään.
 

Yhteistyössä