Oulu

Meille passaa kans tuo mannerheiminpuisto huomen klo12,mie en vain tiedä ihan tarkkaan et missä se on mut enköhän minä löydä.Sovitaanko niin et jos on huono ilma niin porukka tulis kuiten sinne ja mentäis sit sieltä vaik johonki sisätiloihin?

Kertokaa jotain tuntomerkkejä jotka huomen on tulos,ku siel varmaan on muitakin äitejä lapsineen niin ei tarvi jokaiselta tulla kyseleen et hei ootko kaksplussalainen.

Mulla on semmonen vaalea violetti takki ja tummat hiukset ja neiti matkustaa tummissa rattaissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 12:58 Mintzi kirjoitti:
Oli kiva nähdä taas uutta porukkaa,vaikka olikin vähän vilponen ilma.
Meki oltiin vain semmoinen tunteroinen siellä puistossa kun oli aikamoinen puhuri.

Milloin sitä olis seuraavan kerran treffit?
Juu, oli aika vilu siellä :snotty: ..Musta tuntui vielä pari tuntia sisälle tulon jälkeenkin, että luissa kylmyys edelleen... Oli jo tapaamisessa puhetta, että jos vielä puistoissa tavataan, niin voisi tuollaisen jäätävän tuulen varalta sopia jonkun sisäpaikan, jonne voisi mennä tuulta pakoon ja myöhemmin tulevat tulisivat sitten sinne, jos puistossa tms ei porukkaa näy.. Mutta voisi tosiaan uutta tapaamista miettiä =)

 
Juu,kylymä oli.Vaikka oli vielä talvitamineet meidän tytöllä niin tais hieman vilustua ku on nyt köhänen ja nenä vuotaa.

Hyvä ajatus oli se että sovitaan jo etukäteen joku sisäpaikka jos sää oikuttelee ja muutkin tietää sitten tulla jos myöhemmin saapuvat tapaamiseen.

Ja uutta tapaamista vaan suunnittelemaan,ehotelkaa aikaa ja paikkaa.

Minusta tuo Mannerheiminpuisto on muuten hyvä mutta siellä ei löydy oikein suojaa jos vaikka tuulee kuten viimeksi.


 
Tällä viikolla onko kenelläkään hyvää ehdotusta? Mulle sopisi perjantai esimerkiksi hyvin ja joskus ehkä yhden aikaan paremmin?

Miten olisi Lelutapuli? Siellä olisi lapsille hyvä paikka leikkiä ainakin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:36 Verkku kirjoitti:
Tällä viikolla onko kenelläkään hyvää ehdotusta? Mulle sopisi perjantai esimerkiksi hyvin ja joskus ehkä yhden aikaan paremmin?

Miten olisi Lelutapuli? Siellä olisi lapsille hyvä paikka leikkiä ainakin :)
Näillä näkymin meille sopis hyvin toi aika ja paikka =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:36 Verkku kirjoitti:
Tällä viikolla onko kenelläkään hyvää ehdotusta? Mulle sopisi perjantai esimerkiksi hyvin ja joskus ehkä yhden aikaan paremmin?

Miten olisi Lelutapuli? Siellä olisi lapsille hyvä paikka leikkiä ainakin :)
Miten tuo lelutapulin leikkipaikka,onko se sidoksissa siihen kauppaan että tykkääkö ne jos sinne menee vain leikkimään?Ja jos on enempikin porukkaa?
En nyt saa päähän että kuinka iso se alue siellä on vaikka monesti kyllä olen käynyt siellä liikkeessä.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 20:06 yhden lapsen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:36 Verkku kirjoitti:
Tällä viikolla onko kenelläkään hyvää ehdotusta? Mulle sopisi perjantai esimerkiksi hyvin ja joskus ehkä yhden aikaan paremmin?

Miten olisi Lelutapuli? Siellä olisi lapsille hyvä paikka leikkiä ainakin :)
Miten tuo lelutapulin leikkipaikka,onko se sidoksissa siihen kauppaan että tykkääkö ne jos sinne menee vain leikkimään?Ja jos on enempikin porukkaa?
En nyt saa päähän että kuinka iso se alue siellä on vaikka monesti kyllä olen käynyt siellä liikkeessä.
lelutapulissa lukee muistaakseni jotenki näin:
"leikkipaikka on maksuton mutta lapset ovat huoltajan vastuulla"

joskus paikka on jopa tukossa äideistä :) eikä ne oo koskaan pahaa tykänny...
 
Mä käyn miestä moikkaamassa heti puolilta päivin perjantaina (hänellä ruokatunti), joten olen vähän puoli yhden jälkeen lelutapulissa. Puoli yhden ja yhden välillä.

Onko Lelutapulissa ja perjantaina klo 12.30-13 hyvä aika kokoontua? Käsi ylos kenelle sopii :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 22:34 Äippä kirjoitti:
Onnistuisko perjantaina yhtään aiemmin kuin yhdeltä? Esim kahdeltatoista tai puoli yhdeltä? Meidän neitillä kun saattaa pian yhden jälkeen jo mennä kiukutteluksi kun väsymys iskee..
Meilläki tytsy nukkuu yleensä joskus 13-14 päikkäreitä mut saa nyt nukkua linkkurimatkan =)
 

Yhteistyössä